Ембієнт. Музичний жанр, що містить у собі елементи цілої низки різних стилів – джазу, нью-ейджу, електронної музики, року, реггі, сучасної академічної музики й етномузики.
Номер слайду 5
Тріп-хоп. Напрям музики, що виник на початку 1990-х років у Великобританії як суміш експериментального хіп-хопу, джазу, дабу, року, соулу і деяких інших елементів. Для нього характерні повільний темп, виразні бас-партії, тяжіння до звуків, узятих із старих платівок, загальна похмура депресивна забарвленість.
Номер слайду 6
Лоу-фай. Напрям у музиці, для якого характерна низька якість запису звуку. Багато лоу-фай-гуртів записують свою музику на дешеві касетні прилади. Це своєрідна форма протесту, що властивоий усьому альтернативному року.
Номер слайду 7
Хаус. Вид танцювальної музики, що створений для танців. Коріння цієї музики – ДИСКО. Характерним для нього є ритм дискотеки, свінгове звучання, запальні мелодії і загальний настрій радості та веселощів.
Номер слайду 8
Техно. Це жанр електронної музики, що характеризується штучністю звуку, акцентом на механічних ритмах, багаторазовим повторенням структурних елементів музичного твору.
Номер слайду 9
Транс. Жанр танцювальної електронної музики. Акцент тут робиться на короткі синтезаторні партії, нескінченно повторювані упродовж усієї композиції.
Номер слайду 10
Індастріал. Музичний напрямок, що характеризується надзвичайно вираженою експериментальніс-тю і особливою естетикою механічних та інших промислових звуків.
Номер слайду 11
Спільні риси академічної та сучасної електронної музики1. Приналежність до певних стилів музики2. Виконання творів музичними інструментами3. Засоби виразності: мелодія, гармонія, темп, динаміка, регістр, тембр, лад, характер музики.4. Наявність музичного жанру та музичної форми5. Наявність музичного образу та його розвитку упродовж композиції.6. Виконання творів для певної категорії слухачів
Номер слайду 12
Відмінні риси академічної та сучасної електронної музики1. Приналежність до традиційної академічної та електронної музики.2. Різні музичні інструменти: акустичні та електронні.3. Характерні манери і способи виконання.4. Наявність певного жанру( в академічній музиці) та ознаки жанру, що нечітко прослідковуються у творах ( у сучасній електронній музиці).5. Різні категорії слухачів: прихильники академічної та сучасної електронної музики.6. Виконання академічної музики у філармоніях, концертних залах та студіях; електронні - на дискотеках і танцювальних майданчиках.