Презентація "Здорові та шкідливі звички"

Про матеріал
Презентація до теми "Звички та здоров’я. Здорові та шкідливі звички". Предмет "Я досліджую світ" 2 клас НУШ за типовою освітньою програмою Савченко, за підручником Жаркової "Я досліджую світ для 2 класу. В презентації використано відео взяте з ютуба, інтерактивні вправи та завдання.
Перегляд файлу

image


Щоб перевірити ваші знання з попереднього уроку, ми з вами пограємо.

imageimageТам де ви згодні з Там де ви не згодні, тупайте твердженням, плескайте в   ногами. долоні.

1.            Рано вранці ми прокидаємося і робимо зарядку.

2.            Зуби не потрібно чистити, можна жувати жуйку.

3.            На сніданок краще з’їсти пачку чипсів.

4.            Їжу потрібно вживати 5 разів на день невеликими порціями.

5.            Потрібно пити воду впродовж усього дня.

6.            На перервах краще пограти в телефон, ніж з товаришами.

7.            Спорт погано впливає на здоров’я, краще грати в комп’ютерні ігри.

8.            Лягати спати до 21.00 корисно для організму.

 Молодці.

Для того, щоб з’ясувати тему сьогоднішнього урока, нам потрібно скласти з переплутаних літер слово. Воно буде ключом до нашої теми.

              К И А З Ч В

            Підказка. Це дії, які для людини звичні.

Що ж таке звички?

image
Прочитайте, що написано в бульбашці. Кожен читає про себе.

imageА як ви гадаєте, звички бувають поганими чи корисними? Чи і тими і тими?

Робота в групах (секціях) Кожна група обирає собі малюнок.

Працюємо над запитаннями до малюнків.

Представники груп представляють доповіді.

image

image

Для наступної роботи нашим групам потрібно переглянути відео.

https://clipchamp.com/watch/3pLYhDCdQKz

Для кожної групи свої запитання. Група відповідає на них. Обирає представника, який буде представляти свою групу.


1 група.

Про що відео?

Як виглядала людина на початку відео?

Чи здорова вона? Який вигляд мала людина у середині відео? Чи можна вважати її здоровою? Що трапилося з людиною у кінці відео?

Висновок. Що призвело до такого стану?

2 група.

Про що відео?

Які органи людини були в відео?

Який стан цих органів спочатку? Як виглядають органи всередині відео? Опишіть стан внутрішніх органів.

imageЩо відбулося з органами у кінці відео?

Висновок. Що спричинило шкоду органам?


3 група.

Про що відео?                                                 Робота в групах.

Які звички були в відео погані чи корисні?

Опишіть першу звичку.

Що поганого вона несе?

Опишіть другу звичку?                                                            4 група.

Поясніть вона погана чи                                                         Про що відео?

корисна?                                                                              Які звички призвели до

Висновок. Який вплив на                                                 такого стану людини?

людину мають погані звички?                           Змоделювати корисні звички

людини та їх вплив на організм.

imageЯк виглядає людина? Як виглядають внутрішні органи людини?

image

image Виконаємо завдання 1 у зошиті на стор. 20.  Що пропонується зробити? (Поставити «+» біля опису своїх звичок.)

Поставте смайл.

image

imageДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку