Презентація до уроку біології в 6 класі з теми "Різноманітність рослин" до уроку "Життєві форми рослин"
УСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТА РОЗМІСТІТЬ УПРАВИЛЬНІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ ВІД НАЙБІЛЬШОГО ДО НАЙМЕНШОГО ТАКСОНУ {69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}РІД 2. ЦАРСТВО 3. РОДИНА 4. ВИД 5. КЛАС 6. ВІДДІЛА. ЯБЛУНЯ Б. ОДНОДОЛЬНІ В. РОСЛИНИ Г. ЯБЛУНЯ ЛІСОВА Д. РОЗОВІЕ. ДВОДОЛЬНІЖ. КВІТКОВІЗ. РОЗОЦВІТНІ
УТВОРІТЬ ЛОГІЧНІ ПАРИ (термін і його визначення).{69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}Дерева 2. Кущики 3. Напівкущі 4. Кущі 5. Ліани 6. Трав'янисті рослини. А. У них дерев'яніють тільки нижні частини пагонів, верхні часто відмирають Б. Рослини зі стеблами, що в'ються і чіпляються за опору В. Багаторічні рослини з соковитими стеблами і листками, що містять запаси води Г. Багаторічні рослини зі здерев'янілими надземними частинами, які мають кілька рівноцінних стовбурів Д. Багаторічні рослини зі здерев'янілими надземними частинами, але низькі, не вищі за 50 см Е. Багаторічні та однорічні рослини, в яких на зиму відмирають надземні частини (багаторічні, дворічні), або відмирає уся рослина (однорічні)Ж. Багаторічні рослини зі здерев'янілими надземними частинами, чітко вираженим одним стовбуром, не нижче 5 м висоти
Життєві форми рослин визначають за зовнішньою будовою, що пов’язана із пристосуванням до усіх факторів середовища. Життєва форма також характеризує тривалість життя рослини. Основними життєвими формами рослин. Є деревні (дерева та чагарники), напівдеревні та трав’янисті (багаторічні та однорічні) форми. ВИСНОВОК