Презентація "Застосування якісних реакцій. "

Про матеріал
Презентація до уроку "Застосування якісних реакцій. " 9 клас, до теми "Розчини"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Застосування якісних реакцій. Хімія, 9 клас. Тема: Розчини. Урок №17

Номер слайду 2

Хімія, 9 клас. Тема: Розчини. Якісний аналіз – розділ хімії, що займається визначенням певних йонів або груп сполук. Вивченням кількісного і якісного аналізу займається така дисципліна, як аналітична хімія. Якісна реакція – це реакція, за допомогою якої можна визначати певні йони. Речовина, за допомогою якої можна виявити характерний йон у розчині, називається якісним реактивом. Поява характерного забарвлення, запаху чи виділення газу при виконанні якісної реакції – називається якісним сигналом. Поява якісного сигналу свідчить про те, що ми знайшли той йон, що шукали.

Номер слайду 3

Для розв’язування будь-якої експериментальної задачі завжди слід дотримуватися певної послідовності. - По-перше, необхідно скласти план експерименту, у межах якого визначити, на яке конкретне запитання потрібно дати відповідь і які досліди необхідно провести для цього. - По-друге, виконати власне експериментачьну частину. - По-третє, зробити висновок, чи дозволяють проведені досліди дати відповідь на поставлене питання і які результати дослідів дозволяють зробити висновок про доведення або спростування початкових припущень.

Номер слайду 4

Висновок: Червоним лакмус стає в розчинах кислот, а в усіх кислотах наявний Гідроген. Наявність Гідрогену доводить також другий дослід. В указаний спосіб згоряє тільки водень, а він міг утворитися при взаємодії кислоти із цинком. Отже, у хл ори дній кислоті містяться йони Гідрогену. Білий сирнистий осад, нерозчинний у нітратній кислоті, утворюється при додаванні Аргентум(I) нітрату тільки до хлоридів. Отже, розчин є розчином хлориду. Проведені експерименти доводять, що в розчиненій речовині містяться Гідроген і Хлор, тобто ця речовина — гідроген хлорид (хлоридна кислота). Номерпробірки. Проведеш діїСпостереження1 Додаємо розчин лакмусу. Лакмус змінює забарвлення на червоне2 Додаємо гранулу цинку. На поверхні цинку утворюються бульбашки безбарвного газу і виділяються з розчину. Газ, що виділяється, збираємо у пробірку, повернуту догори дном, і підпалюємо. Газ згоряє з характерним гавкаючим звуком3 Додаємо розчин аргентум(І) нітрату. Утворюється білий сирнистий осад. Додаємо декілька крапель нітратної кислоти3 осадом нічого не відбувається. Задача 1. Експериментальним методом доведіть склад хлоридної кислоти.

Номер слайду 5

Хімія, 9 клас. Тема: Розчини. Завдання 2. У пробырках під номером 1,2,3 містяться розчини трьох речовин: хлоридної кислоти Натрій гідроксиду й натрій хлориду. Визначте кожну речовину дослідним шляхом.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Формула і клас речовин. Послідовність розпізнавання. Висновки. Na. OH1)У пробірку прилили лакмус, розчин забарвився в синій колір. Отже,це розчин лугу. HCl2) У пробірку прилили лакмус, розчин забарвився в червоний колір. Отже, це розчин кислоти. Na. Cl3) Лакмус не змінив забарвлення. Отже, це розчин солі

Номер слайду 6

Хімія, 9 клас. Тема: Розчини. Завдання 3.

Номер слайду 7

Хімія, 9 клас. Тема: Розчини.

Номер слайду 8

Хімія, 9 клас. Тема: Розчини.

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Інші матеріали
Додано
13 січня 2020
Переглядів
6975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку