Весна - довгоочікувана пора року, як для людей так і для навколишнього світу. Як розпізнати, що прийшла весна? Які зміни відбуваються в житті тварин та рослин? Як навчитись спостерігати за змінами в природі навесні?
Доброго ранку,Доброго дня!Хай плещуть долоньки,Тупають ніжки,Працюють голівки. Та сяють усмішки. Доброго ранку,Доброго дня!Бажаєте ви,І бажаю вам я!Ранкове коло. Колом сонечко іде,За собою день веде. Станьмо разом,Станьмо в колі – Станем сонечком у школі!!!
Номер слайду 2
Поглянь на картинку. Визнач, який у тебе настрій сьогодні, обравши відповідний смайлик? * Не забудь відобразити у “Щоденнику вражень”Ранкове коло
Номер слайду 3
Обмін інформацією. Синоптик дня* Яке сьогодні число?* Який день тижня?* Яка температура повітря?* Який стан неба?* Чи були сьогодні опади? Які?* Які інші цікаві явища ти ще помітив?
Номер слайду 4
ПОВТОРИМО ДНІ ТИЖНЯПОВТОРИМО ПОРИ РОКУ. МІСЯЦІ. https://youtu.be/m. BDU8 Uw. Jdp. M
Номер слайду 5
ГРА «Ось який я!»Хто народився навесні, плесніть двічі у долоні, хто влітку – стрибніть тричі на одній нозі, хто восени – доторкніться правою рукою до лівого вуха, хто взимку – присядьте стільки разів, скільки вам років. ПОГРАЄМО
Номер слайду 6
Дослідницькі запитання: Як впізнати весну?Як приходить весна?Які весняні квіти прокидаються першими?Чому пташки повертаються з вирію?Які зміни в тваринному царстві?
Номер слайду 7
Дослідницькі запитання: Який настрій викликають у вас картини весни?Які фарби найбільше до вподоби весні? https://youtu.be/k. KHITKH7 Ue. E ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО:
Номер слайду 8
ПОПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ
Номер слайду 9
Відгадайте загадки. Тане сніжок,Зеленіє лужок,День прибуває –Коли це буває? Ясне сонечко пригріло,Розігнало довгі сни,В рівчаках заклекотіло –Все діждалося … Гостя нова завітала –Холод-сніг увесь прогналаІ дарує залюбки. Лісу трави і квітки.
Номер слайду 10
ВІДГАДКИТане сніжок,Зеленіє лужок,День прибуває –Коли це буває? (Навесні)Ясне сонечко пригріло,Розігнало довгі сни,В рівчаках заклекотіло –Все діждалося … (Весни)Гостя нова завітала –Холод-сніг увесь прогналаІ дарує залюбки. Лісу трави і квітки. (Весна)
Номер слайду 11
Слухання казки «Як приходить весна» (Олег Буцень)Зустрілись якось на кущі глоду дві сойки. Одна каже:– Ну й холоднеча! Забарилася весна, не йде до нас. А друга їй:– Напевно, десь у снігу загрузла, не добереться ніяк.І справді, розгулялась наостанку зима. То лютим вітром подме, то віхолу напустить – жбурляє пригорщами снігу. То затягне небо густими хмарами – ясному сонечку годі й пробитися. Сутужно птахам, важко в такий час відшукувати їжу. Перша сойка каже:– Щоранку сиджу на верхівці дуба, все весну виглядаю.– І я,- мовить друга,- вже всі очі видивила. Моя сосна вища за твій дуб. Вона і на пагорку стоїть – однак не видно весни.– І дарма ви там сидите,- почувся нараз тоненький голосок. Озирнулися пташки, бачать: коло пенька вистромився з-під снігу пролісок. Зелененький, тендітний такий і киває до них білою голівкою:– Ви краще на землю подивіться!Глянули сойки на землю, а воно й справді: проліски на снігу то тут, то там видніють. Ось як непомітно весна підкралася!Змахнули весело крилами пташки і полетіли в ліс розповісти подружкам цю радісну новину. ПИТАННЯ: Про що говорили сойки?Як птахи виглядали весну?Хто повідомив сойкам, що весна вже прийшла?Як приходить весна?
Номер слайду 12
«Як дізнатися, що вже весна?»https://youtu.be/yhv. Gg7x. AGHo. Ознаки весниhttps://youtu.be/j. Kb. KYTw_Yc. Y Весняна руханкаhttps://www.youtube.com/watch?v=CB8kn. Pll. Lp8
Номер слайду 13
«В гостях у тітоньки Сови. Пори року. Березень»https://www.youtube.com/watch?v=8 BEk. WHUpdm. M«В гостях у тітоньки Сови. Пори року. Квітень»https://www.youtube.com/watch?v=3 Ox. W-SXg. Bg. Q«В гостях у тітоньки Сови. Пори року. Травень»https://www.youtube.com/watch?v=3 ARF4 GGYsw. Q ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО:
Номер слайду 14
https://youtu.be/Gks. Vy. JEak6 I ПОПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ
Номер слайду 15
Гра «Правда чи фальш» Діти спочатку слухають речення, сигналізують карткою або рукою, потім, виправляючи помилки, називають правильно ознаки весни. Використовуємо зелені та червоні картки або праву і ліву руку. Навесні дні стають коротшими, а ночі довшими. Сніги розпускаються. Сонечко тане. З’являються перші весняні бурульки. На деревах набухають квіти. Птахи прокидаються від зимового сну. Звірі повертаються з теплих країв. ПОГРАЄМО
Номер слайду 16
Гра «Правда чи фальш» (перевір себе)Навесні дні стають довшими, а ночі коротшими. Листочки розпускаються. Сніг тане. З’являються перші весняні квіти. На деревах набухають бруньки. Звірі прокидаються від зимового сну. Птахи повертаються з теплих країв.
Номер слайду 17
Гра “Роби як Лорі”https://youtu.be/n. WK56 OV5 CBQФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 18
ДОСЛІДНИЦЬКІ ЗАПИТАННЯ: Що змінилося в природі з настанням весни?Чи відбуваються зміни в житті звірів з настанням весни? Що ви знаєте про це?
Номер слайду 19
Весна — довгоочікувана пора, але й небезпечна. Бо надходить весняна повінь, виганяючи тварин із теплих нірок й інших затишних схованок. Рятуються звірі від води, де тільки можуть: на деревах, купах хмизу, острівцях. А якщо повінь не загрожує їхньому життю, то вони займаються своїми звичними турботами.
Номер слайду 20
У звірів настає час для переодягання. Своє зимове тепле і світле хутро, вони міняють на інше - не таке густе й темніше. Білочка уже не в сіренькій, як узимку, а в яскраво-рудій новенькій «сукні». Знаменита королівська сніжно-біла шубка горностая з чорним кінчиком на хвості, набула тепер якогось неохайного бурого відтінку. А він радіє весні, бо знає буре забарвлення краще маскуватиме його, ніж біле.
Номер слайду 21
Зміни в житті тварин навесні https://youtu.be/h. XJZxtt. Hapc
Номер слайду 22
Навесні у звірів з’являється потомство. У гнізді білки вовтузяться білченята. У потаємному лігві вовка — вовченята. Народжують малят дикі кабани, лосі, олені, козулі, видри, рисі. У дуплі куниці з’явилися куниченята. У темній, але охайній норі борсука також є поповнення. У підводних хатках бобрів — бобренята.
Номер слайду 23
Птахи навесніhttps://youtu.be/v4 A0 G1teh. Po. Тварини і птахи навесніhttps://youtu.be/2 XGU0y_y9fw
Номер слайду 24
ПОПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ
Номер слайду 25
Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»Я дізнався (дізналася), що весна… Я хочу…, щоб… Що нового ти дізнався про тварин?Як ти турбуєшся про тварин?Запиши або намалюй до Щоденника вражень свою думку.