Презентація містить матетіали на основі підручника С,О, Скворцової, О.В. Онопрієнко; наочно продемнтровано складові задачі та містить практичні завдання з теми
Знайомимося із задачею. Умова, запитання задачі. Наш урок розпочинається. Сіли, діти, всі рівненько. Посміхнулися гарненько. Настрій на урок взяли. Й працювати почали.
Номер слайду 2
Усні обчислення
Номер слайду 3
Усні обчислення
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Робота за підручником (с. 82, завдання 1-2)
Номер слайду 6
Ознайомлення з поняттям “задача”- прочитай задачу; - перекажи умову; - назви запитання.
Номер слайду 7
Визначити задачу з – поміж поданих текстів:1) На стоянці було 10 машин. Уранці виїхало 6 машин.2)Бабуся напекла пиріжки з вишнями та з капустою.3)На землі лежало 6 каштанів та 2 жолуді. Скільки всього плодів лежало на землі?4)Дівчинка намалювала 3 квітки, а хлопчик – 5. Скільки всього квітів намалювали діти?
Номер слайду 8
Робота в друкованому зошиті №2 на с. 13 3 + 1 = 4(ц.)
Номер слайду 9
Завдання №2 Обчисли. З’ясуй, у яку точку на числовому промені має “приземлитися” кожний парашут. З’єднай лінією точку і вираз.
Номер слайду 10
Завдання №3. Запиши склад чисел. Завдання №4. Наведи та домалюй.