Урок з предмету «Я досліджую світ»
Тема: «Як я росту»
Мета: ознайомити учнів з особливостями здорового росту й розвитку дитини; розглянути фактори, які впливають на гармонійний ріст і розвиток;сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом;виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник (О. Я. Савченко), презентація.
Клас: 1
План уроку
1 Організація учнів до начальної діяльності
-Доброго дня дорогі учні , сьогоднішній урок проведу з вами я очікую від вас плідної праці. Сподіваюсь, що ви будете активними, кмітливими, розумними, уважними, організованими.
1.2 Перевірка готовності дітей до уроку.
- Звичайно, що із зайвими речами нам не досягнути необхідного успіху. Тому подивіться будь ласка, чи не має на ваших робочих місцях нічого зайвого, на парті повинен залишитися тільки пенал і підручник.
1.3 Створення сприятливого психологічного комфорту.
- Для гарного настрою на уроці давайте подаруємо посмішку один одному і щоб ця посмішка у вас залишалася протягом уроку.
2. Актуалізація опорних знань умінь та навичок.
2.1 Створення проблемної ситуації до визначення теми уроку
- Діти погляньте на малюнок, про що він, на вашу думку? (про те як росте людина)
Так абсолютно правильно.
3. Вивчення нового матеріалу.
3.1 Повідомлення теми , мети й завдання уроку та мотивація навчальної діяльності.
- Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що потрібно робити, щоб гарно рости і розвиватися, а ви всі хочете бути великими і здоровими, тема нашого уроку «Як я росту».
3.2 Підготовча робота до сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу.
— Ви, напевне, помічали, які зміни трапляються з вашим організмом. Ви весь час зростаєте. Поступово стаєте вищими, важчими і сильнішими. Молочні зуби у вас змінюються на постійні. Ви більше знаєте, набуваєте різних умінь і навичок.
Діти весь час розвиваються і зростають. Ріст — один з основних показників фізичного розвитку людини. Він є складовою розвитку людини. Тобто розвиток без росту не відбувається.
3.3 Аналіз сюжетних малюнків.
Що робить хлопчик Здоровчик, щоб добре рости?
Що робить а першому малюнку? ( віджимається)
На другому ? ( плаває)
На третьому? ( грається з м’ячем)
На четвертому? (їсть)
На п’ятому?( навчається)
На шостому? ( катається на санках)
3.4 Первинне закріплення, осмислення та систематизація учнями нового матеріалу.
3.4.1 Гра «Хвости»
- Які ви розумники, а зараз давайте зіграємо в гру, я починаю речення а ви завершуєте.
• Я буду здоровим, якщо...
• Я матиму гарну поставу, якщо...
• Я буду розумним, якщо...
• Я буду мати здорові білі зуби, якщо...
Давайте відкриємо свої підручники на сторінці 24 і поглянемо на перший малюнок, давайте поспілкуємося що ж сталося, на малюнку першим зображено крихітну дитину, далі дитина виросла і стала уже повзати , далі вона навчилася ходити і уже грається, ще трішки підросла і ось вона уже першокласник який іде у школу. Цікаво ж правда, такими маленькими були і ви всі, а зраз уже стали школярами
Які ж ви все таки молодці, рухаємося далі.
3.2.2 Робота над віршем
3.2.3 Мій ріст
5. Підсумок уроку.
5.1. Підсумкове слово вчителя
- Діти про що ми сьогодні говорили? (як росте людина)
- Щоб рости, що потрібно робити?
4.2. Оцінювання навчальних досягнень учнів.
-Ви всі величезні молодці та мені було дуже приємно із вами працювати .Всі були дуже активними.
- Настав нам час прощатись. Дякую вам за увагу та старання . Сподіваюсь, що ми ще з вами попрацюємо, бо мені особисто це принесло величезне задоволення , а вам?
До побачення, дітки!