{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва станціїК-сть балів. Бали учня. Оцінка учня. Оцінка вчителя1. Фундаментальна“Так чи ні”“Склади пазл”3 б.2 б.2. Конструктивна- “Хто я”3 б.3. Пошукова-“Знайди зайве слово”2 б.4. Творча“Знайди пару”“Хто швидше”“Хмара слів”4 б.4 б.3 б.5. Самостійна-”Тести”1-12 б. Картка самооцінювання
Основа слова — це частина слова із закінченням?Суфікс – значуща частина слова, що стоїть після кореня?За допомогою кореня утворюються нові слова?Закінчення — незмінювана частина слова, що служить для зв'язку слів у реченні?Префікс — частина слова, що стоїть після кореня? Спільнокореневі слова і форми слова – це одне і те ж?
ГРА «ХТО Я?»1) Мій корінь пошукайте в лісі,а префікс мій прабабця має. 2) Префікс мій вказує на наближення,а корінь має здатність рости. 3) Корінь слова «рвати»заплутався із префіксом прі-. 4. Префікс від слова перенести, корінь від слова казка.5. Корінь від слова квітка, суфікс від слова вудочка, закінчення від слова зірка. 6. Корінь від слова риба, суфікс від слова ручки, закінчення від слова липа.
Прикрити (неповнота дії)Прізвище (3 слова, які пишуться із префіксом прі, це одне із них)Приклеїти ( неповнота дії)Премилий (можна замінити дуже милий, в яких словах робимо таку заміну, там пишеться префікс пре)Прекрасний (те ж правило)Прірва (3 слова із префіксом –прі)Приховати (неповнота)Приазовський (префікс –при пишеться, коли вказує на знаходження біля чогось).
Картка самооцінювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва станціїК-сть балів. Бали учня. Оцінка учня. Оцінка вчителя1. Фундаментальна“Так чи ні”“Склади пазл”3 б.2 б.2. Конструктивна- “Хто я”3 б.3. Пошукова-“Знайди зайве слово”2 б.4. Творча“Знайди пару”“Хто швидше”“Хмара слів”4 б.4 б.3 б.5. Самостійна-”Тести”1-12 б.