Вчити учнів застосовувати прийом множення на двоцифрове число для будь-яких багатоцифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями; розвивати мислення; виховувати увагу
МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ (загальний випадок) ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ
Номер слайду 2
Я працюю поважно. Все літо літаю У поле, до гаю. Збираю медок Із різних квіток. Кого не злюблю, Того жалом колю. Бджола
Номер слайду 3
72 : 9 · 2 = 16 годин Дізнайтеся тривалість робочого дня бджоли. Для цього знайдіть від числа 72. 2
9
Номер слайду 4
За все своє недовге життя протяжністю 2 місяці бджола збирає кілька грамів нектару. А скільки, ви дізнаєтеся, якщо число 30 000 зменшите в 200 разів. 150 г
Номер слайду 5
До складу меду входить багато корисних для здоров’я людини речовин. Скільки, ми дізнаємося, якщо збільшимо число 50 в 6 разів. 300 речовин
Номер слайду 6
(40 + 80) · 2 = 240 (раз.) Щоб нектар перетворився на мед, бджола, яка виготовляє його, випускає нектар з рота і знову проковтує його. Скільки ж разів вона виконує цю операцію? Дізнаємося, якщо суму чисел 40 і 80 збільшимо в 2 рази.
Номер слайду 7
Бджола летить до квітки зі швидкістю 65 км/год. Рух її крил непомітний для нас, адже вона дуже швидко ними махає. Скільки змахів на секунду вона виконує, ви дізнаєтеся, якщо 1000 зменшите на 560. 1000 – 560 = 440 змахів
Номер слайду 8
787 320 113 616 714 850 144 339
Номер слайду 9
х : 23 = 828 19 044 : 23 = 828 х = 19 044 х = 828 · 23 957 – х = 33 х = 957 – 33 х = 924 957 – 924 = 33