Презентація з теми: "Рульове керування"

Про матеріал

Презентація з теми: "Рульове керування"

Рульове керування служить для зміни і збереження напрямків руху машини. На більшості легкових автомобілів зміна напрямку руху здійснюється поворотом керованих коліс.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рульове управління Призначення рульового управління: - забезпечувати зміну напрямку руху транспортного засобу Можливі способи повороту: 1) кінематичний: 1.1) поворот керованої осі; 1.2) поворот керованих коліс; 1.3) поворот зчленованих ланок. 2) силовий: 2.1) бортовий поворот.

Номер слайду 2

Кінематичний спосіб повороту за рахунок повороту керованої осі Рульове управління сідельного типу (з центральною віссю повороту) була запозичена у гужового транспорту. Передні колеса з'єднані жорсткою віссю, точка повороту якої знаходиться в центрі. Вся вісь повертається щодо цієї точки і змінює опорну площу автомобіля. 1 - Ось повороту 2 - Змінена опорна площа 3 - Центр повороту 4 - Опорна площа автомобіля перед поворотом

Номер слайду 3

Кінематичний спосіб повороту за рахунок повороту керованих коліс Переваги в порівнянні з системою сідельного типу: Дозволяє опустити центр тяжіння автомобіля, знизивши ризик його перекидання. Опорна площа автомобіля на повороті залишається практично такою ж, як і при русі по прямій, знижується ризик перекидання автомобіля. Можливість використання незалежної підвіски Більше простору, що звільнилося через відсутність передньої осі, призвело до появи передньопривідних автомобілів. 1 - Рульова трапеція 2 - Різниця кутів повороту керованих коліс 3 - Центр повороту

Номер слайду 4

Поворот керованих коліс, принцип Аккермана У 1817 році винахідник Рудольф Аккерман запатентував конструкцію рульового управління, в якій поверталася не вся вісь, а тільки колеса, відносно нерухомої осі. 1 - Передня вісь 2 - Поворотний кулак 3 - Важіль поворотного кулака 4 - Поперечна рульова тяга 5 - Трапеція Назва "рульова трапеція" походить від геометричної форми, яку утворюють важелі поворотних кулаків і поперечна рульова тяга з передньою віссю.

Номер слайду 5

Паралельні кермові важелі Однакове переміщення шарніра рульового важеля «А» вліво і вправо забезпечує поворот керованих коліс на рівні кути. «В»- вісь повороту колеса.

Номер слайду 6

Похилі кермові важелі Однакове переміщення шарніра рульового важеля «А» вліво і вправо забезпечує поворот керованих коліс на різні кути. «В»- вісь повороту колеса.

Номер слайду 7

Поворот керованих коліс Точний кут Аккермана, нульове сходження при повороті, визначається нахилом рульових важелів таким чином, щоб лінії, проведені через вісь повороту колеса і шарнір рульового важеля, перетиналися в центрі лінії задньої осі. Збільшений кут Аккермана, негативне сходження при повороті. Зменшений кут Аккермана, позитивне сходження при повороті.

Номер слайду 8

поворот автомобіля Поняття поворотності. Нейтральна, недостатня, надмірна обертальність.

Номер слайду 9

Кінематичний спосіб повороту за рахунок повороту зчленованих ланок

Номер слайду 10

Силовий спосіб повороту, бортовий поворот

Номер слайду 11

Загальний пристрій рульового управління Рульове управління сучасних автомобілів з поворотними колесами включає в себе наступні елементи: - рульове колесо з рульовим валом (рульовою колонкою); - рульовий механізм; - рульовий привід.

Номер слайду 12

Передавальне число рульового управління Передавальне число рульового управління - це відношення кута повороту рульового колеса до усередненому куті повороту керованих коліс. Передавальне число = Кут повороту рульового колеса / Кут повороту коліс передавальніпрое числпро рульового управління може бути постійними ( "лінійноая характеристика ") і змінним (" нелінійна характеристика "). 1 - Кут повороту рульового колеса 2 - Усереднений кут повороту коліс

Номер слайду 13

Рульове колесо з рульовим валом (колонкою)

Номер слайду 14

Рульовий механізм «Глобоідной черв'як-ролик» передавальніпрое числпро цього типу рульового управління постійне. перевага: - малі розміри; - піддається регулюванню. 1 - Черв'як (глобоідний) 2 - Рульовий вал 3 - Ролик 4 - Ексцентрикова втулка 5 - Регулятор люфту 6 - Регулятор рульового вала

Номер слайду 15

Рульовий механізм «Гвинт-кулькова гайка-рейка-зубчастий сектор» Приемущество - практично не схильний до зносу. передавальніпрое чісло постійно.

Номер слайду 16

Рейковий рульовий механізм 1 - Рульова тяга 2 - Кульовий шарнір 3 - Рульове колесо 4 - Рульовий вал 5 - Рейка 6 - Шестерня

Номер слайду 17

Рейковий рульовий механізм із змінним кроком зубів передавальніпрое чісло рульового управління змінно. 1 - Великий крок 2 - Маленький крок

Номер слайду 18

Рульовий привід Єдина рульова тяга, яка переміщується рульової сошкою. Це найпростіша конструкція рульового приводу, яка б вимагала тільки в трьох шарнірах. Єдині кермові тяги застосовуються тільки з жорсткими мостами, тому що расстояніе між шарнірами рульового управління не може змінюватися. 1 - Рульова сошка 2 - Рульова тяга

Номер слайду 19

Рульовий привід Двухзвенная рульова тяга, яка переміщується рульової сошкою. Дволанковий кермові тяги можуть бути розділені центальной або зі зміщенням в одну сторону. Така конструкція застосовується на автомобілях з незалежною підвіскою. 1 - Рульова тяги (права і ліва) 2 - Рульова сошка

Номер слайду 20

Рульовий привід Двухзвенная рульова тяга, яка переміщується рульовою рейкою. Два типу конструкції: Рейка утворює частина конструкції двухзвенной рульової тяги. Рейка впливає прямо на ліву і праву рульову тягу. 1 - Рейка 2 - Рульова тяга (права і ліва)

Номер слайду 21

Рульовий привід Триланкового рульова тяга, яка переміщується рульової сошкою. Вимагає наявність маятника важеля. Забезпечує високу точність рульового управління. 1 - Рульова сошка 2 - Маятниковий важіль 3 - Рульова тяга

Номер слайду 22

Рульовий привід Амортизатор рульового управління. Може використовуватися на всіх типах рульових приводів. Призначені для протидії підвищенню зусилля на рульовому колесі і ненавмисному переміщенню рульового управління. Забезпечує гасіння коливань зистема рульового управління. 1 - Амортизатор рульового управління

Номер слайду 23

Шарніри рульового приводу Поворотний шворінь. Як правило застосовується на автомобілях з жорстким переднім мостом (потужні комерцеські і позашляхові автомобілі). 1 - Ущільнювальне кільце 2 - Поворотний шворінь 3 - Втулка 4 - ущільнення валу 5 - Міст 6 - Завзятий підшипник 7 - Мастило ніпель 8 - Стопорное кільце

Номер слайду 24

Шарніри рульового приводу Кульовий шарнір. Не потребує обслуговування. типи кульового ісполненія кульового шарніра: Підпружинені. Регульовані. 1 - Можливе обертальний рух 2 - Комплектуючі фланець 3 - Конічний палець 4 - Можливе кутове переміщення 5 - Чохол 6 - Мастило 7 - Кульовий шарнір 8 - Чашка

Номер слайду 25

Підсилювачі рульового управління Призначення - ... Підсилювачі за типом приводу: - пневматичні; - гідравлічні; - електричні. За принципом дії: - неадаптівние; - адаптивні. за конструктивним виконанням: - модульні (вбудований в рульовий механізм); - полумодульние.

Номер слайду 26

Гідропідсилювач рульового управління

Номер слайду 27

Гідропідсилювач рульового управління

Номер слайду 28

Електропідсилювач рульового управління

Номер слайду 29

Перспективи розвитку систем рульового управління Задній керований міст з електроприводом

Номер слайду 30

Перспективи розвитку систем рульового управління Система активного рульового управління

Номер слайду 31

Перспективи розвитку систем рульового управління Електрокерування поворотом коліс автомобіля

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Даньківська-Місько Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
5044
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку