Реалізація компетентності на уроці англійської мови
Приклади застосованих вправ
при вивченні теми «Знайомство» вправу «Карусель».
Мета: формування навичок швидкого реагування при вступі в контакт, розвиток емпатії та рефлексії
Завдання:
У вправі здійснюється серія зустрічей, щоразу з новою людиною. Члени групи встають за принципом «каруселі»: обличчям один до одного, утворюючи два кола: внутрішній (нерухомий) і зовнішній (рухливий).
Інструкція: «Легко увійти в контакт, підтримати розмову на одну з пропонованих тем і попрощатися. Час на встановлення контакту і проведення бесіди 2-3 хвилини. Потім зовнішнє коло пересувається на одну людину вправо і бесіда починається з новим співбесідником»
Теми для бесіди (записані на фліп-чарті чи дошці ):
• Перед вами людина, яку ви добре знаєте, але яку довго не бачили. Ви раді цій зустрічі ...
• Перед вами незнайомий чоловік. Познайомтеся з ним ...
• Перед вами маленька дитина, вона чогось злякалась. Підійдіть до неї і заспокойте її.
Вправа «What's your name?»
Тема: Знайомство
Мета: Первинна обробка (зіставлення) інформації
Завдання :
В інтернеті ти познайомився з дітьми з Англії. Їх звуть Alfred, Margareta, Antony, Carolyn. Оберіть для кожного імені відповідне скорочення, яке ти зможеш використовувати при зверненні до своїх друзів: a) Lynn b) Tony c) Greta d) Fred
Запиши в таблицю :
-Для розвитку навичок аудіювання:
five pears four desks
1. There are five pears on the table
washing wearing
2. He’s washing hands
I don’t like_____ I like____
Вправа : «Знайдіть відмінності»
Мета: аудіювання тексту.
Учитель демонструє картину і представляє учням її опис на фонограмі чи у власному озвученні. В тексті має бути кілька невідповідностей зображеному на картині. Учні слухають і в своїх зошитах позначають кожну невідповідність. Потім вони обговорюють свої відпоівіді.
Важливе значення має рівень володіння письмом, тобто досягнення елементарної комунікативної компетенції, яка забезпечує вміння:
- заповнити анкету;
- написати листа зарубіжному ровеснику;
- точно й стисло викласти думку;
- заповнити пропуски відповідною формою:
«to be»
This man______young.
These dresses______short.
- упорядкувати букви, щоб утворити слово:
ssdre - dress
- заповнити пропуски, спираючись на малюнок:
He has t____c____.
Вправа: «Розкажи про себе»
Тема: Знайомство
Мета: розвиток письмової комунікації.
Завдання:
На уроці англійської мови тебе попросили заповнити анкету. Відповідай на питання по-англійськи.
What's your name? _________________
How old are you? _________________
Where are you from? _________________
Зразок:
My name is Ann Black. I am nine. I am from England.
Вправа «Листівка-привітання» Greeting Card
Тема: Зимові свята
Мета : розвиток письмової комунікації
Завдання:
Привітай свого друга з Новим роком та Різдвом. Використовуючи зразок, склади текст привітальної листівки, розташувавши речення в правильному порядку. У відповідь запиши тільки цифри.
1. Love,
2. Dan
3. Merry Christmas and a Happy New Year!
4. Dear Kate,
Зразок:
Dear Jane,
Happy Birthday to you! May your wishes come true.
Best wishes,
Tom
Також компетентність – знання рідної чи іноземної мови
Зоопарк . скласти
Завдання за QR кодами