Темауроку Закріплення вивченого способу додавання. Розв’язування задач.
Номер слайду 2
Девіз уроку: Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні ми зробимо ще один крок. В країну відому, країну чудову,Яка нас вітає знову і знову. Країна цікава, тож парти своїПеретворимо в космічні кораблі.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
.
Номер слайду 5
.
Номер слайду 6
. Хвилинка каліграфії
Номер слайду 7
Бліц-опитування: Назвіть числа по порядку від 5 до 15. Назвіть сусідів числа 16, 34, 79. Назвіть число, що передує числу 75. Назвіть число на 1 більше, ніж число 43, 67. Назвіть число на 1 менше, ніж 19, 54.
Математичний диктант: Запиши число , у якому 5дес. і 9 од. Запиши найменше двоцифрове число, яке утворене однаковими цифрами.3. Запиши найбільше двоцифрове число,яке утворене однаковими цифрами.4. Запиши суму чисел: 39 і 30; 60 і 3.5. Запиши різницю чисел: 60 і 50, 50 і 30.6. Збільш 65 на 30.7. Зменш 60 на 30.
Номер слайду 11
Перевір себе: 59, 11, 99, 69, 63, 10, 20, 95, 30
Номер слайду 12
Робота за підручником. С. 123 №1 Обчисли з поясненням:31 + 20 =63 + 30 = 17 + 50 =45 + 50 =
Номер слайду 13
Склади і розв’яжи задачу за коротким записом. Про тварин – 45 книжок. Про рослин – 20 книжок ?І група: Розв’язати задачу, скласти обернену до неї .ІІ група. Розв’язати задачу.ІІІ група. Розвязати задачу з допомогою.
Номер слайду 14
Фізкультхвилинка
Номер слайду 15
Групова робота. Скласти двоцифрове число. Назвати попереднє і наступне число до даного.3. З яких чисел можна утворити це число.4. Скласти приклади, відповідь яких буде це число.