Презентація "Закріплення і узагальнення знань і вмінь учнів в розв’язуванні задач на рух та знаходження площі і периметра геометричних фігур."

Про матеріал
Презентація допоможе ефективніше та цікаво провести урок і узагальнити та систематизувати знання та вміння з теми «Площа та периметр прямокутника, задачі на рух та розв’язування рівнянь»; формувати вміння застосовувати набуті знання і навички до розв’язання вправ, розвивати мислення, математичне мовлення, вміння зрозуміло виразити свою думку, робити висновки, виховувати інтерес до знань, самостійність, взаємоповагу, культуру математичних записів. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань Вид уроку: урок з елементами критичного мислення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Закріплення і узагальнення знань і вмінь учнів в розв’язуванні задач на рух та знаходження площі і периметра геометричних фігур.

Номер слайду 2

Вправа «Інтрига»1 діяти 8 2 5 обов’язково активно. Сперечатися 3 7 4 думати для всіх. Оперативно 6 доказово

Номер слайду 3

Наш девіз: Діяти - активно!Думати – оперативно!Сперечатися – доказово!Для всіх обов’язково.

Номер слайду 4

Вправа «Очікування» Дерево «Рішень»

Номер слайду 5

Я очікую від уроку…Сьогодні я хочу навчитись…Я сподіваюсь…

Номер слайду 6

Мотивація «Самооцінка» своєї готовності до уроку. Дайте відповіді на запитання:- Хто сьогодні готовий отримати найвищу оцінку?- Хто добре готовий до уроку?- Хто сьогодні готовий отримати щось нове і покращити свої знання?

Номер слайду 7

Математичний розсип. Як називаються компоненти при додаванні?Як називаються компоненти при відніманні?Як називаються компоненти при множенні?Як називаються компоненти при ділені?

Номер слайду 8

Що таке периметр?Якщо нам відомо рух і час , що ми можемо знайти?Як можна знайти час?Як можна знайти рух?

Номер слайду 9

Як знайти невідомий доданок ?Як знайти невідоме зменшуване?Як знайти невідомий дільник?Як знайти відємник?

Номер слайду 10

Інтерактивна гра «Калейдоскоп формул»Співвіднести правильно формули

Номер слайду 11

Одна сторона прямокутника дорівнює 5 см, а інша на 2 більше. Знайдіть площу прямокутника. Перший мотоцикліст подолав за 3 години 45км, а другий за 3 години 90 км. Яка швидкість першого і другого мотоцикліста разом?Знайдіть площу квадрата, сторона якого дорівнює 6 см?Метелик летів 2 години зі швидкістю 24 км/год, а бджола летіла 2 години зі швидкістю 36 км/год. Яку відстань подолали комахи разом?Одна сторона прямокутника дорівнює 15 см, а інша в 3 рази менше. Знайдіть периметр прямокутника?Р = 4а 2. S = a*b 3. V = S : t 4. P = (a + b) * 2 5. S = V * t

Номер слайду 12

«Шпаргалка учню»

Номер слайду 13

Р =(а+b)*2=200ма=53м. S= ? м2

Номер слайду 14

10м21м14м?S1=S2

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Рефлексія «Принцип доповнюваності»(закінчить речення)1. Мені сподобалосясьогодні працювати, оскільки…2. Без допомогипартнера я змігби розв’язати…3. Під час підготовки донаступного уроку меніслід звернути увагу на…

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
23 березня 2020
Переглядів
2303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку