Даний матеріал можна використовувати під час проведення онлайн-уроків для зручності демонстрації учням, як записувати коротку умову до задачі; схему до задачі креслимо безпосередньо під час проведення онлайн-уроку.
На тарілці було кілька яблук. Після того як туди поклали 4 яблука, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук було спочатку на тарілці?
Номер слайду 3
На тарілці було кілька яблук. Після того як туди поклали 4 яблука, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук було спочатку на тарілці? Було – Поклали – Стало –
Номер слайду 4
На тарілці було кілька яблук. Після того як туди поклали 4 яблука, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук було спочатку на тарілці? Було – Поклали – 4 ябл. Стало –
Номер слайду 5
На тарілці було кілька яблук. Після того як туди поклали 4 яблука, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук було спочатку на тарілці? Було – Поклали – 4 ябл. Стало – 9 ябл.
Номер слайду 6
На тарілці було кілька яблук. Після того як туди поклали 4 яблука, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук було спочатку на тарілці? Було – ? Поклали – 4 ябл. Стало – 9 ябл.
Номер слайду 7
Було – ? Поклали – 4 ябл. Стало – 9 ябл.
Номер слайду 8
Було – ? Поклали – 4 ябл. Стало – 9 ябл.9 – 4 = 5 (ябл.)
Номер слайду 9
Було – ? Поклали – 4 ябл. Стало – 9 ябл.9 – 4 = 5 (ябл.)Відповідь: було 5 яблук.