Презентація з теми: "Карбюратор автомобіля"

Про матеріал

Презентація з теми: "Карбюратор автомобіля"

Карбюратор служить для приготування горючої суміші, встановлюється на впускному трубопроводі двигуна.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Торецький професійний ліцей Творча робота на тему: «Карбюратор» Торецьк

Номер слайду 2

ВСТУП Карбюратор - це обов'язковий вузол живлення двигуна внутрішнього згоряння автомобілів і мотоциклів. До кінця XX століття карбюратори встановлювалися на більшість автомобілів, але в наші дні їх міцно витіснили більш зручні та функціональні інжекторні системи. Зараз вони часто зустрічаються в автомобілях віком 20 і більше років.

Номер слайду 3

Для чого слугує карбюратор Карбюратор необхідний для формування повітряно-паливної суміші. В автомобілях використовується бензин - рідке паливо, яке не запалюється належним чином від іскрового запалювання. Якщо система подачі палива оснащена карбюратором в циліндри мотора потрапляє паливно-повітряна суміш, яка легко запалюється від іскри.

Номер слайду 4

Принцип дії Карбюратор готує горючу суміш з повітря і палива і в необхідних пропорціях подає її в двигун. Конструкцію найпростішого карбюратора складають поплавкова і змішувальна камери, з'єднані між собою. Постійний рівень палива в першій регулюється поплавком. Паливо передається в змішувальну камеру через жиклер. При проходженні через розпилювач воно розбивається струменем повітря і розпорошується, змішуючись з ним. В результаті утворюється легко займиста повітряно-паливна суміш.

Номер слайду 5

Розташування карбюратора карбюратор знаходиться на двигуні зазвичай безпосередньо на впускному колекторі зверху прикритий повітряним фільтром бувають машини з декількома карбюраторами.

Номер слайду 6

С чого складається карбюратор 1. Емульсійний жиклер еконостату 2. Емульсійний канал еконостату 3. Повітряний жиклер головної дозуючої системи 4. Повітряний жиклер еконостату 5. Паливний жиклер еконостату 6. Голчатий клапан 7. Ось поплавка 8. Кулька запірної голки 9. Поплавок 10. Поплавковая камера 11. Головний паливний жиклер 12. Емульсійний колодязь 13. Емульсійна трубка 14. Ось дросельної заслінки першої камери 15. Канавка золотника 16. Золотник 17. Великий дифузор 18. Малий дифузор 19. Розпилювач

Номер слайду 7

Технічне обслуговування карбюратора 1. Щ. О. Перевірити зовнішнім оглядом герметичність з'єднань карбюратора 2. Т. О.-1. Перевірити приєднання важеля педалі до осі дросельної заслінки і троса до важеля повітряної заслінки. Дія приводів і повноту відкриття і закриття дросельної і повітряної заслінок. 3. Т. О.-2. Перевірити приєднання тяги до важеля дросельної заслінки і троса до важеля повітряної заслінки, дія приводів, повноту відкриття і закриття дросельної і повітряної заслінок. Перевірити рівень палива в камері поплавця. 4. С. О. Два рази на рік зняти карбюратор з двигуна, розібрати його і прочистити. Промити і перевірити дію обмежувача частоти обертання колінчастого валу двигуна. При підготовці до зимової експлуатації перевірити на спеціальних приладах карбюратор, його вузли і деталі, включаючи жиклери.

Номер слайду 8

Основні несправності 1. Відсутність холостого ходу. Вирішити її можна досить просто: достатньо лише перевірити стан електромагнітного запірного клапана. У більшості випадків він злітає з гнізда що призводить до неправильного функціонування рухової системи авто. 2. Високі обороти двигуна при роботі на холостому ходу. Причиною може стати підклинювання осі дросельної заслінки. Розташовується вона в другій камері. Ліквідувати поломку можна, якщо змінити положення важеля заслінки щодо регулювального гвинта.

Номер слайду 9

Ремонт карбюратора Передозування палива, яке надходить в карбюраторну камеру, викликана пошкодженням герметичності поплавця в механізмі подачі бензину. Усувається шляхом заміни, як самої поплавковою голки, так і сідла, до якого вона приєднана. Після операції по заміні і ремонту механізму подачі, він повинен бути відрегульований. При зменшенні зазору нижче нормативного, а це 0,4 мм, відбувається утворення надлишкової іскри, а при збільшенні зазору, утворюється іскра недостатньою наповненості. Установка необхідного зазору, а також заміна підшипника переривника призведе до стабілізації частоти обертів. Люфт в підшипнику утворюється як через експлуатаційного зносу. Так може бути викликаний прихованим заводським дефектом.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хроміхін Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
4582
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку