Презентація з теми: "Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці"

Про матеріал
Презентація з теми: "Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці". Матеріал зібрано із шкільних підручників підручників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці

Номер слайду 2

На межі між дитинством і юністю«Хто ­я?»,­ «Що­ для­ мене є ­головним ­ у ­житті?»,­«Що­ я ­вмію,­ можу­ й ­чого­ мені­ потрібно­ навчитися?»,­«Що я ­хочу ­від­ себе,­ близьких­ людей,­ від­ усього­ світу?»­

Номер слайду 3

Висловіть свою думку: Грецький філософ ксенократ писав:«Народитися мало – потрібно ще реалізуватися»

Номер слайду 4

Підлітковий вік — це період, коли людина може й повинна пройти шлях від непослідовного у вчинках підлітка до впевненої в собі людини, готової до дорослого життя. Юнацький вік — етап формування самосвідомості й власного світогляду, прийняття відповідальних рішень і завершальний етап формування особистості.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Поняття самореалізаціїСамореалізація — це максимальне розкриття своїх творчих здібностей і талантів, відчуття повноти й осмисленості життя. Самореалізація — це виявлення й розвиток своїх здібностей в усіх сферах діяльності.

Номер слайду 7

Умови самореалізації • Можливість легко задовольняти свої потреби, необхідні для підтримання фізичного існування. (Пригадайте потреби людини). • Наявність вільного часу.• Визнання за кожною людиною певних прав і свобод і їхнє забезпечення. • Адекватна оцінка людиною своїх здібностей і того, як вона може або повинна розвиватися та їх реалізовувати.

Номер слайду 8

Складові самореалізаціїсамореалізація відбувається в таких сферах: у побутовому житті, у соціальних взаємозв’язках і стосунках, у процесі саморозвитку. Складовими самореалізації і життєвого самовизначення є: професійна самореалізація; соціальна самореалізація;творча самореалізація.

Номер слайду 9

Самопізнання і формування особистості

Номер слайду 10

Життєві навички сприяють формуванню гармонійно розвиненої особистості, її соціальній адаптації, інтелектуальному й емоційному благополуччю, позитивній і здоровій поведінці. Навички: ефективного спілкування: уміти слухати співрозмовника; чітко висловлювати свої думки; відкрито висловлювати свої почуття, без тривоги та звинувачень; співпереживання: уміння розуміти почуття, потреби та проблеми інших людей; зважати на почуття інших людей; надавати допомогу й підтримку; розв’язування конфліктів: уміння розв’язувати конфлікти поглядів на основі толерантності, а конфлікти інтересів — за допомогою конструктивних переговорів;

Номер слайду 11

упевненої поведінки в умовах тиску, погроз і дискримінації: уміння відстоювати свою позицію та відмовлятися від небажаних пропозицій, уникати небезпечних ситуацій і дія ти в разі загрози насилля; спільної діяльності й співробітництва: уміння бути «членом команди», реально оцінювати свої здібності та свій внесок у спільну діяльність; визначення життєвих цілей і програм: уміння визначати життєві цілі з урахуванням своїх потреб, схильностей, здібностей; планувати власну діяльність, аналізуючи можливості й обставини; визначати пріоритети й раціонально використовувати час; самоконтролю: уміння правильно виражати свої почуття; контролювати прояви гніву; переживати невдачі; раціонально планувати свій час; мотивації успіху та тренування волі: віра в те, що ви є господарем свого життя; установка на успіх; уміння концентруватися й досягати мети; розвиток наполегливості й працьовитості.

Номер слайду 12

готовність до самореалізаціїСтавлення до природи. Захоплення й особисті інтереси. Значення майбутньої професії. Життя для інших. Наполегливість і сила волі. Роль культури та мистецтва. Важливість навчання.

Номер слайду 13

Правила самовиховання

Номер слайду 14

Узагаль-нення

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Мартынова Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Овчарова Алевтина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Неля Федорова
    Дякую за допомогу у підготовці до уроку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лапенков Юрій Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Василиненко Надія Борисівна
    Дякую за оригінальність та можливість скористатись інформацією. З повагою Надія:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Трофімова Тетяна Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Дегтярьова Наталія Сергіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
pptx
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Поліщук Н.М.)
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
21835
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку