Формула коренів квадратного рівняння. Миколаївська зош №3 вчитель прохоренко л.в. і 8-г клас
Номер слайду 2
Самоперевірка№635 (парні)навчаємось: 9 ; -8; того : - 2,5 ; 3 ; щоб: 56 ;−13 ми: -13 і 1; для: -0,5 і 4; удосконалювати: -1 і 2; себе: -4-27 і -4+27 №639філософ: коренів немає;Конфуцій:9 і 3; давньокитайський: (-2+14)/2 і (-2-14)/2
Номер слайду 3
Ми навчаємось для того, щоб удосконалювати себе. Конфуцій
Номер слайду 4
Для рівняння записати значення а, b, с. Обчислити дискримінант квадратного рівняння за формулою. Визначивши знак дискримінанту, знайти кількість коренів та записати відповідну формулу його коренів або4. Обчислити значення коренів квадратного рівняння.5. Записати відповідь. Алгоритм розв’язування квадратних рівнянь за формулами
Номер слайду 5
Серед даних рівнянь назвати ті, які є квадратними. Назвати коефіцієнти квадратного рівняння. х3 + х2– 1= 0, 5х2–2 = 0, -х2- х + 0,2 = 0, 0,5х + 6 = 8, 2х - 3х2 = 0 а = 5, в = 0, с = - 2а = -1, в = -1, с = 0,2а = -3, в = 2, с = 0
Номер слайду 6
Квадратні рівняння в Давньому ВавілоніКвадратні рівняння вміли розв’язувати близько 2000 років до нашої ери вавілоняни. Правило розв'язку квадратних рівнянь, викладене в вавілонських текстах, співпадає з сучасними, але невідомо, яким чином дійшли вавілоняни до цього правила. Незважаючи на високий рівень розвитку алгебри в Вавілоні, у клинописних текстах відсутні понятття від’ємного числа і загальні методи розв’язування квадратних рівнянь.
Квадратні рівняння в Індії Перші згадування про квадратні рівняння в Індії зустрічаються вже в 499 році. В Давній Індії набули розповсюдження публічні змагання з розв’’язку складних задач. Алгебраїчні задачі на складання рівнянь індійські вчені записували у віршованій формі й розглядали їх як окремий вид мистецтва. Індійський математик Брахмагупта виклав загальне правило розв’язування квадратних рівнянь, приведених до єдиної канонічної форми.
Номер слайду 10
Термін «дискримінант» походить від латинського слова discriminare, що означає «розрізняти», «розділяти». Він допомагає Вказати кількість коренів рівняння
Номер слайду 11
Визначення кількості коренів квадратного рівнянняax² + bx + c = 0a ≠ 0; b ≠ 0; c ≠ 0 D = b² - 4ac. D < 0 D > 0 D = 0 Рівняння має два різні кореніРівняння має один корінь (два рівні корені)Рівняння не має коренів
Номер слайду 12
18.03.201812 Вкажіть кількість коренів рівняння3.1.2.4.102безліч. Теоретичнийматеріал
Номер слайду 13
18.03.201813 Завдання №7. Вкажіть кількість коренів рівняння1.2.3.4.012безліч
Номер слайду 14
18.03.2018144.безліч201 Завдання №8. Вкажіть кількість коренів рівняння 1.2.3.
Номер слайду 15
18.03.201815 Завдання №9. Вкажіть кількість коренів рівняння 1.2.3.4.201безліч
Номер слайду 16
18.03.201816 Завдання №10. Вкажіть кількість коренів рівняння 1.2.3.4.2безліч10
Номер слайду 17
Квадратні рівняння в Стародавньому ХорезміОсобливу увагу квадратним рівнянням приділив Мухаммед аль-Хорезмі (IXст.) Дає класифікацію квадратних рівнянь. Викладає способи розв’язування, користуючись прийомами ал-джарб і ал- мукабала. При розв’язуванні повних квадратних рівнянь на прикладах викладає правила розв’язування, а потім їх геометричні доведення. Аль-Хорезмі
Номер слайду 18
Квадратні рівняння в ЄвропіПравила розв’язування квадратних рівнянь в Європі вперше були викладені в 1202 році італійським математиком Фібоначчі. Формули коренів квадратного рівняння вивів Франсуа Вієт (1540-1603). Сучасні способи розв’язування квадратних рівнянь поширились завдяки працям Рене Декарта (1596-1650) та Ісаака Ньютона (1643-1727).
Номер слайду 19
Це корисно знати. Нестандартні прийоми розв'язання квадратних рівнянь.ax2 + b x + c = 0
Номер слайду 20
Віднайди рівняння які можливо розв'язати способом коефіцієнтів та знайди корені1) х2+х - 2 = 0,2) х2+ 2х -3 = 0, 3) х2-3х + 2 = 0, 4) х2- х - 2 = 0, 5) х2- 7х -3 = 0,6) х2- 3х -4 = 0.
Номер слайду 21
Рефлексія. Сьогодні на уроці мені сподобалося…А мені запам'яталося, що.. А я зрозуміла, як…Я тепер знаю…Я тепер можу…Мені не сподобалось…