Задачі на логіку для 3 – 4 класів НУШ стануть ефективним додатковим матеріалом до уроків математики. Мета: розвивати логічне мислення, проявляти індивідуальний підхід у вирішенні завдань
18 картоплин порося нарило,У відерці вправно усі їх помило.Із двох третин борщу зварило,Решту на сніданок залишило. Хто з вас швидко відповість: Скільки картоплин На сніданок воно з’їсть? (12)
Номер слайду 3
У стоноги 90 ніжок. Вона купила 13 пар чобітків. Але при цьому 16 ніг залишилися босими. Скільки пар старих чобітків було на сороконіжка до покупки нових чобітків? (24)
Номер слайду 4
Брату і сестрі 2 роки тому разом було 15 років. Зараз сестрі 13 років. Скільки має пройти років, щоб братові виповнилося 9 років? (3 роки)
Номер слайду 5
Хлопці вимірювали кроками довжину ігрового майданчика. У Лізи вийшло 25 кроків, у Поліни - 27, у Максима - 22, а у Юри - 24. У кого з хлопців найкоротший крок? (У Поліни)
Номер слайду 6
У собаки 42 зуби, а в кішки стільки, скільки становить число одиниць зубів собаки, збільшене в 6 разів? (12)
Номер слайду 7
Летіла зграя гусей. Одна гуска попереду, а дві позаду. Одна гуска позаду, а дві попереду. Одна гуска між двома і три в ряд. Скільки було гусей? (3)
Номер слайду 8
Коваль підкував трійку коней, вбиваючи в кожну підкову по 2 цвяхи. Скільки цвяхів знадобиться ковалю?( 24)
Номер слайду 9
Бабусі треба підсмажити 6 котлет, а на сковорідці вміщується тільки 4 котлети. Кожну котлету треба смажити 5 хв. з одного боку і 5 хв. З іншого. За який мінімальний час можна підсмажити всі котлети? ( 15 хв)
Номер слайду 10
Молодці!Для оформлення використано ресурси інтернету. Презентацію підготувала вчитель початкових класів Просянського ліцею Білецька С.І.