Інтегрований урок (математика, природознавство, трудове навчання)
Клас:1-А
Тема. Подорож до осіннього лісу.
Математика:Склад числа 9. Порівняння чисел.
Природознавство: Бережливе ставлення до природи.
Трудове навчання:Аплікація «Дарунок осені»
Учитель Гура Н.М.
Інтегрований урок (математика, природознавство, трудове навчання)
Клас:1-А
Тема. Подорож до осіннього лісу.
Математика:Склад числа 9. Порівняння чисел.
Природознавство: Бережливе ставлення до природи.
Трудове навчання:Аплікація «Дарунок осені»
Мета: вивчити склад числа 9; учити учнів порівнювати числа у межах 9; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати, примножувати природні багатства; закріплювати навички написання цифри 9, правила поведінки в природному середовищі; формування ключових компетентностей: спілкування рідною мовою (вміння висловлювати свою думку), математичної (культура логічного мислення), природничих наук (розуміння природи), вміння вчитися (набуття нових вмінь та навичок), екологічної грамотності та здорового життя (уміння розумно та раціонально користатися природними ресурсами); розвивати спостережливість,пізнавальний інтерес, логічне мислення;виховувати акуратність, доброзичливість, любов до навчання.
Обладнання:телевізор,ілюстрації,індивідуальний лічильний матеріал (листочки); картон-основа, листочки жовтого, зеленого та червоного кольору.
Методи і прийоми: спостереження, бесіда, гра, робота в зошиті, робота з підручником.
Тип уроку: урок-подорож
Вид уроку: інтегрований
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Барви осінні буяють довкола:
Світиться радістю, гомоном школа,
Й ми на урок понесемо барвінку:
Теплу, веселу і творчу смішинку.
Посмішки друзям даруємо щиро,
Разом трудитися будемо вміло!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Перегляд відеоролика «Чарівна осінь»
(Під час перегляду ролика працюємо над загадкою)
Робота над загадкою.
Виснуть хмари низько-низько,
Опустили пасма-коси.
Всюди мокро, всюди слизько –
Ходить нашим краєм…(Осінь)
Дорогі діти ! Урок сьогодні не звичайний. Запрошую вас до осіннього лісу. Мандруючи лісовими стежками спробуємо виконати завдання нашої чарівної осені. А для того, щоб не заблукати лісом у нас є карта нашої подорожі. (На дошці карта)
ІІІ. Актуалізація знань та вмінь учнів.
1 зупинка «Лісові друзі»
Гра «Лисичка та грибочки»
Робота з касою цифр.
Лічба предметів.
(Слайд – 4 білочки , 5 їжачків)
Молодці!
2 зупинка «Екологічна»
Розповідь учителя з елементами бесіди.
Гра « Так чи Ні!»
Опрацювання вірша.
Чудесна, чудова стежина – Земля .
На ній стільки щастя, багатства, тепла.
Це все нам даровано Богом могутнім,
Давай збережемо це і на майбутнє.
Висновок: Нехай усе росте, цвіте і живе – бо це закон природи.
3 зупинка «Весела».
На цій зупинці ми трошки з вами відпочинемо.
Фізкультхвилинка.
4 зупинка «Галявина розумників»
Гра “Чарівні листочки”. (Конверт листочки)
Робота з індивідуальним лічильним матеріалом.
– Покладіть 9 жовтих листочків. Відсуньте 1 листочок убік.
– Скільки листочків ліворуч? А скільки праворуч? Як можна одержати число 9?
Діти, відкладаючи по 1 листочку вбік, називають усі випадки складу числа 9.
Учитель записує приклади на дошці, а діти – в зошиті.
Пальчикова гімнастика.
«Листочок»
Олівець в руках качаю, поміж пальчиків верчу.
Неодмінно кожен пальчик бути слухняним я навчу.
Діти, а на галявині розумників ще для вас завдання. Готові?!
Гра “Яке число загубилося?”(індивідуальні картки) (Конверт цифри)
Робота в зошиті (ст. 17)
Завдання 3 «Сонечко. Склад числа 9»
Повторення «Склад числа 9»(На дошці цифра 9)
IV. Рефлексія.
5 зупинка «Творча» (Конверт пташка)
- Діти, вам сподобалося мандрувати з осінню? Пропоную вам зробити для нашої чарівниці невеличкий подарунок – аплікацію. А кого ми зробимо, здогадайтесь!(На дошці заготовка)
Робота над загадкою.
Пташка хвіст свій розпустила
— І півсвіту затулила!
Як веселка, пір’ясяє,
Та поганий голос має
Набурмосенийпанич…
Здогадались? Це…(павич).
(Діти по черзі виходять до дошки та прикріпляють свій обраний листочок під керівництвом вчителя ).
V. Підсумок уроку.
Люби цей світ
Люби цей світ, моя дитино,
Свій рідний край, ліси, поля.
Турбуйсь про нього кожну днину,
Бо рідна це твоя земля.