Організація класу Доброго здоров’я, діти, доброго дня!Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня. Хай сміється мирне небо і дивує світ,А земля нехай дарує вам барвистий цвіт. Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,А здоровий і веселий – щастя не мине!
Номер слайду 3
Актуалізація знань. Математичний диктант-Записати і знайти суму чисел 12 і 34.-Записати і знайти різницю чисел 67 і 45.-Число 3 збільшити у 4 рази.-Число 18 зменшити у 2 рази. вересня. Класна робота 0 10 .
Номер слайду 4
Усні обчислення 113. Порівняй вирази та їх значення в кожному стовпчику. Зроби висновки.30 ∙ 1 99 : 1 100 ∙ 1 1 ∙ 1 1 ∙ 2030 : 1 99 ∙1 100 : 1 1 : 1 20 : 1
Удосконалення вміння обчислювати вирази із змінною. Вправа 118 Знайди значення виразу 78 – b ∙ 0, якщо b = 56, b = 90, b = 3. Якщо b = 56, то 78 – b ∙ 0 = 78 - 56 ∙ 0 = 78 Якщо b = 90, то 78 – b ∙ 0 = 78 - 90 ∙ 0 = 78 Якщо b = 3, то 78 – b ∙ 0 = 78 - 53 ∙ 0 = 78
Номер слайду 14
Робота над задачею (письмово)
Номер слайду 15
Робота над задачами (письмово)1. Ананаси - 2 фр. по 2 кг Ківі - 3 кош. по 1 кг }-?1) 2 * 2 = 4 (кг) - маса ананасів;2) 1 * 3 = 3 (кг) - маса ківі;3) 4 + 3= 7 (кг)Відповідь: 7 кг - маса покупки. 2. Ананаси - 2 фр. по 2 кг Ківі - 3 кош. по 1 кг 1) 2 * 2 = 4 (кг) - маса ананасів;2) 1 * 3 = 3 (кг) - маса ківі;3)4 - 3 = 1 (кг)Відповідь: ананасів купили більше на 1 кг.
Номер слайду 16
Домашнє завдання
Номер слайду 17
Підсумок уроку-Як знайти невідомий дільник?-Обчисліть вирази34 · 0 0 · 23 45 : 0 0 : 86-Які правила використовували, щоб обчислити значення виразів?