Хоупвел Тольтеки Могольон Анасазі Хохокам Ольмеки Майя Сапотеки Теотиуакан Ацтеки Паракас Моче Наска Уарі Тиуанако Сикан Чибча Чиму Інки Чавін ДОКОЛУМБОВІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АМЕРИКИ До появи європейців на Американському континенті проживали приблизно 50 млн. людей. Запитання: Який попередній висновок ми можемо зробити про розвиток цих земель?
- не мали прав; - головний обов’язок – працювати на користь держави Общинники - видавав закони - керував військом - вирішував питання війни та миру - головний контролер - намісники провінцій - верховний жрець контролювали всю країну від імені головного Інки; - контролювали сплату податків кожним селянським двором Чиновники – знать підкорених народів «сини Сонця» – кровні родичі Інки Верховний Інка – правитель з необмеженою владою Держава інків
Цивілізація ацтеків До 1500 р. під контролем ацтеків опинилася величезна територія Мексики. Коли імперією правив Монтесума II населення столиці Теночтітлана становило 300 000 осіб. Суспільство ацтеків було організоване за військовим зразком. Всі молоді чоловіки служили у війську з 17 до 22 років. Головнокомандуючим міг стати навіть селянин, якщо добре знав військову справу і мав досвід проведення успішних битв.
На основі слайдів презентації порівняйте систему влади в племенах інків, майя та ацтеків. Виокремте спільні та відмінні риси. Спільне: Сильна та необмежена влада вождя Обов’язкова підтримка збоку армії Розгалудження армія чиновників Відмінне: Наявність рабів у майя У інків чиновники найвищого рангу призначалися лише із родини царя
Наслідки Великих географічних відкриттів Позитивні Негативні 1. Руйнування старих уявлень про Всесвіт. 2. Новий поштовх до розвитку науки: географії, астрономії, історії. 3. Створення єдиного світового ринку. 4. Головні морські шляхи стали більш масштабними - змістились із морів у океани. 5. З’явились нові портові міста: Лісабон, Лондон, Амстердам. 6. Стали доступними нові продукти харчування. 1. Загибель давньої культури Нового Світу. 2. Створення нових колоній, факторій. 3. Революція цін. 4. Масові жертви як серед мандрівників так і серед мирного населення.
Опрацювати параграф 2 (підручник “Всесвітня історія” для 8 класу. Автор – Гісем О.В). Нанести на контурні карти території проживання підкорених європейцями народів. Закінчити укладання узагальнюючої таблиці. Виконайте письмово завдання № 6 на стор. 22 (підручник Гісем О.В. “Всесвітня історія” 8 клас). Домашнє завдання: