Презентація "Завоювання Нового світу"

Про матеріал
Презентація до уроку з теми «Завоювання Нового світу» 8 клас, всесвітня історія
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація “Завоювання Нового світу”8 клас

Номер слайду 2

Очікувані результатизастосовувати, пояснювати терміни й поняття “конкіста”, “зустріч цивілізацій”, “колоніальна імперія”, “цивілізаціїдоколумбової Америки”сформувати уявлення про доколумбові цивілізації Америки характризувати діяльність Е. Кортеса, Ф. Піссаропрацювати з історичними джерелами, картою

Номер слайду 3

План. Наслідки Великих географічних відкриттів3 Доколумбові цивілізації Америки 1 Конкістадори у Новому світі2

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань Де пролягали основні торговельні шляхи з країнами Сходу до XVl ст.? Що таке колонізація ?

Номер слайду 5

Цивілізації доколумбової Америки — цивілізації, які існували на материках Північна і Південна Америка й зникли після появи там європейських колонізаторів.{073 A0 DAA-6 AF3-43 AB-8588-CEC1 D06 C72 B9}Доколумбові цивілізації Америки. Характеристика. Майя. АцтекиІнки. Місце розташування. Півострів Юкатан. Центральна Мексика. Північна Америка. Влада. Влада жерці і військової знатіПерехід до спадкоємної влади. Влада царя (Сапа Інка)Основні заняття. Землеробство, полювання, рибальство, ремесло, рабська працяІригаційне землеробство, ремесло, обробка металів (мідь)Землеробство (зрошення та добрива), ремесло, скотарство (лами). Виготовляли мідь, робили монети у вигляді сокир, існували водогони, уміли виготовляти бронзу. Культура і наука. Архітектура (храми у вигляді східчастих пірамід), скульптура, глибокі знання з астрономії та математики, календар, ієрогліфічне письмо. Архітектура (скельні храми), піктографічне письмо;високого рівня досягла медицина. Транспортна система, календар, вузликове письмо, знання з астрономії, математики, медицини. Вирощували: кукурудзу, картоплю, какао, томати, соняшник. Не знали вогнепальної зброї, плуга, колеса. Знаряддя праці виготовляли з каменю, дерева. Існували мости через річку. Поклоніння різним богам, жертвоприношення. Висловіть судження про рівень розвитку цивілізацій доколумбової Америки.

Номер слайду 6

1495 р. – початок Конкісти, завоювання Нового світу. Конкіста – епоха завоювання іспанцями й португальцями територій Центральної і Південної Америки наприкінці XV-XVI ст. Зустріч цивілізацій – образний вислів, що стосується періоду Великих географічних відкриттів, коли розпочалася тісна взаємодія цивілізацій країн Європи. Азії та Америки.

Номер слайду 7

Завоювання ацтеків«Ніч скорботи» (ілюстрація сучасного художника Ангуса Макбрайда)Ернан Кортес1519-1521 рр. – експедиція на чолі з Ернаном Кортесом. 1519 р. - Іспанський загін із 400 осіб захопив столицю ацтекської держави Теночтітлан, скориставшись тим, що племена були підкорені ацтеками й підтримали іспанців. Було знайдено багато золота. Землі ацтеків стали колонією Нова Іспанія, а Е. Кортес – першим губернатором.

Номер слайду 8

Завоювання інків1531-1532 рр. - експедиція Франсіско Пісарро захопила державу інків із загоном у 200 осіб. Ф. Пісарро полонив імператора інків Атауальпу та вимагав за нього великий викуп. Землі інків увійшли до складу провінції Нова Гранада. Франсіско Пісарро. Ма́чу-Пі́кчу (кеч. Machu Pikchu — «стара вершина») — доколумбове місто інків, розташоване в Андах на висоті 2400 метрів на вершині гірського хребта над долиною річки Урубамби в Перу, за 80 км на північний захід від міста Куско. Мачу-Пікчу на карті Перу

Номер слайду 9

Завоювання майя. У 1517 невеликий загін Франсіско Ернандеса де Кордоби висадився на півострові Юкатан. Їх чекала приємна несподіванка: величні міста з камянами будівлями, палацами, пірамідами, храмами. Майя спочатку уникали настирливих чужинців, потім намагались їм протистояти. З 1518 року споряджаються численні експедиції. Чужинці підкорили місцевих жителів. Франсіско Ернандес де Кордоба

Номер слайду 10

Розв'яжіть пізнавальну задачу. Один іспанський конкістадор писав про індіанців: «Переважна частина цієї землі заселена й безправно захоплена дикими тваринами та нерозумними істотами або грубими дикунами, які через своє безбожне невігластво й богохульне ідолопоклонство гірші за хижаків». Висловіть своє ставлення до наведеного твердження. Як іспанські конкістадори виправдовували своє право на підкорення індіанців? Ким, на вашу думку, вони були у своєму ставленні до корінного населення Нового Світу? Чому?

Номер слайду 11

Колоніальна імперія — держава, яка захопила певні території та приєднала їх до свого складу як колонії. Тордесільяська угода — договір між Іспанією та Португалією про поділ територій у 1494 р. Від полюса до полюса приблизно за 30-градусним меридіаном, на захід від островів Зеленого Мису, встановлювалася межа. Усі відкриті землі та морський простір на захід від неї ставали іспанськими, а на схід - португальськими.

Номер слайду 12

Наслідки великих географічних відкриттів “революція цін” у Європі; знецінення грошей унаслідок надходження великої кількості коштовних металів;переміщення торгових шляхів із Середземного моря в Атлантичний та Індійський океани, поява нових центрів світової торгівлі; початок колоніальних війн, у які були втягнені практично всі держави, створення колоніальних імперій; зміни раціону харчування, постачання нових харчів з Америки;технічні винаходи в мореплавстві та суміжних науках;знищення індіанського населення та ввезення темношкірих людей до Америки; зміни в уявленнях людей про навколишній світ.

Номер слайду 13

Закріплення нових знань і умінь1. Як пов'язані між собою поняття “конкіста”, “конкістадор”, “індіанець”, “колоніальна імперія”, “зустріч цивілізацій”?Поясніть двома-трьома реченнями. Розташуйте їх у логічній послідовності. 2. Зіставте малюнок XVI ст., що зображує Конкісту (1), і сучасну карикатуру (2). Виокреміть спільні й відмінні риси в змісті зображень. Яке з них, на вашу думку, є більш достовірним? Свою думку обґрунтуйте.

Номер слайду 14

Робота в групах. Схарактеризуйте освоєння Нового світу з точки зору:1 група - католицької церкви;2 група - королівської влади;3 група - корінного жителя Америки. Прийом “Займи позицію”Чи погоджуєтеся ви з думкою, що життя населення Європи й Нового світу зазнало суттєвих змін через Великі географічні відкриття.

Номер слайду 15

Домашнє завдання1. Опрацювати відповідний параграф підручника2. Заповніть у зошиті таблицю{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Наслідки завоювання Нового світу. ПозитивніНегативніПідсумок. Вправа “Рефлексивний екран”. Учні по колу висловлюються одним реченням. Сьогодні я дізнався…Я виконував завдання…Було цікаво…Я зрозумів…Мене здивувало …Було складно…

Номер слайду 16

Використана література. Щупак і. Я. та ін. Всесвітня історія : підруч. для 8 кл. закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак, О. В. Бурлака, Н. С. Власова, І. О. Піскарьова, Д. О. Секиринський. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2021. — 192 с. : іл. Васильків І. Д. Всесвітня історія : підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти / І. Д. Васильків, В. В. Островський, О. Я. Басюк, І. Л. Паршин, М. І. Костікова. — Тернопіль: Астон, 2021. — 176 с. : іл. Гісем О. В. Всесвітня історія : підруч. для 8 кл. закл. загал. серед. освіти / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Харків : Вид-во «Ранок», 2021. — 144 с. : іл. Охредько О. Е. Всесвітня історія у визначеннях, таблицях і схемах. 8-9 класи. – Х.: Вид-во “Ранок”, 2011. – 128 с. – (Рятівник).

pptx
Додано
23 серпня
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку