Презентація "Застосування полікультурної компетентності як підгрунтя для соціальної сформованості учня"

Про матеріал

Застосування полікультурної компетентності як підгрунтя для соціальної сформованості учня: зміст, основні завдання, що передбачає, методи та прийоми, форми роботи, практичне застосування, головний результат.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування полікультурної компетентності як підгрунтя для соціальної сформованості учня З досвіду роботи вчителя хімії Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст.№2 Масловської С.І категорія вища, звання “ старший вчитель “Педагогічне кредо: Учень – це не амфора, яку потрібно наповнити ,а факел, який потрібно запалити Давньогрецька мудрість

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Основні завдання. Систематизація та впровадження форм і методів інтерактивних технологій. Побудова навчально-виховного процесу на основі гуманістичних переконань, ідей свободи. Виявлення творчого потенціалу учнів. Формування в особистості установок поліфонічного сприйняття світу. Застосування елементів критичного мислення

Номер слайду 5

Полікультурна компетентність під час навчання хімії передбачає

Номер слайду 6

Методи та прийоми

Номер слайду 7

На уроках хімії учні не просто вчаться. Хімія – джерело інформації про…природужиттяісторію. Духовні і моральні цінностівсесвітзвичаїсвітоглядмистецтво

Номер слайду 8

Форми роботивечори. Хімічні тижніПозакласні заходи. Уроки ужиткової хіміїГрупові та індивідуальні заняття. Години цікавої хімії

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Використання віршів, приказок, загадок, уривків з творів художньої літератури. Формування полікультурної компетентності – задача, елементи якої необхідні на уроках хімії, незалежно від матеріалу, який вивчається. Науковість тексту. Якісні та кількісні задачіПриродничо-наукові явища

Номер слайду 11

Найвидатніший фізик ХХ століття Ейнштейн стверджував, що Достоєвський йому, як ученому, дав набагато більше, ніж найзнаменитіші математики світу. Художнє слово – формування особистості

Номер слайду 12

Міжпредметні зв’язки хімії й літератури7 клас “ Хімія – природнича наука. Хімія в навколишньому світі ” -- поема М. Алігер.7-8 клас “Періодична система хімічних елементів “– “ Читаючи Менделєєва ” В природі нічого іншого нема Ні тут, ні там – в космічних глибинах, Все – від піщинок малих до планет – Із елементів створено єдиних.9 клас “ Вода” – “ Таємничий острів ” Жуля Верна “ Настане день, і вода замінить паливо; водень і кисень, з яких вона складається, будуть застосовуватися й окремо; вони виявляться невичерпним і таким потужним джерелом тепла й світла, що вугіллю до них далеко!.. Вода – вугілля прийдешніх століть ”. -- Вода!.. Ти – найбільше багатство на світі! А. Сент-Екзюпері8 клас «Радіоактивні та стабільні ізотопи. Радіоактивне випромінювання» -- Чи знаєш ти, світе, Як сиво ридає полин, Як тяжко, як тужно Моєму народу болить. Б. Олійник

Номер слайду 13

Вірші і загадки. Взимку стало холодатиі ставок вже не впізнати. Там де була рідина, лиш дзеркальна площина. Що за диво кристалічне?Це фізичне чи хімічне? На вогні пластинка мідна Почорніла вірогідно. Що за явище незвичне? Це фізичне чи хімічне?Метал, що “ бігає ” по воді. А я – газ на лиса схожий, Я – гроза для перехожих. Як зі мною дощ піде – Кислота із неба ллє.

Номер слайду 14

ЗадачіЗ відсутніми даними. Ферум оксид кількістю речовини 0,5 моль розчинили в сульфатній кислоті. Яка маса кислоти була витрачена? (Не зазначена валентність феруму, а це веде до різних формул, рівнянь реакцій і відповідно обчислення.) З незакінченою умовою. Магній карбонат масою 2,4 г обробили кислотою. Знайдіть… З надлишковими даними. Хлоридну кислоту масою 7, 1 г нейтралізували натрій гідроксидом масою 20 г. У результаті утворився натрій хлорид. Знайдіть масу цієї солі. Які дані ви вважаєте зайвими? З неправильною умовою. 0,5 моль силіцій(ІV) оксиду за кімнатної температури розчинили в надлишку води. Яка маса кислоти утворилася? Чи є помилки в умові? Якщо є, то виправте їх так, щоб задача була правильною. Задачі -«пастки». У результаті нейтралізації сульфатної кислоти барій гідроксидом утворилося 22,4 л води (н.у.). знайдіть маси кислоти й лугу, які вступили в реакцію. Віршовані задачі. Стовп стоїть ось електричний Он і другий – діло звичне. Дріт стовпи ті два єднає Довжину півсотні має Ну а маса: 6 кіло Алюмінію було. Число атомів назвіть Скільки містить даний дріт? Скільки треба моль взяти, Щоб аж 5 стовпів з’єднати?

Номер слайду 15

Замініть у назві ...... географічної області Прикарпаття Полонини дві останні букви так, щоб отримати назву хімічного елемента, який виділений в 1898 році подружжям Кюрі і названий на честь батьківщини Марії Склодовської Кюрі. (Полоній) ... тварини, що відноситься до типу кишковопорожнинних, одну букву, і ви отримаєте назву радіоактивного хімічного елементу (актинія). (актиній) ... міста Брум в Австралії одну букву, і ви отримаєте назву хімічного елемента, в перекладі з грецького означає «смердючий». (Бром) ... річки Йом в Таїланді останню літеру, і ви дізнаєтеся назву хімічного елемента, який міститься в морських водоростях і в перекладі з грецького означає «фіолетовий ». (Йод) Так називають і хімічний елемент, і ... ... гіганта у давньогрецькій міфології, що вступив в боротьбу з богами, і людину творчих можливостей, і великий кип'ятильник для води. (Титан) ... місто в Дніпропетровській області. (Марганець) ... планету, і бога неба в грецькій міфології. (Уран)

Номер слайду 16

Історична інформація. Розвиток знань в Єгипті,Індії, КитаїБіографічні відомості про вчених. Краєзнавчий матеріал

Номер слайду 17

Економічне і політичне становище у світіХімічні аспекти

Номер слайду 18

Для того щоб удосконалити розум, треба більше роздумувати, ніж заучувати. Рене Декарт” Діалог Сократа”Об’єкт обговорення – суспільна проблема? Чи можливий прогрес людства без розвитку хімічної промисловості?? Хімія і екологія – друзі чи непримиренні вороги?? Чи може геніальний вчений-хімік нехтувати нормами загальнолюдської моралі? Чим це може загрожувати людству?

Номер слайду 19

Бути полікультурним, не забуваючи про своє коріння, -- це виклик нинішнього часу. Борщівська вишиванка — невичерпне джерело для досліджень. “ Працюючи від душі, ви зробите все для близьких і для себе, а якщо успіху не буде, працюйте ще . ” (Д.І. Менделєєв )Проект “Таємниця краси”

Номер слайду 20

Образ-символ нерозривності зв’язків між минулим і майбутнім, ремеслом і мистецтвом Візитка Борщівського краю чорна борщівська вишиванка синтезований образ

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Радість відкриття формування особистості Підготовка учнів до успішної соціальної адаптації в життіГоловний результат Радість відкриття формування особистості

Номер слайду 24

Рецепт щастя. Візьміть чашу терпіння. Налийте туди повне серце любові,Вкиньте дві пригорщі щедрості,Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром,Додайте якомога більше віри,І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок. Відпущеного вам життяІ пропонуйте всім, кого зустрінете. На своєму шляху.

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Інші матеріали
Додано
12 червня 2018
Переглядів
1121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку