Ознайомити учнів із задачами на дві дії; закріпити вміння розв'язувати прості задачі, знаходити значення виразів; розвивати спостережливість, уміння міркувати, порівнювати; виховувати інтерес до математики.
Задачі на дві дії (ознайомлення). Обчислення та порівняння виразів.
Номер слайду 2
ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ Чи можна відразу відповісти на запитання задачі? Чому не можна? Що потрібно знати, щоб відповісти на це запитання?
Номер слайду 3
ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ не завжди можна відповісти на запитання задачі однією арифметичною дією; існують такі задачі, які можна скласти з двох простих задач.
Номер слайду 4
ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ
Номер слайду 5
ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇЦе задачі, що складаються з двох або більше простих задач.
Номер слайду 6
ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ1. Розбий задачу на прості. Сформулюй кожну просту задачу. 2. Склади план розв’язування задачі. Про що ми дізнаємося 1‑ю дією? Про що дізнаємося 2-ю дією?