Презентація "Застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках математики"

Про матеріал

Основними характеристиками застосування ІКТ є можливість диференціації та індивідуалізації навчання, а також можливість розвитку творчої пізнавальної діяльності учнів.

Застосування комп'ютерної техніки робить традиційні уроки математики яскравими, насиченими.На цих уроках кожен учень працює активно, в учнів розвивається допитливість, пізнавальний інтерес. Комп'ютер дозволяє підсилити мотивацію навчання:

•шляхом активного діалогу учня з комп'ютером,

•розмаїтістю й барвистістю інформації (текст + звук + колір + анімація),

•шляхом орієнтації навчання на успіх (дозволяє довести рішення будь-якого завдання, опираючись на необхідну підказку),

•використовуючи ігрову форму спілкування людини з машиною,

•витримкою, спокоєм і «дружністю» машини стосовно учня.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках математики»Сватівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Савенко Лариса Олексіївна, вчитель математики

Номер слайду 2

2 Проблема над якою працюю:підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу засобами інформаційних технологій. Стрімкий розвиток інформаційних і комунікативних технологій є одним з факторів, що визначає вектор розвитку світового співтовариства XXI століття. Цивілізація неухильно рухається до побудови інформаційного суспільства, де вирішальну роль грають інформація й наукові знання. Основними характеристиками застосування ІКТ є можливість диференціації та індивідуалізації навчання, а також можливість розвитку творчої пізнавальної діяльності учнів. Застосування комп'ютерної техніки робить традиційні уроки математики яскравими, насиченими. На цих уроках кожен учень працює активно, в учнів розвивається допитливість, пізнавальний інтерес. Комп'ютер дозволяє підсилити мотивацію навчання: шляхом активного діалогу учня з комп'ютером,розмаїтістю й барвистістю інформації (текст + звук + колір + анімація), шляхом орієнтації навчання на успіх (дозволяє довести рішення будь-якого завдання, опираючись на необхідну підказку), використовуючи ігрову форму спілкування людини з машиною, витримкою, спокоєм і «дружністю» машини стосовно учня.

Номер слайду 3

Процес організації навчання школярів з використанням ІКТ дозволяє: Активізувати пізнавальну діяльність учнів. Візуалізувати навчальний матеріалІндивідуалізувати процес навчання. Здійснювати моніторингові відстеження результативності навчання Створити комфортні психологічні умови для учнів при відповіді на питання, організувати самоконтроль. Забезпечити розвиток творчої активності школярів. Створити бібліотеку навчального електронного приладдя Використовувати інформаційну базу глобальної мережі Інтернет та локальну шкільну мережу. Реалізувати входження учня у реальний світ дорослих, у виробничу діяльність людини сучасного інформаційного цифрового суспільства в процесі роботи учня й учителя з використанням комп'ютерних технологій.

Номер слайду 4

Комп'ютер може використовуватися на всіх етапах процесу навчання: Під час уроків (при поясненні нового матеріалу, закріпленні, повторенні, контролі, при цьому для учня він виконує різні функції: учителя, робочого інструменту, об'єкта навчання, співробітника колективу);При виконанні домашніх завдань (як довідник, тренажер, інструмент);При виконанні творчих робіт, роботі над проектами індивідуальними чи груповими;При поглибленому вивченні предмета.

Номер слайду 5

Комп’ютерні презентації Комп’ютерні презентації, виконані в різних програмних середовищах, органічно вписуються в будь-який урок, ефективно допомагають учителю за деякий час самостійно виготовити мультимедійний посібник до уроку, що унаочнює навчальний матеріал, дає можливість провести математичний диктант і його перевірку, продемонструвати способи розв’язання завдань тощо. Причому достатньо одного лише комп’ютера та проектора для використання презентацій на уроці математики

Номер слайду 6

Етап засвоєння нових знань На цьому етапі уроку бажано використовувати комп’ютерні презентації як наочні посібники і джерело навчальної інформації. Візуальна форма подачі означень, формул, теорем, їх доведень, якісних креслень до геометричних задач, подача рухомих зображень забезпечує ефективне засвоєння учнями нових знань та вмінь.

Номер слайду 7

Многогранник - внутрішня частина простору,що обмежена багатокутниками,які називаються гранями. Сторони кожної грані- ребра многогранника,а вершини – вершини многогранника. style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 8

Многогранник називається опуклим, якщо він розташований по один бік від площини кожної його грані. γγ 1 

Номер слайду 9

Неопуклий многогранник

Номер слайду 10

4. Перпендикуляр і похила. Перпендикуляром,опущеним з даної точки на дану площину,називають відрізок прямої, перпендикулярної до площини,що міститься між даною точкою і площиноюαАСОснова перпендикулярапохила. Основа похилоїпроекція перпендикулярstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 11

Перпендикуляр,проведений з точки,рівновіддаленої від вершин до площини цього трикутника,проходить через …центр описаного кола

Номер слайду 12

ху. Розв'яжіть нерівність

Номер слайду 13

Розв'яжіть нерівність : <Розв'язання.ху. Відповідь:

Номер слайду 14

Хто заховався за сонечком?Вінні-Пух298,96:0,3780827,945:0,6940,57,958 : 3,462,317,6 : 0,27564175,896 :5,631,417,8:0,136031,35:1,520,90,126:1,80,07961,8:2,29420rrrrrrrrr

Номер слайду 15

Етап перевірки засвоєння учнями нових знань та способів розв’язування задач. Тести. Дидактичні ігри. Диктанти. Результатом застосування ІКТ на даному етапі є позитивний педагогічний ефект:швидке отримання результатів,оперативність,відсутність суб’єктивного фактора,керівна роль учителя.

Номер слайду 16

Яка з заданих функцій є квадратичною?1) у=5х+12) у=3х2-13) у=-2х2+х+34) у=x3+7x-15) у=4х26) у=-3х2+2х

Номер слайду 17

Координати вершини параболи Знайдіть координати вершини параболи:1) у = 3х2 +6 х -5 2) у = х 2 -4х-5 3) у=-5х 2+3 Відповідь:(2;-9) Відповідь:(0;3) Назвіть вісь симетрії для даних функцій.2)Відповідь: х=2. 3) Відповідь: х=0

Номер слайду 18

Проектна діяльність учнів Використання інформаційних технологій, багатогранних можливостей Інтернету в проектній діяльності учнів розвиває їх творчі, дослідницькі здібності, сприяє самовираженню, підвищує інтелектуальну та соціальну дієвість, створюючи мотивацію для самостійної пізнавальної діяльності в групах або індивідуально. Зокрема, до уроків узагальнення та систематизації знань з певного розділу математики доречно давати учням індивідуальні чи групові проектні творчі роботи із прикладного застосування вивченого матеріалу в техніці чи побуті, з історії виникнення і розвитку відповідного наукового розділу тощо.

Номер слайду 19

27.02.201819

Номер слайду 20

Висновок. Використання комп’ютера на уроці математики – не дань моді, не засіб перекласти на плечі комп’ютера багатогранну творчу працю вчителя, а лише один із засобів, що дозволяє інтенсифікувати навчальний процес, активізувати пізнавальну діяльність, підвищити мотивацію учня до навчання, створити умови для підвищення ефективності уроку

Номер слайду 21

27.02.201821 Дякую за увагу !rstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Фадєєва Наталія Юріївна
    Хочу дійсно зробити традиційні уроки математики яскравими, насиченими.Гарні приклади для використання ІКТ на уроках геометрії та математики!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Посохова Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
4461
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку