Презентація уроку спецтехнології На тему: Гальмівна система Торецький професійний ліцей Торецьк
Номер слайду 2
Зміст проекту І. Будова гальмівної системи Загальна будова гальмівної системи Гальмівний механізм передніх коліс Гальмівний механізм задніх коліс Гідравлічний привід Вакуумний підсилювач Бачок гідроприводу. Регулятор тиску Стоянкова гальмівна система ІІ. Технічне обслуговування гальмівної системи ТО1 гальмівної системи автомобіля ТО2 гальмівної системи автомобіля
Номер слайду 3
Будова: (1) Гальмівний механізм передніх коліс (2) Гальмівний механізм задніх коліс (3) Гідравлічний привід Загальна будова гальмівної системи
Номер слайду 4
Гальмівний механізм передніх коліс Будова: (1) Супорт (2) Поршні (3) Гальмівний диск (4) Гальмівні колодки (5) З’єднувальні пальці (6) Трубопровід (7) Штуцер (8) Наконечник шланг для підводу рідини
Номер слайду 5
Будова: (1) Опорний щит (2) Опорні пластини для гальмівних колодок (3) Колісний циліндр (4) Розрізні опірні кільця у складі з деталями поршнів (5) Гальмівні колодки (6) Стягуюча пружина колодок
Бачок гідроприводу гальм - двосекційний, виготовлений з напівпрозорої пластмаси. В корпусі змонтовано пристрій для контролю рівня рідини в баці. Будова : (1) Корпус (2) Поршень (3) Пружина (4) Торсовий ричаг Регулятор тиску слугує для автоматичного регулювання сили гальмування в залежності від навантаження на задню вісь і стану дорожнього покриття. Бачок гідроприводу. Регулятор тиску
Номер слайду 8
Будова: (1) Ричаг (2) Передній трос (3) Задній трос (4) Ричаг ручного привода колодок (5) Розпірна планка (6) Різьбовий наконечник (7) Направляюча (8) Пружина Призначення: Стоянкова гальмівна система призначена для утримання автомобіля нерухомо на схилі до 17 градусів. Привід стоянкового гальма механічний, діє на гальмівний механізм задніх коліс
Номер слайду 9
При першому огляді гальмівної системи її потрібно оцінити за такими параметрами: всі металічні трубопроводи не повинні мати тріщин, вм'ятин, повинні бути розміщені вдалі від деталей, які можуть їх пошкодити. Для перевірки потрібно натиснути на педаль гальм і переконатися у відсутності на шлангах здуттів. Якщо здуття знайдено, необхідно шланг замінити. Не допускайте підтіканню гальмівної рідини зі штуцерів, підтягніть їх, не допускайте деформації трубопроводів
Номер слайду 10
Для регулювання стоянкового гальма необхідно: перемістити ричаг в крайнє нижнє положення, потім підняти його на 2 зубці сектора; відпустити контргайку і, крутячи регулювальну гайку, натягнути трос; затягнути контргайку і перевірити чи залишається автомобіль в загальмованому стані при переміщенні ричага на 4-5 зубців. Регулювання стоянкового гальма
Номер слайду 11
При неповному гальмуванні коліс, якщо слідів витоку не знайдено потрібно перевірити вакуумний підсилювач: потрібно 5-6 раз натиснути педаль гальм при не працюючому двигуні, встановивши педаль гальм в середнє положення, запустити двигун. Якщо вакуумний підсилювач справний то педаль повинна “вийти вперед”.
Номер слайду 12
Перевірка передніх та задніх гальмівних механізмів: оцініть рухливість і ступінь зносу гальмівних колодок; якщо спостерігається заклинювання рухливих деталей гальмівних механізмів, його необхідно нейтралізувати; при зносі фрикційних накладок більш допустимого рівня їх необхідно замінити; зверніть увагу на стан гальмівних барабанів і дисків. Будова: (1) Магнітна підставка (2) Індикатор (3) Гальмівний диск