Мета: формування предметних компетентностей:
- ознайомити учнів з літературною казкою, її автором;
- розширити знання про особливості структурних компонентів казки (зачин, основна частина, кінцівка) і навчати визначати їх під час аналізу казки;
- формувати вміння аналізувати вчинки персонажів твору;
- закріплювати навички досліджування слів в прямому і переносному значенні;
- вчити переказувати текст за словами – маркерами;
- удосконалювати навички свідомого виразного читання;
- розвивати навички критичного мислення, уяву, увагу, пам'ять;
- виховувати у дітей доброту і милосердя, бажання співчувати і допомагати іншим людям;
формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: уміти висловлювати рефлексивні та оцінні судження, моделювати і прогнозувати в межах певного завдання, виконувати завдання за інструкцією, переключатися з одного виду роботи на інший; комунікативної: уміти висловлювати свої думки, спілкуватися під час виконання завдань;
інформаційної: уміти здобувати з підручника необхідну інформацію;
здоров'язбережувальної: уміти правильно сидіти за партою;
соціально-громадянської: співпрацювати в парі, групі, планувати взаємодію з учасником з учасником спільної діяльності;
загальнокультурної: дотримувати правил поведінки на уроці.