Презентація: Змішане навчання.

Про матеріал
Робота вчителя в сучасних реаліях України стала дуже складною. Регулярні обстріли міст, зникнення електроенергії — все це становить серйозні перепони навчанню. Але українці вже призвичаїлися до суворих обставин, знайшли кмітливі виходи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Викладач математики Фролова Олена Миколаївна. ПРЕЗЕНТАЦІЯ НА ТЕМУ:“ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ”

Номер слайду 2

Що таке “змішане навчання”?За уявленням МОН змішане навчання – це коли одна половина учнів навчається в школі, а друга – дистанційно. Загалом, під «змішаною формою навчання» ми МАЄМО розуміти освітній процес, який ПОЄДНУЄ в собі НАЙКРАЩІ практики з онлайн- та офлайн-освітиcompetentia означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід.

Номер слайду 3

Онлайн-лекції (короткі відеоуроки, в яких вчитель викладає основний теоретичний матеріал, приклади практичних завдань та короткий опис поширених запитань та помилок)Відеоматеріалів від найкращих вчителів дуже багато, тому тільки обирайте найкраще і все. Форум для загальних запитань. Всі питання від учнів переносимо в онлайн та ще й даємо можливість самим учням відповідати на запитання один одного;Інтерактивні завдання, різноманітні тести та домашню роботу краще реалізовувати та перевіряти не в класі, витрачаючи на це купу часу, а через навчальну онлайн-платформу. З онлайн-освіти ми беремо:

Номер слайду 4

В офлайн-складовій найважливіше – це соціалізація учнів та живе спілкування, більшість знань дитина може отримати й через онлайн-засоби. Практичні та семінарські заняття.Індивідуальні консультації. Проміжний та фінальний контроль офлайн. З офлайн-освіти ми беремо:

Номер слайду 5

За традиційного підходу на уроці вчитель повідомляє новий матеріал, а вдома (асинхронно) учні його опрацьовують, виконуючи вправи та завдання. Такий підхід є виправданим в окремих випадках, коли учні не мають попереднього досвіду самостійного опрацювання матеріалу, або цей матеріал є зовсім новим чи високої складності. Частіше ж доцільніше спробувати реалізовувати підхід перевернутого класу, коли сам новий матеріал опрацьовують асинхронно, а на он-лайновому занятті відбувається його обговорення та практичне закріплення. Асинхронна і синхронна комунікація:

Номер слайду 6

Контроль і перевірка знань: Перевірку і засвоєння матеріалу можна здійснювати в різних режимах і форматах. Синхронно краще організовувати індивідуальні розмови з учнями, на яких обговорювати попередньо виконані завдання. Асинхронно можна проводити тести, або практикувати індивідуалізовані завдання в різних форматах.

Номер слайду 7

Платформи та сервіси: HUMAN ШКОЛА. Зручні та сучасні інструменти для навчального закладу. Зручна система для ведення електронного документообігу, проведення онлайн-уроків, здачі та перевірки домашнього завдання, отримання від учнів зворотнього зв’язку та спілкування. Вчителі можуть створювати на платформі власні уроки та користуватися ними далі. Базова версія програми безоплатна, її функціоналу вистачає для дистанційного навчання. НОВІ ЗНАННЯ. Електронні класні щоденники та журнали. Зручна система дистанційного навчання. Заклад освіти повинен бути приєднаним до системи "КУРС "Школа". Це навчальна платформа, де є змога представляти навчальний матеріал у різних форматах (текст, презентація, відеоматеріал, веб-сторінка); тестувати та опитувати школярів із використанням запитань закритого і відкритого типу; виконувати завдання з можливістю пересилати відповідні файли. MOODLE. Навчальна платформа, де є змога представляти навчальний матеріал у різних форматах (текст, презентація, відеоматеріал, веб-сторінка); тестувати та опитувати школярів із використанням запитань закритого і відкритого типу; виконувати завдання з можливістю пересилати відповідні файли.

Номер слайду 8

GOOGLE CLASSROOM.  безплатний веб-сервіс, створений Google для закладів освіти, на якому вчителі можуть створювати та перевіряти завдання, що зберігаються в окремих папках учнів на Google-диску. Дані про виконані школярами завдання постійно оновлюються, вчителі можуть залишати коментарі до перевіреної роботи.ЄДИНА ШКОЛА. Інформаційно-комунікаційна система, призначена для закладів освіти, учнів та їх батьків, включає електронні журнал та щоденник. Батьки мають доступ до електронного журналу та щоденника, можуть контролювати присутність своєї дитини на уроках та стежити за її успішністю. Вчитель може створювати домашні завдання з аудіо- чи відеофайлами, а також розробляти тести. Є мобільний додаток. Рекомендована МОН України. Мій Клас – електронна платформа, яка допомагає провести дистанційні уроки, тут зібрані готові завдання та тести різних видів складності, є можливість автоматично перевіряти роботи учнів та виставляти оцінки, вчитель може створювати свої робочі програми на сайті. Батьки одержують щотижневі звіти про успішність дітей, а доступ до учнівських профілів мають лише ідентифіковані вчителі. Користування сервісом безплатне, існує платна опція з розширеними функціями «Мій клас+»

Номер слайду 9

Платформи для комунікації вчителя з класом:1. Zoom. Ця платформа має дошку для записів, опцію трансляції презентацій тазавдань, чат для спілкування, емоджі «піднята рука» та «аплодисменти» тощо. Це в Зумі можна змінювати фон і записувати уроки на відео. Організатор має змогу вимкнути мікрофон учням, що надає можливістьконтролювати дисципліну.2. Microsoft teams. Ця програма дозволяє транслювати навчальні матеріали, має дошку для записів, чат та опцію «підняти руку». Також в ній реалізована функція запису міні конспекту на протязі уроку. Організатор має змогу створити групу свого класу для комунікації та поширення завдань3. Skype. Добре знайома платформа для комунікації в форматі відеозв’язку. Має достатню кількість функцій: чат, трансляцію екрана і навчальних матеріалів, субтитри (використовуються для дітей з порушенням слуху чи при поганій якості звукового сигналу), зміну фона.

Номер слайду 10

1. Kahoot. На цій платформі можна створювати різні інтерактивні тести, завдання для перевірки чи закріплення матеріалу, опитування з відео чи картинками. Під час програма створює рейтинг учасників на основі правильних відповідей.2. Quizlet. Ця гра допомагає перевіряти рівень знань та термінів. Запустити додаток просто. Вчителю варто написати потрібні терміни та вірні значення, після чого запустити процес гри.3. На урок. На цій платформі можна створювати різні інтерактивні тести. Також додаток містить готові завдання з багатьох шкільних тем. Крім перерахованих можна користуватися й іншими програмами. Наприклад, є додатки для створення якісних презентацій (Canva, Prezzi) чи поширення домашніх завдань (Padlet, Class. Dojo). Додатки для гейміфікації уроків:

Номер слайду 11

Особливості змішаного навчання: Виділяти час для живого діалогу. Надати учням доступ до ресурсних центрів чи бібліотеки у позаурочний час. Зрозуміла система оцінювання здобутків учнів. Співпраця із батьками. Значна автономія педагогів. Доступ до цифрових технологій та надійного інтернету. Новий підхід до розкладу занять Розширене поняття «уроку» Учень стає ніби «власником» свого часу для навчання і сам керує та домовляється про співпрацю із учителем, однокласниками та іншими залученими особами на різних стадіях опанування матеріалу. Перевернутий клас або flipped classroom-Flipped classroom спонукає учнів рівноцінно працювати у різних навчальних середовищах — удома та в учбовому закладі, тож важливо, щоб усі діти мали рівні можливості доступу до цифрових технологій.

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Додано
8 січня
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку