Презентація "Здоров'язберігаючі технології на уроках англійської мови"

Про матеріал
Збереження здоров'я чи не основне завдання сьогодення. Дана робота представляє комплекс теоретичних та практичних заходів,направлених на досягнення цієї мети. Розробка може бути актуальною і для інших навчальних дисциплін.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Здоров'язберігаючі технології на уроках англійської мови ЗОШ №38 Кафедра англійської мови Запоріжжя 2017 Виконала: Вєтрова Н.І.

Номер слайду 2

Я не знаю більшої краси, ніж здоров'я. (Г. Гейне)

Номер слайду 3

Здоров'я - це стан повного фізичного, психічного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб або фізичних дефектів. фізичне здоров'я психічне здоров'я соціальне здоров'я моральне здоров'я духовне здоров'я

Номер слайду 4

а) у фізичному плані - вміє долати втому, здоров'я дозволяє йому справлятися з навчальним навантаженням; ? Б) в інтелектуальному плані - проявляє хороші розумові здібності, спостережливість, уяву,самонавчання; ? В) в моральному плані - чесний, самокритичний, емпатичний;? Г) в соціальному плані - комунікабельний, розуміє гумор, сам вміє жартувати; ? Д) в емоційному плані - урівноважений, здатний дивуватися і захоплюватися. Можна вважати, що здоров'я учня в нормі, якщо:

Номер слайду 5

В яких умовах дитина може реалізувати свої здібності "бути здоровим?". любов до дитини; повага його думок; демократичний досвід у вчителя; заохочення успіхів дитини; формування в учнів уміння мислити, працювати творчо, що підвищує мотивацію; створення атмосфери найбільшої емоційної сприятливості і комфорту на уроці.

Номер слайду 6

На уроках англійської мови, перш за все, створюються умови для здорового розвитку дітей: 1. Чи дотримуються фізіологічні основи навчально-виховного режиму (враховується час працездатності, стомлюваність, навчальне навантаження, проводяться фізкультхвилинки). 2. Проводиться гігієнічна оцінка умов і технологій навчання (повітряно-тепловий, світловий режим, режим і організація навчально-виховного процесу). 3. Формується здоровий спосіб життя. Вчителями англійської мови широко використовуються ігрові моменти під час проведення уроку. Обов'язковою умовою проведення всіх уроків є заходи з профілактики втоми, порушення постави, зору (фізкультхвилинки, гімнастика для очей). Навчальне навантаження відповідає санітарногігієнічним нормам. Строго обмежений обсяг домашніх завдань,

Номер слайду 7

1. Урок - зона психологічного комфорту. 2. Індивідуальний і диференційований підхід 3. Рухова активність учнів 4. Підтримка інтересу до вивчення англійської мови. 5.Структура раціональної організації уроку англійської мови

Номер слайду 8

Рівень гігієнічної раціональності уроку 1 Щільність уроку- не менш 60% і не більше 75% 2 Число видів навчальної діяльності 4-7 3 Середня тривалість різних видів навчальної діяльності- не більше 10 хвилин 4 Частота чергування видів навчальної діяльності Зміна не пізніше, ніж через 7-10 хвилин 5 Число видів викладання -не менш 3 6 Наявність емоційних разрядок (число) 2-3                           Таблиця запозичена у Н.К. Смирнова «здоров'язберігаючих освітні технології»

Номер слайду 9

Зарядка для очей.  Look left, right  Look up, look down  Look around.  Look at your nose  Look at that rose  Close your eyes  Open, wink and smile.  Your eyes are happy again.

Номер слайду 10

Приклад комплексної релаксації. Тривалість 3-5 хвилин. (Quiet music) Sit comfortably. Close your eyes. Breathe in. Breathe out. Let’s pretend it’s summer. You are lying on a sandy beach. The weather is fine. The light wind is blowing from the sea. The birds are singing. You have no troubles. No serious problems. You are quiet. Your brain relaxes. There is calm in your body. Nothing diverts your attention. you are relaxing. (Pause) Your troubles float away. You love your relatives, your school, your friends. They love you too. Learn to appreciate every good thing. The Earth is full of wonders. You can do anything. You are sure of yourself, that you have much energy. You are in good spirits. Open your eyes. How do you feel?

Номер слайду 11

Приклад аутогенного тренування: My right arm is warm, I’m closing my eyes… My left arm is warm, My right leg is warm, My left leg is warm, My body is warm. All my muscles are relaxed. I’m resting. I’m going to open my eyes. I’m full of energy. I’m active and strong. I’m ready to work.

Номер слайду 12

Пісня «Imagine» з творчості Джона Леннона. Imagine there’s no heaven It’s easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today Imagine there’s no countries It isn’t hard to do…

Номер слайду 13

Характеристики уроку, які можна назвати здоров'язберігаючими.

Номер слайду 14

а) Виконання рекомендацій вимоги до освітленості кабінету, вимоги до меблів, температурний режим приміщення, рівень шуму, місце і тривалість застосування ІКТ.

Номер слайду 15

б) Динамічна організація уроку: Фізкульт хвилинка, дихальна гімнастика, гімнастика для очей, поза учня на уроках.

Номер слайду 16

в) Психологічний підхід при проведенні уроку: облік індивідуальних особливостей учнів, облік темпераменту учнів, вміння працювати з різними групами учнів, диференційований підхід в навчанні.

Номер слайду 17

г) Психологічний клімат уроку: мажорність уроку (емоційність), прояв довірчого підходу до учнів, наявність на уроці емоційної розрядки, створення ситуації успіху.

Номер слайду 18

д) Деякі педагогічні знання і вміння: чергування різних видів діяльності (середньої тривалості і частоти), кількість використовуваних на уроці методів, чергування методів, щільність уроку, темп закінчення уроку, визначення моменту настання стомлення учнів і зниження їх навчальної активності, вміння вчителя оцінювати процес формування уваги і мислення, вміння оцінювати рівень працездатності.

Номер слайду 19

е.) Формування ЗСЖ і культури здоров'я на уроці: включення до навчальних програм модулів з питань здоров'я. постановка виховного завдання щодо прищеплювання культури здоров'я.

Номер слайду 20

Кожен урок повинен залишати в душі дитини тільки позитивні емоції. Дитина повинна постійно відчувати себе щасливою, допоможіть їй у цьому. Діти повинні отримувати почуття комфорту, захищеності і, безумовно, інтерес до уроку.

ppt
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку