Презентація "ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА"

Про матеріал
Вчити учнів застосовувати правило знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань; розвивати мислення; виховувати уважність
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА

Номер слайду 2

Математичні ланцюжки 120 : 10 24 ∙10 100 : 2 25 ∙ 4 – 4 : 6 ∙ 7 + 900 ∙ 100 ∙ 4 – 150 : 10 – 650__ : 10__ : 4___ : 5___ 150 16 50 20

Номер слайду 3

70 + 80 80 ∙ 4 48 : 4 50 + 40 : 3 + 280 ∙ 3 : 30 ∙ 4 : 10 : 9 ∙ 100 : 100__ ∙ 3___ ∙ 25__ : 5____ 60 Математичні ланцюжки 2 180 100

Номер слайду 4

Математичний диктант Знайдіть суму чисел 708 і 9 717

Номер слайду 5

Запишіть добуток чисел 80 і 7 560 Математичний диктант

Номер слайду 6

Дільник 4, частка 500. Запишіть ділене. 2000 Математичний диктант

Номер слайду 7

Сума двох доданків 830, одне з них 420. Запишіть другий доданок 410 Математичний диктант

Номер слайду 8

До задуманого числа додали 570 і отримали 1000. Яке число задумали? 430 Математичний диктант

Номер слайду 9

Діти привезли з дачної ділянки 5 корзин полуниці, по 900 г у кожній. Скільки полуниці привезли діти? Відповідь запишіть у кілограмах і грамах. 4 кг 500 г = 4500 г Математичний диктант

Номер слайду 10

Яку частину години складають: 12 хв 15 хв? 5 частина 4 частина Математичний диктант

Номер слайду 11

Скільки метрів в десятій частини кілометра? 100 м Математичний диктант

Номер слайду 12

Муха летіла 15 с зі швидкістю 5 м/с. Яку відстань вона пролетіла? 75 м Математичний диктант

Номер слайду 13

У кошику лежить 20 яблук. Петрик узяв від цієї кількості. Скільки яблук узяв Петрик? 2 5

Номер слайду 14

Розділимо всі яблука на 5 та отримаємо одну п’яту частину всіх яблук: 20 : 5 = 4 (ябл.) Помножимо отриману кількість на 2 та отримаємо дві п’ятих від загальної кількості: 4 · 2 = 8 (ябл.)

Номер слайду 15

а) 48 хв в) 20 хв б) 30 хв г) 80 хв 4 5 від 1 год становить:

Номер слайду 16

а) 15 см в) 20 см б) 8 см2 г) 8 см Чому дорівнює від площі прямокутника зі сторонами 10 см і 2 см? 2 5 10 2

Номер слайду 17

а) 1234 в) 1654 б) 827 г) 1320 Знайдіть від числа 2481 2 3

Номер слайду 18

а) 30 в) 10 б) 40 г) 20 Учні мали обкопати 120 дерев у саду. Першого дня вони обкопали усіх дерев, а другого — від від усіх дерев. Скільки дерев залишилося обкопати учням? 2 6 2 4

ppt
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
7 серпня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку