Презентація з теми: "Узагальнення і систематизація вивченого з розділу"Будова слова. Орфографія".

Про матеріал
Повторити, систематизувати вивчене про основу , закінчення і корінь слова, удосконалити навички визначати їх у словах, виробляти вміння розрізняти форми слова і спільнокореневі слова, розвивати зв’язне мовлення, виховувати любов до книги, школи і навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ: “БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ.”

Номер слайду 2

Епіграф уроку:«Доклади серце своє до навчання.І вуха свої до розумних слів» Притчі Соломона

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва станціїК-сть балів. Бали учня. Оцінка учня. Оцінка вчителя1. Фундаментальна“Так чи ні”“Склади пазл”3 б.2 б.2. Конструктивна- “Хто я”3 б.3. Пошукова-“Знайди зайве слово”2 б.4. Творча“Знайди пару”“Хто швидше”“Хмара слів”4 б.4 б.3 б.5. Самостійна-”Тести”1-12 б. Картка самооцінювання

Номер слайду 4

БУДОВОСЛОВІЯ

Номер слайду 5

Зупинка«ФУНДАМЕНТАЛЬНА»

Номер слайду 6

Основа слова — це частина слова із закінченням?Суфікс – значуща частина слова, що стоїть після кореня?За допомогою кореня утворюються нові слова?Закінчення — незмінювана частина слова, що служить для зв'язку слів у реченні?Префікс — частина слова, що стоїть після кореня? Спільнокореневі слова і форми слова – це одне і те ж?

Номер слайду 7

Зупинка«КОНСТРУКТИВНА»

Номер слайду 8

ГРА «ХТО Я?»1) Мій корінь пошукайте в лісі,а префікс мій прабабця має.      2)    Префікс мій вказує на наближення,а корінь має здатність рости.    3)    Корінь слова «рвати»заплутався із префіксом прі-. 4. Префікс від слова перенести, корінь від слова казка.5. Корінь від слова квітка, суфікс від слова вудочка, закінчення від слова зірка. 6. Корінь від слова риба, суфікс від слова ручки, закінчення від слова липа.

Номер слайду 9

Зупинка«РОЗМИНКА»

Номер слайду 10

Зупинка«ПОШУКОВА»

Номер слайду 11

ГРА «ЗНАЙДИ ЗАЙВЕ СЛОВО»Весна, прохолода, ніч, віхола. Переходити, вихід, ходулі, збудити. Відбігти, доїхати, вичитати, буквоїд. Гарбузик, книга, обкопати, відрізати.

Номер слайду 12

Весна, прохолода, ніч, віхола ( ніч не має закінчення)Переходити, вихід, ходулі, збудити (всі слова спільнокореневі)Відбігти, доїхати, вичитати, буквоїд (всі мають префікси, крім одного)Гарбузик, книга, обкопати, відрізати (всі мають суфікси, крім одного)

Номер слайду 13

Зупинка«ТВОРЧА»

Номер слайду 14

Вправа “Знайди пару”

Номер слайду 15

Бульвар коло моря – примор’я. Кіоск поблизу вокзала – привокзальний кіоск. Місцевість біля Карпат – Прикарпаття. Невеликий мороз – приморозок. Дуже поганий – препоганий. Лягти на кілька хвилин – прилягти. Повернення птахів – приліт.

Номер слайду 16

Вправа «ХТО ШВИДШЕ»

Номер слайду 17

Вставити правильний префікс – пре,-при,-пріПр…крити. Пр…звище. Пр…клеїти. Пр…милий. Пр…красний. Пр…рва. Пр…ховати. Пр…азовський

Номер слайду 18

Прикрити (неповнота дії)Прізвище (3 слова, які пишуться із префіксом прі, це одне із них)Приклеїти ( неповнота дії)Премилий (можна замінити дуже милий, в яких словах робимо таку заміну, там пишеться префікс пре)Прекрасний (те ж правило)Прірва (3 слова із префіксом –прі)Приховати (неповнота)Приазовський (префікс –при пишеться, коли вказує на знаходження біля чогось).

Номер слайду 19

Хмара слів

Номер слайду 20

Зупинка«САМОСТІЙНА»

Номер слайду 21

Картка самооцінювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва станціїК-сть балів. Бали учня. Оцінка учня. Оцінка вчителя1. Фундаментальна“Так чи ні”“Склади пазл”3 б.2 б.2. Конструктивна- “Хто я”3 б.3. Пошукова-“Знайди зайве слово”2 б.4. Творча“Знайди пару”“Хто швидше”“Хмара слів”4 б.4 б.3 б.5. Самостійна-”Тести”1-12 б.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Герасимчук Олександр Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
3494
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку