"Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня"
Мета: закріплювати вміння учнів виконувати дії додавання і віднімання над багатоцифровими числами,формувати обчислювальні навички, потребу в навчанні ;навчати узагальнених прийомів розв язування задач;
ознайомити учнів з навчальними закладами і професіями
Підготувала учитель початкових класів Михайленко І. В. Презентація на тему : Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня
Номер слайду 2
Математичний диктант1. Знайдіть суму чисел 8000 та 2000. 2. Запишіть попереднє число до числа 45890.3. Доданок - 6000, сума – 10 000. Знайдіть другий доданок. 4. Половину числа 500 збільшіть на 10. 5. У скільки разів більше 500 від 5?
Номер слайду 3
На лісовій галявині грали звірі і синиця. Усього 10 ніг. Скільки було звірів?
Номер слайду 4
ПЕРЕВІРЯЄМО10 000, 45889, 4000,260,100, 2.
Номер слайду 5
Тема уроку Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня. Мета:закріплювати вміння учнів виконувати дії додавання і відніманнянад багатоцифровими числами,формувати обчислювальні навички, потребу в навчанні ;навчати узагальнених прийомів розв язування задач;ознайомити учнів з навчальними закладами і професіями.
Номер слайду 6
Експрес-контроль. Скільки трикутників у даній фігурі?
Номер слайду 7
На яблуні 50 яблук, на вербі на 2 менше. Скільки всього яблук на деревах?
Номер слайду 8
«Мій хвіст, – сказав Кіт, – має 12 сантиметрів і ще половину мого хвоста». Яка довжина хвоста Кота? Оберіть правильну відповідь.а) 18