Презентація містить тему, цілі, план уроку за творчістю Василя Симоненка та цікаві завдання за його твором "Цар Плаксій та Лоскотон", наприклад, "Переплутанка", "Чарівна паличка", "Сонечко".
А з яким настроєм ви завітали на урок?Інтерактивна вправа «Квітка настрою»
Номер слайду 3
Тема: Василь Симоненко. Цікава сторінка з життя митця. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон»Мета:навчальна – створити умови для ознайомлення учнів із цікавими сторінками біографії Василя Симоненка, його казкою «Цар Плаксій та Лоскотон»; допомогти учням опрацювати (віршова мова, рима, строфа, ритм) та повторити (порівняння, епітет) літературознавчі поняття;розвивальна – створити умови для розвитку вміння творчо опрацьовувати біографії митців слова, образно та логічно мислити, виразно читати віршовані твори, висловлювати власні думки щодо прочитаного, застосовувати здобуті знання на практиці; розвивати пам’ять, увагу, фантазію. Тема та мета уроку
Номер слайду 4
Інтерв'ю із Василем Симоненком. Засвоєння нових та повторення вже відомих літературознавчих понять. Виразне читання та опрацювання казки «Цар Плаксій та Лоскотон».план уроку
Номер слайду 5
На світі той наймудріший,Хто найдужче любить життя. В. Симоненко1. Інтерв'ю із Василем Симоненком
Номер слайду 6
Нас кличе підручник!2. Засвоєння нових та повторення вже відомих літературознавчих понять
Номер слайду 7
Заглядає в шибку казка сивими очима,Материнська добра ласка в неї за плечима. В. Симоненко3. Виразне читання та опрацювання казки
Номер слайду 8
Словникова робота. Нас кличе казка!
Номер слайду 9
Працювати пересталиІ тепер всі дружно встали. Будемо відпочивати,Нумо, вправу починати! Руки вгору, руки внизІ легесенько пригнись. Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали,Раз – присіли, другий – встали. Плесніть, діти, кілька раз. За роботу, п'ятий клас!фізкультхвилинка
Номер слайду 10
Подивіться уважно на ілюстрації до казки, яку ми щойно прочитали. Їхня послідовність змінена. Попрацюйте в групах. Допоможіть її відновити!«переплутанка»
Номер слайду 11
1234
Номер слайду 12
Уявіть, що у вас у руках опинилась чарівна паличка, і за її допомогою ви опинились у палаці царя Плаксія. Опишіть, що ви бачите навколо.«чарівна паличка»
Номер слайду 13
Попрацюйте з картками. Прочитайте уважно завдання вашої картки і дайте на нього письмову відповідь. Дослідження тексту казки. Знайдіть у тексті казки епітети. Знайдіть у тексті казки порівняння. Знайдіть у казці римовані строфи, рядки.
Номер слайду 14
Попрацюйте в парах і створіть сонечко-характеристику (за варіантами): Василя Симоненка;Казки «Цар Плаксій та Лоскотон».Інтерактивна вправа «Сонечко»
Номер слайду 15
Продовжте речення: Сьогодні на уроці я дізнався(-лась), що В. Симоненко…Казка «Цар Плаксій та Лоскотон» - дійсно казка, бо…Інтерактивна вправа «мікрофон»
Номер слайду 16
Вміти переказувати казку за самостійно складеним планом. Вміти виділяти ключові епізоди казки і коментувати їх. Домашнє завдання
Номер слайду 17
Робіть добро, посміхайтеся найдобрішою посмішкою, яка перетворить ваше життя і життя оточуючих на казку. Життя – це казка, тож будьте добрими героями у ній!дякую за урок!