Речення, різні за інтонацією (окличні та неокличні)Підручник с. 105 – 106(Правила)На домашнє завдання - Вправа 298
Номер слайду 2
Десяте березня Домашня робота. Вправа 294 Мамо, ти пам'ятаєш ту вазу, яка переходить у нашій родині з покоління в покоління?Так, ну і що? До якого типу належать виписані речення?Які ще бувають типи речень за метою їх висловлювання?Які розділові знаки вказують на кінець речення?
Номер слайду 3
Тринадцяте березня. Дистанційна робота. Запишіть каліграфічно слова. Утворіть та запишіть слово з перших літер шести слів та останньої літери сьомого слова. Паніка, образа, чуйність, усмішка, тривога, турбота, гармонія. ?..... Яке відношення це слово має до теми «Речення»?Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 4
Вправа 295 (с. 105)Зверніть увагу на знаки, які стоять у кінці речень. Прочитайте речення з відповідною інтонацією.3. Зробіть висновки. Прочитайте правило с. 105. Спостерігайте за дивами природи!Спостерігайте за дивами природи.
Номер слайду 5
Робота з підручником (с. 105)
Номер слайду 6
Вправа – тренажер Тарас Шевченко. ТОПОЛЯПо діброві вітер виє, гуляє по полю,край дороги гне тополю до самого долу. Стан високий, лист широкий марно зеленіє. Кругом поле, як те море широке, синіє. Чумак іде, подивиться та й голову схилить,чабан вранці з сопілкою сяде на могилі,подивиться — серце ниє: кругом ні билини!Одна, одна, як сирота на чужині, гине!.. Спишіть одне окличне та одне неокличне речення.
Номер слайду 7
СКРИНЬКА ЗАПИТАНЬНаведіть приклади окличних речень. Наведіть приклади неокличних речень. Які речення називають неокличними?Якими бувають речення за інтонацією?Що нового ви дізналися про речення?Які речення називають окличними?