Ця презентація є додатковим матеріалом для вчителя початкових класів з теми «Звук [м]. Букви М м. Текст. Тема тексту. Написання рядкової букви м, складів із нею, слова мама».
Тема. Звук [м]. Букви М м. Текст. Тема тексту. Написання рядкової букви м, складів із нею, слова мама. Мета: вчити правильно писати малу букву м, склади і слова з нею, зіставляти форми малих форм рукописних букв м і л, записувати рукописними буквами друковані літери; розвивати мовлення, мислення, увагу, дрібну моторику, збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей любов до рідної мови, її мелодійності, охайність, старанність. Очікувані результати: Розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];Розрізняє головне і другорядне в тексті [2 МОВ 2-2.2-5];Визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];Обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1].