Реалізація компетентностей на уроці англійської мови

Про матеріал
Реалізація компетентності на уроці англійської мови Приклади застосованих вправ на уроках . Приклади вправ на розвиток творчих компетентностей
Перегляд файлу

Реалізація компетентності на уроці англійської мови

Приклади застосованих вправ

при вивченні теми «Знайомство» вправу «Карусель».

 

Мета: формування навичок швидкого реагування при вступі в контакт, розвиток емпатії та рефлексії

 

Завдання:

 У вправі здійснюється серія зустрічей, щоразу з новою людиною. Члени групи встають за принципом «каруселі»: обличчям один до одного, утворюючи два кола: внутрішній (нерухомий) і зовнішній (рухливий).

 

Інструкція: «Легко увійти в контакт, підтримати розмову на одну з пропонованих тем і попрощатися. Час на встановлення контакту і проведення бесіди 2-3 хвилини. Потім зовнішнє коло пересувається на одну людину вправо і бесіда починається з новим співбесідником»

 

Теми для бесіди (записані на фліп-чарті чи дошці ):

• Перед вами людина, яку ви добре знаєте, але яку довго не бачили. Ви раді цій зустрічі ...

• Перед вами незнайомий чоловік. Познайомтеся з ним ...

• Перед вами маленька дитина, вона чогось злякалась. Підійдіть до неї і заспокойте її.

 

Вправа «What's your name?»

 

Тема: Знайомство

 

Мета: Первинна обробка (зіставлення) інформації

 

Завдання :

В інтернеті ти познайомився з дітьми з Англії. Їх звуть Alfred, Margareta, Antony, Carolyn. Оберіть для кожного імені відповідне скорочення, яке ти зможеш використовувати при зверненні до своїх друзів: a) Lynn b) Tony c) Greta d) Fred

 

Запиши в таблицю :

 

  1. Alfred
  2. Margareta
  3. Antony
  4. Carolyn

 

-Для розвитку навичок аудіювання:

  • послухати речення та обвести відповідні слова:

five pears      four desks

1.  There are five pears  on  the  table

washing        wearing

2.  He’s washing  hands

  • послухати і дописати речення:

I  don’t  like_____        I  like____

 Вправа : «Знайдіть відмінності»

 

Мета: аудіювання тексту.

 

Учитель демонструє картину і представляє учням її опис на фонограмі чи у власному озвученні. В тексті має бути кілька невідповідностей зображеному на картині. Учні слухають і в своїх зошитах позначають кожну невідповідність. Потім вони  обговорюють свої відпоівіді.

Важливе значення має рівень володіння письмом, тобто досягнення елементарної комунікативної компетенції, яка забезпечує вміння:

-         заповнити анкету;

-         написати листа зарубіжному ровеснику;

-         точно й стисло викласти думку;

-         заповнити пропуски відповідною формою:

«to be»

This man______young.

These  dresses______short.

-         упорядкувати букви, щоб утворити слово:

ssdre - dress

-         заповнити пропуски, спираючись на малюнок:

He has t____c____.

Вправа: «Розкажи про себе»

 

Тема: Знайомство

 

Мета: розвиток  письмової комунікації.

 

Завдання:

На уроці англійської мови тебе попросили заповнити анкету. Відповідай на питання по-англійськи.

What's your name? _________________

 

How old are you? _________________

 

Where are you from? _________________

 

Зразок:

My name is Ann Black. I  am nine. I am from England.

 

Вправа  «Листівка-привітання»  Greeting Card

 

Тема: Зимові свята

 

Мета : розвиток письмової  комунікації

 

Завдання:

 Привітай свого друга з Новим роком та Різдвом. Використовуючи зразок, склади текст привітальної листівки, розташувавши речення в правильному порядку. У відповідь запиши тільки цифри.

 

1. Love,

 

2. Dan

 

3. Merry Christmas and a Happy New Year!

 

4. Dear Kate,

 

Зразок:

 

Dear Jane,

 

Happy Birthday to you! May your wishes come true.

 

Best wishes,

Tom

 

 

 

Також компетентність – знання рідної чи іноземної мови

Зоопарк . скласти

 Завдання за QR кодами

docx
Додано
8 січня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку