10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

урок я досліджую світ «Як я росту»

Про матеріал
Тема: «Як я росту» Тип уроку: комбінований Обладнання: підручник (О. Я. Савченко), презентація. Клас: 1
Перегляд файлу

Урок з предмету «Я досліджую світ»

Тема: «Як я росту»

Мета:  ознайомити учнів з особливостями здорового росту й розвитку дитини; розглянути фактори, які впливають на гармонійний ріст і розвиток;сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом;виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник (О. Я. Савченко), презентація.

Клас: 1 

План уроку

1 Організація учнів до начальної  діяльності

  1. Привітання

-Доброго дня дорогі учні , сьогоднішній урок проведу з вами я очікую від вас плідної праці. Сподіваюсь, що ви будете активними, кмітливими, розумними, уважними, організованими.

1.2 Перевірка готовності дітей до уроку.

- Звичайно, що із зайвими речами нам не досягнути  необхідного успіху. Тому подивіться будь ласка, чи не має на ваших робочих місцях нічого зайвого, на парті повинен залишитися тільки пенал і підручник.

1.3 Створення сприятливого психологічного комфорту. 

- Для гарного настрою на уроці давайте подаруємо  посмішку один одному і щоб ця посмішка у вас залишалася протягом уроку.

2. Актуалізація опорних знань умінь та навичок.

  2.1 Створення проблемної ситуації до визначення теми уроку

Картинки по запросу я росту

- Діти погляньте на малюнок, про що він, на вашу думку? (про те як росте людина)

Так абсолютно правильно.

3. Вивчення нового матеріалу.

    3.1 Повідомлення теми , мети й завдання уроку та мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що потрібно робити, щоб гарно рости і розвиватися, а ви всі хочете бути великими і здоровими, тема нашого уроку «Як я росту».

3.2 Підготовча робота до сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу.

— Ви, напевне, помічали, які зміни трапляються з вашим орга­нізмом. Ви весь час зростаєте. Поступово стаєте вищими, важчими і сильнішими. Молочні зуби у вас змінюються на постійні. Ви більше знаєте, набуваєте різних умінь і навичок.

Діти весь час розвиваються і зростають. Ріст — один з основних показників фізичного розвитку людини. Він є складо­вою розвитку людини. Тобто розвиток без росту не відбувається.

3.3  Аналіз сюжетних малюнків.

Що робить хлопчик Здоровчик, щоб добре рости? 

Що робить а першому малюнку? ( віджимається)

На другому ? ( плаває)

На третьому? ( грається з м’ячем)

На четвертому? (їсть)

На п’ятому?( навчається)

На шостому? ( катається на санках)

  • На вашу думку який з цих малюнків є зайвим? ( там де багато їсть)
  • Так правильно.

 

3.4 Первинне закріплення, осмислення та систематизація учнями нового матеріалу.

           3.4.1 Гра «Хвости»

- Які ви розумники, а зараз давайте зіграємо в гру, я починаю речення а ви завершуєте.

• Я буду здоровим, якщо...

• Я матиму гарну поставу, якщо...

• Я буду розумним, якщо...

• Я буду мати здорові білі зуби, якщо...

  • Які ви молодці.
  1. Закріплення і узагальнення вивченого матеріалу.
  • 4.1 Аналіз сюжетних малюнків.

Давайте відкриємо свої підручники на сторінці 24 і поглянемо на перший малюнок, давайте поспілкуємося що ж сталося, на малюнку першим зображено крихітну дитину, далі дитина виросла і стала уже повзати , далі вона навчилася ходити і уже грається, ще трішки підросла і ось вона уже першокласник який іде у школу. Цікаво ж правда, такими маленькими були і ви всі, а зраз уже стали школярами

 

  • Наш наступний малюнок пропоную охарактеризувати вам по одному, починаючи з першої парти. (діти по черзі характеризують)

 

Які ж ви все таки молодці, рухаємося далі.

3.2.2 Робота над віршем

  • Давайте подивимося на іншу сторінку. Я зачитаю вірш а ви уважно послухайте.

 

  • Вам сподобався вірш?
  • Про що в ньому йдеться?
  • Хто росте швидше дерева чи діти?
  • Молодці правильно!

3.2.3 Мій ріст

 

 

5.  Підсумок уроку.

5.1. Підсумкове слово вчителя

- Діти про що ми сьогодні говорили? (як росте людина)

- Щоб рости, що потрібно робити?

4.2. Оцінювання навчальних досягнень учнів.

-Ви всі величезні молодці та мені було дуже приємно із вами працювати .Всі були дуже активними.

- Настав нам час прощатись. Дякую вам за увагу та старання . Сподіваюсь, що ми ще з вами попрацюємо, бо мені особисто це принесло величезне задоволення , а вам?

До побачення, дітки!

 

 

docx
Додано
14 травня
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку