Презентація з трудового навчання до майстер класу «Плетена підставка під горнятко «Зайчик» з використанням інтерактивного прийому «Фішбоун»

Про матеріал
Створювати унікальні речі можна не витрачаючи багато коштів. Яскравий тому приклад — плетіння з газетної лози. Підставка під горнятко «Зайчик» призначена для дітей шкільного віку. Вона створює особливу святкову атмосферу на столі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентаціядо майстер класу«Підставка під горнятко «Зайчик»Єни Лариси Вячеславівнивчителя трудового навчання та технологій , географії, біології. Управління освіти Соледарської міської ради Донецької областіБахмутська ЗОШ

Номер слайду 2

МОЯ ПЕДАГОГІЧНА ФІЛОСОФІЯ “Творчість не приходить до дітей з якогось натхнення. Творчість треба вчити.” В. О. Сухомлинський Мій девіз: «Роби, що можеш , з тим, що маєш , і там, де знаходишся.» 26 президент США Теодор Рузвельт

Номер слайду 3

ТехнологіїОсновна технологія. Технологія плетіння(лозоплетіння з паперової лози) Додаткова технологія. Аплікація

Номер слайду 4

Наскрізні лінії«Здоров’я і безпека» - дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця; вміння безпечно користуватися інструментами вдома та під час занять ;«Екологічна безпека та сталий розвиток» - розуміння ролі матеріалів природного походження, як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля;«Громадянська відповідальність» вміння визначати у співпраці з учителем алгоритм взаємодії для вирішення проекту ;«Підприємливість і фінансова грамотність» - проведення міні-маркетингового дослідження з метою обґрунтування призначення і конструкції виробу.

Номер слайду 5

Ключові компетентності

Номер слайду 6

Дослівно він перекладається з с англійської як «Рибна кістка» або «Скелет риби» і направлений на розвиток критичного мислення учнів.

Номер слайду 7

Схеми Фішбоун дають можливість:організувати роботу учасників в парах або групах; розвивати критичне мислення;візуалізувати (передбачати, уявляти) взаємозв’язки між причинами і наслідками;ранжувати (послідовно розміщувати) факти за степенем їх важливості. За допомогою таких схем можна знайти рішення будь-якої складної ситуації, при цьому кожен раз можуть виникати нові ідеї. В основі Фішбоуна — схематична діаграма в формі рибного скелету. У світі дана діаграма широко відома під ім’ям Ішікави (Ісікави) — японського професора, який винайшов метод структурного аналізу причинно-наслідкових зв’язків.

Номер слайду 8

Будова рибного скелету. Схема включає в себе основні чотири блока, представлені у вигляді голови, хвоста, верхніх и нижніх кінцівок. Зв’язуючи ланкою виступає основна кістка або хребет риби. Голова — проблема, питання або тема, які потребують аналізу. Верхні кісточки — на них фіксуються основні питання, поняття теми, причини, які призвели до проблеми. Нижні кісточки — факти, що підтверджують наявність сформульованих причин, або зміст понять, які показані на схемі. Хвіст — відповідь на задане питання, висновки, узагальнення

Номер слайду 9

Використання технології лозоплетіння з паперової лози для створення проєктів Чому слід використовувати Доступний матеріал. Може опановувати ся у 11- 12 років. Відродження традицій України. Вироби практичні, корисні. Розвиток дрібної моторики. Не потребує спеціального дорогого обладнання. Часоємний. Довгий підготовчий етап. Які проблеми виникають. Рекомендувати для прроєктів 5-6 класів. Загадайте бажання, щоб золота рибка і допомагала вирішувати будь-яку життєву проблему!

Номер слайду 10

«Підставка під горнятко «Зайчик»для виготовлення паперової лози: ножиці, спиця, пензлик, клей ПВА, газетний папір, акриловий лак,фарби.для виготовлення виробу:ножиці, спиця,клей ПВАфурнітура для іграшок (очі,ніс, мордочка),паперова лоза. Обладнання, інструменти та матеріали: Очікувані результати Знаннєвий компонент. Розуміє етапи проєктування. Розуміє сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) формивиробу. Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки матеріалів. Діяльнісний компонент. Розрізняє етапи проєктної діяльності. Застосовує методи фантазування та біоформ при проєктуванні виробу. Розрізняє моделі-аналоги. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу татехнології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Ціннісний компонент. Висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів.

Номер слайду 11

Безпека життєдіяльності та охорона праці.Інструктажі з безпеки життєдіяльності: Правила роботи з гострими ріжучими інструментами. Техніка безпеки при користуванні в'язальними спицями. Техніка безпеки при плетінні з газет. Надання першої домедичної допомоги.

Номер слайду 12

Технологічна послідовність виготовлення виробу(виготовлення корзинки)Плетіння починаємо з виготовлення дна. Викласти 8 трубочок хрест навхрест. Це основа. Беремо нову робочу трубочку, згинаємо її навпіл, надягаємо петелькою зразу на 4 трубочки основи. Ми отримали 2 робочі трубочки, якими будемо плести. Далі беремо нижню робочу трубочку, виводимо її нагору і кладемо на наступні 4 стійки. Верхню робочу трубочку кладемо поверх нижньої і заводимо під наступні 4 стійки. Плетемо мотузочкою в 2 трубочки, Пров’язати 2 ряди. За необхідністю нарощуємо робочі трубочки . Розділити стійки основи по дві, Пров’язати 2 ряди. Розділити стійки основи по одній. Пров’язати до діаметра 11 см. Піднімаємо вертикально трубочки основи. В разі необхідності нарощуємо. Плетемо стінки до потрібного розміру і закінчуємо плетіння. Робочу трубочку ховаємо за допомогою спиці в наступний ряд стійок. За бажанням можна змінити колір декількох рядів.7 трубочок основи залишаємо й нарощуємо, інші загибаємо й обрізаємо.

Номер слайду 13

Технологічна послідовність виготовлення виробу(виготовлення зайчика)Згинаємо навпіл одну трубочку, надягаємо її на стійку і починаємо плести почерговим полотняним переплетенням основу зайчика на 7 стійках основи, нахиляючи трубочки основи до центральної частини шийки зайчика й змінюючи щільність плетіння. Проплітаємо 4-5 рядів шийки зайчика. Змінюючи положення трубочок основи 4 ряди на розширення, 3 на звуження виплітаємо голову зайчика. Загинаємо 3 середні трубочки основи, залишаючи по 2 з країв для плетіння вушок

Номер слайду 14

Технологічна послідовність виготовлення виробу(виготовлення зайчика)Вушко виплітається 1 робочою трубочкою. Оплітаємо по черзі трубочкою основи. Форма вушка регулюється щільністю плетіння й розташуванням трубочок основи. Край робочої трубочки обрізається й підклеюється.

Номер слайду 15

Оздоблення виробу. Можна прикрасити зайчика мордочкою

Номер слайду 16

Дякую за увагу!Живіть в гармонії – займайтеся улюбленоюсправою!

Номер слайду 17

Интернет-ресурсыhttp://www.autokovrik.com/files/Edyna.png - композиция с флагом и гербом http://virchi.narod.ru/picter/bashtanka/simvol15.jpg - лента с калинойhttp://images.forwallpaper.com/files/images/4/4b9f/4b9f2fd0/673746/blue-and-yellow.jpg - фон http://szosh3.ucoz.ru/sveta/RTEmagic. C_Ind. Day. UA.jpg.jpg - композиция герба с колосьями и калиной http://afisha.studclub.poltava.ua/upload/article/04032014190019_869.jpg - портрет Тараса Шевченкоhttp://lib-krm.org/wp-content/uploads/2014/11/%D1%83%D0%BA%D1%80.jpg - композиция с гербом и цветами http://txamaxa.narod.ru/bin/images/herbs_in_text/0.gif - барвинок

pptx
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
1761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку