7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Презентація Здоров'язбережувальні технології на уроках біології та основ здоров'я

Про матеріал
Презентація Здоров'язбережувальні технології на уроках біології та основ здоров'я. багато цікавих технологій, потрібно мати можливість їх реалізувати
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ОСНОВИ ЗДОРОВ’Яреферат з основ здоров'япідготувала вчитель біології вищої категорії Федурця-Насіб О. М.

Номер слайду 2

Сьогодні проблеми збереження здоров'я дітей набувають особливої актуальності, оскільки дедалі помітнішою стає тенденція до погіршення його стану. Обсяг пізнавальної інформації, яку отримують діти постійно зростає. Відповідно зростає і розумове навантаження. А це нерідко призводить до перевтоми, що негативно позначається на стані здоров'я дітей.

Номер слайду 3

Особливу увагу на сьогоднішній день в освіті є впровадженню в навчально-виховний процес здоров'язбережувальних технологій, що дають змогу проводити оздоровлення в цікавих різнома­нітних формах

Номер слайду 4

оздоровчих технологій арт-терапії, піскової терапії, ігрової та казкотерапії, сміхотерапії, музичної терапії, кольоротерапії Терапія - "лікування”передбачає не тільки корекцію але і профілактику різних захворювань, поліпшення психоемо­ційного стану.

Номер слайду 5

Кольоротерапія. Діти дуже чутливі до кольорів. Зелений колір: помічний при перевтомі та головному болі, заспокоює нервову систему. Червоний колір: Цей колір стимулює серцеву діяльність, активізує обмін речовин. Але з ним треба бути обережним: тривала його дія може призвести до перевтоми та роздра­тування.

Номер слайду 6

Жовтий колір: радості та оптимізму. Сприяє зміцненню нервової системи та зору. Якщо довго дивитися на жовтий колір, то швидше відійдуть по­гані думки, поліпшиться настрій. Оранжевий колір: корисний при порушеннях шлунково-кишкового тракту, стимулює роботу щи­товидної залози, підвищує апетит.

Номер слайду 7

Блакитний: знімає стрес і нервове напруження, заспокійливо діє на організм, знижує арте­ріальний тиск. Синій колір: ефективний у боротьбі зі стресом, якщо довго дивитися на синє, минає біль. Цей колір також заспокійливо діє на очі. Фіолетовий і бузковий: за характером впливу подібні до синього та голубого. Це кольори благо­родства. Нестача цього кольору може спричинити депресію, тож коли інколи дитина віддає перевагу фіолетовому і бузковому, це може бути сигналом про душевний дискомфорт.

Номер слайду 8

Нервова система здорової дитини потребує позитивного енергетичного впливу, яскравих кольорів і світлих їх відтінків навколо себе. Усе це дає можливість стимулювати розумову діяльність, допомагає дітям розслаби­тись, сприяє профілактиці та корекції психічних чи фізичних відхилень.

Номер слайду 9

Графічні вправи «Хвилинки-кольоринки Протягом 4-5 хвилин діти роблять кольоровими олівцями, фломастерами довільні малюнки. Це можуть бути просто лінії, круги, сніжинки, квіти тощо. Такі вправи заспокоюють дитину, дають їй змогу відпочити, отримати позитивні емоції

Номер слайду 10

Щоб діти росли здоровими, веселими, слід впро­ваджувати процес «хвилинки-смішинки», розваги, гуморини, що викликають позитивні емоції. Елементи сміхотерапії корисно використовувати під час проведення фізкультхвилинок, фізкультпауз чи на перервах між заняттями тощо.

Номер слайду 11

Сміхотерапія «Сміх — це здоров'я». Щоб діти росли здоровими, веселими, слід впроваджувати «хвилинки-смішинки», розваги, гуморини, що викликають позитивні емоції.

Номер слайду 12

Дихальна артпедагогіка. До дихальної артпедагогіки входять гра на духових музичних інструментах, дихальна гімнастика під му­зику та різні вправи для розвитку співацького дихан­ня (інтонування, вокалотерапія). Це дає змогу дітям оздоровлюватися, не помічаючи процесу лікування.

Номер слайду 13

Вправа «Звуки лікарі»Вимовляння «ч-ч-ч» покращує дихання. Вимовляння «з-з-з» (летить комар) полегшує біль у горлі. Вимовляння «ж-ж-ж» (летить жук) сприяє швидкому одужанню від кашлю. Вимовляння «н-н-н» (покласти руку на маківку го­лови й дуже високим голосом вимовляти) допомагає знімати головний і зубний біль.

Номер слайду 14

Вимовляння «м-м-м» (мукає корова) після їжі спри­яє кращому засвоєнню їжі і знімає стрес. Вимовляння «е-е-е» поліпшує роботу головного мозку. Вимовляння протягом 3-5 хв «і-і-і» стимулює роботу мозку, підвищує активність організму. Розслабленню організму сприяє вимовляння «а-а-а»; «ш-ш-ш»; «с-с-с». Вимовляння «р-р-р» (його вимова не у всіх відразу виходить) наприкінці дня, допомагає зняти втому («Ось гнівається лев, напружився всім тілом: «ар-р-р-р»).style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 15

Валеокорекція Валеокорекція активізує розумову діяльність шляхом стимуляції мозкового і периферійного кровообігу. Під час занять діти виконують 3-4 вправи для язика, очей, хребетного стовпа, вимовляючи звуки на видиху.

Номер слайду 16

Вправи для втомлених очей Коли очі втомилися, відразу потрібно робити такі вправи: Заплющити міцно очі, а потім розплющити їх. Повторити цю вправу 4-6 разів. Погладжування повік протягом 1 хв кінчиками (подушечками) пальців. Колові рухи очима вниз. Повторити вправу 10 разів. Витягнути вперед руку. Стежити поглядом за нігтем пальця, повільно

Номер слайду 17

Вправи для хребетного стовпа «Ялинка наряджена». В. п. – стоячи , руки вздовж тулуба, кисті в сторони. Вдихнути – піднятися на носочки, трішки розвести руки в сторони; видихнути – поворот тулуба в сторону, напівприсісти , руки у в. п., сказати «Ах!» . Повторити 3-4 рази в кожну сторону .

Номер слайду 18

ВИСНОВКИ Використання оздоровчих технологій допомагає істотно, зберігати, зміцнювати та відновлювати здоровя Тому у повсякденному житті дітей варто використову­вати якнайбільше оздоровчих технологій, адже вони переважно прості у використанні, дають учням велике задоволення, а головне — мають ефек­тивний комплексний вплив на формування їхнього здоров'я

pptx
Додано
8 квітня 2019
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку