: Мета проєкту: підвищення рівня обізнаності дітей щодо засад здорового харчування та мотивація дітей до здорового способу життя. Актуальність теми. В сучасних умовах питання про здорове харчування дітей є особливо актуальним, оскільки правильне харчування - найважливіша запорука здорового розвитку зростаючого організму дитини.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ• вивчення та застосування принципів правильного харчування;• ознайомлення з харчовою цінністю продуктів;• ознайомлення з пірамідою здорового харчування;• розуміння необхідності вживання здорової їжі;• поглиблення інтересу до проблем здоров'я; • удосконалення способів піклування про власне здоров'я;• розвиток умінь творчо виконувати завдання, самостійності в пошуку інформації з певної теми;• розвиток творчої активності учнів;• постановка дітьми питань і висування гіпотез; • збагачення словникового запасу дітей; «Здорове харчування»
1-2 тиждень «Харчування і здоров'я»1. Читання ,обговорення віршів про овочі та фрукти. 2. Розглядання та розпізнавання овочів та фруктів на малюнках3. Гра-дослідження «Корисна та шкідлива їжа». Кожен учень має можливість оцінити смакові переваги представлених продуктів. Після ретельного спостереження, діти дають їм характеристику.4. Перегляд навчального відео «Як правильно харчуватися». Обговорення відео.5. Бесіда «Правила харчування» 6. Міні-дискусія «Чіпси та кола»Здорове харчування
Мийте руки перед їжею. Не поспішайте, їжте маленькими шматочками , ретельно пережовуйте їжу. Правила харчування. Мийте фрукти і овочі. Не переїдайте! Їжте в міру. Під час їжі не розмовляйте, не читайте книжок. Дотримуйтесь режиму харчування. Вживай у їжу теплі страви.Їж в один і той же самий час.
3-4 тиждень «Вітаміни для всієї родини» 1. Піраміда здорового харчування. Діти працювали вибираючи малюнки на відповідний рівень піраміди.2. «Де заховані вітаміни?» - до карток з назвою вітамінів учні добирали відповідні малюнки корисних продуктів. 3. Складання дітьми казки: «Казка про Вітамінку та Мікробку»4. Виготовлення плаката «Корисні продукти»(вибирають продукт і презентують його з інформацією про нього)5. Збирання інформації « Це цікаво!»
Це цікаво! Інформаційна хвилинка. За все своє життя людина вживає понад 50 тонн їжі. Голодний удав здатен проковтнути здобич майже у половину власної ваги. Миша землерийка лише за одну добу вживає їжі в 4 рази більше , ніж важить сама. Кліщі здатні з’їсти за один раз стільки їжі, що їх маса збільшується у 220 разів. Добова норма вживання їжі дорослою людиною становить приблизно 1/20 маси її тіла.
Здорове харчування5-6 тиждень «Маленькі кухарі» 1. «Екскурсія до шкільної їдальні»(перегляд відео)2. Розглядання та розпізнавання предметів, які допомагають у роботі кухара.3. Відео про роботу кухаря, про приготування їжі.4. Спільне складання меню сніданку, корисного для дитини.5. Фотомоб «Маленькі кухарі»6. Ознайомлення з денним раціоном дитини.7. Повторення режиму харчування .
7-8 тиждень «Здоров'я на тарілці» 1. Гра-дослідження чистоти зібраних фруктів та овочів. Висловлювання учнів щодо гігієни харчування.2. Перегляд відео «Корисні канапки». Учні складають розповідь на основі власного досвіду про свої корисні для здоров’я канапки. 3. Презентація робіт «Здоров'я на тарілці»4. Вироби дітей «Тарілка харчування»5. Створення аплікацій, плакатів «Здорове харчування». Здорове харчування
9-10 тиждень «Здоровий спосіб життя»1. Бесіда про те, як потрібно дбати про своє здоров'я.2. Розігрування діалогів: «Хворий учень у лікаря.»3. Групова робота. Створення плакатів «Я дбаю про своє здоров'я»4. Гра «Утвори прислів’я», «Так чи ні?»5. Перегляд відео з обговоренням «Що корисно серцю, мозку, очам, ниркам»6. Дослідили продукти за частотою вживання в їжу. Здорове харчування
Гра “Так чи ні?” Корисно об’їдатися цукерками та тістечками. Ви повинні вживати корисну та свіжу їжу,яка зберігає ваше здоров’я. Ви повинні їсти 16 разів на день. Ви повинні їсти різноманітні продукти – м’ясо, рибу, молоко. Вам корисно їсти тільки макарони. Ви повинні їсти більше овочів та фруктів, тому що в них багато вітамінів. Корисно їсти смажену м’ясну їжу.
Результат проєкту: 1. Дослідили продукти корисні для очей, серця,нирок,мозку.2. З’ясували в яких продуктах містяться вітаміни та які продукти завдають шкоди.3. Склали піраміду корисної їжі .4. Кожен учень класу створив «Тарілку здорового харчування» і ознайомив з нею свою родину . 5. Створили інформаційні плакати ,аплікації «Здоровий спосіб життя», «Здорове харчування», «Я дбаю про своє здоров’я»,дослідили складові їжї і їх значення.5. Створили авторські казки. Здорове харчування