Презентація "ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЗНАЧЕННЯМ ЙОГО ДРОБУ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. САМОСТІЙНА РОБОТА".

Про матеріал
Вчити учнів застосовувати правило знаходження числа за значенням його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань; розвивати увагу, мислення; формувати комунікативну компетентність; виховувати старанність у навчанні, допитливість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЗНАЧЕННЯМ ЙОГО ДРОБУ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ САМОСТІЙНА РОБОТА

Номер слайду 2

У новому будинку 300 квартир. Третя частина квартир — однокімнатні, а двокімнатних на 10 більше. Решта — трикімнатні. Скільки трикімнатних квартир у будинку? 90 квартир

Номер слайду 3

Автомобіль проїхав відстань від міста до селища за 3 години зі швидкістю 55 км/год. Яка відстань від міста до селища? 165 км

Номер слайду 4

Грак пролетів 100 м зі швидкістю 10 м/с. Скільки часу він був у дорозі? 10 с

Номер слайду 5

У будинку — ? квартир Однокімн. — 12 кв. — 1 4

Номер слайду 6

12 : 1 · 4 = 48 (кв) — в будинку

Номер слайду 7

На 1 л молока потрібно дві півлітрові банки, тоді 4 · 2 = 8 (бан.)

Номер слайду 8

1. 2084 · 5 =  а) 100 042 б) 104 в) 10 420 г) 1042 1 варіант 2. 1480 : 4 =  а) 470 б) 307 в) 37 г) 370 3. 7200 : 8 · 5 : 3 · 10 =  а) 1050 б) 4500 в) 15 000 г) 1500

Номер слайду 9

4. Розв’язком рівняння х · 50 = 3500 є число: а) 10 б) 7 в) 70 г) 700 1 варіант 5. числа 120 дорівнює: а) 400 б) 46 в) 2 г) 36 3 10 6. числа дорівнює 42. Знайдіть число. а) 6 б) 49 в) 294 г) 35 1 7

Номер слайду 10

1 варіант 7. Щоб знайти від суми чисел 840 і 60, потрібно: а) 840 : 6 б) (840 + 60) · 6 в) (840 + 60) : 6 г) 840 + 60 : 6 1 6

Номер слайду 11

1 варіант 8. Дуб може рости 400 років, а ялинка — від цієї кількості років. Щоб дізнатися, скільки років може рости ялинка, потрібно: а) 400 : 4 : 3 б) 40 · 4 · 3 в) 400 : 4 · 3 г) 400 · 4 : 3 3 4

Номер слайду 12

1 варіант 9. У кінотеатрі сиділо 120 глядачів. Вони зайняли всіх місць у залі. На скільки глядачів розрахована зала? а) 408 б) 240 в) 30 г) 480 1 4

Номер слайду 13

10. В одній ємності у пасічника було 48 кг меду, а в другій — у 2 рази більше. Четверту частину всього меду він залишив для підгодівлі бджіл, що дорівнює: а) 36 кг б) 96 кг в) 144 кг г) 480 кг 1 варіант

Номер слайду 14

1. 3070 · 4 =  а) 1228 б) 12 280 в) 12 208 г) 1280 2. 2520 : 6 =  а) 642 б) 420 в) 42 г) 402 3. 6300 : 7 · 2 : 3 · 100 =  а) 1800 б) 6000 в) 600 г) 60 000 2 варіант

Номер слайду 15

4. Розв’язком рівняння 600 · х = 24 000 є число: а) 100 б) 4 в) 4000 г) 40 2 варіант 5. числа 60 дорівнюють: а) 48 б) 15 в) 12 г) 3 4 5 6. числа дорівнює 45. Знайдіть число. а) 9 б) 50 в) 225 г) 40 1 5

Номер слайду 16

7. Щоб знайти різниці чисел 45 і 10, потрібно: а) 45 – 10 : 5 б) (45 + 10) : 5 в) (45 – 10) : 5 г) 45 : 5 2 варіант 1 5

Номер слайду 17

2 варіант 8. У магазині було 450 м тканини. Продали від цієї кількості. Щоб дізнатися, скільки метрів тканини продали, треба: а) 450 · 9 : 4 б) 450 · 9 · 4 в) 460 : 9 : 4 г) 450 : 9 · 4 4 9

Номер слайду 18

2 варіант 9. З машини вивантажили 250 кавунів, що становить усіх кавунів. Скільки кавунів було на машині спочатку? а) 600 б) 800 в) 500 г) 1000 1 4

Номер слайду 19

10. На одній ділянці школярі виростили 124 кг капусти, а на другій — у 2 рази більше. Четверту частину всієї капусти залишили на корм кроликам, що дорівнює: а) 248 кг б) 93 кг в) 372 кг г) 62 кг 2 варіант

ppt
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
7 серпня
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку