Презентація "Зовнішня реклама як специфічний вид реклами"

Про матеріал
Презентація допоможе ознайомитись із головними носіями зовнішньої реклами, рекламою на наземному та підземному транспорті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Зовнішня реклама як специфічний вид реклами. Підготувалавикладач Університетського коледжу. Київського університету імені Бориса Грінченка. Ус Тетяна Іванівна

Номер слайду 2

ПЛАН1. Головні носії зовнішньої реклами.2. Реклама на наземному та підземному транспорті.

Номер слайду 3

1. Головні носії зовнішньої реклами

Номер слайду 4

Білборди, або рекламні щити Щитова реклама – найтрадиційніший, найдієвіший та найдешевший вид зовнішньої реклами. Нині найпопулярнішими є два розміри рекламного поля серійних щитів: 3х6 м та 3х12 м. Популярності рекламних щитів сприяють перш за все вигідні місця розміщення: на трасах та магістралях, перетворюючись на доступний та наочний засіб інформування водіїв та пасажирів. Певна кількість щитів дозволяє досягти кумулятивного ефекту повторюваності. Плакати для щитів поділяються на крупні та малогабаритні. Зазвичай їх виготовляють типографським способом, в ексклюзивних випадках – вручну.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

. Брандмауери Це рекламні конструкції, що розміщені на стінах будівель. Їхні переваги: необмежені розміри та розміщення в будь-яких частинах міста, зокрема і в історичному центрі. Розміри залежать від величини стіни та фінанс.ових можливостей фірм

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Вивіски Вивіски – пласкі таблички з написом чи малюнком, розміщені на будівлі магазину, видавництва та ін., є важливим елементом іміджу. Красива і добре виконана вивіска може значно збільшити шанси на успіх.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Відеопанелі Рекламні носії, що являють собою електронні екрани різних форматів, переважно великих розмірів. Переваги: надають можливість створити максимально привабливе оголошення, оскільки можуть відображати текстову, графічну та візуальну інформацію.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Дахові установки Дахові установки – це особливий вид рекламних конструкцій, один із найдорожчих та найпрестижніших видів зовнішньої реклами. Для підсвічування використовуються лампи денного світла, неонові світильники, світлодіодні леди зовнішні софіти.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Касетони Рекламні короби, можуть бути світловими або без освітлення. Основа виготовляється здебільшого з алюмінієвого профілю, пофарбованого в довільний колір, лицьова частина – із прозорого акрилу.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Лайтбокси. Світлові короби (односторонні), які кріпляться на фасад будинку або на стіну. Для підсвічування лайтбоксу зазвичай використовують люмінісцентні лампи. Найефективніші у вечірній й нічний час. Для лайтбоксів великих масштабів застосовується банерна тканина, яка натягується на лицьову частину короба.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Літери Один із найпоширеніших носіїв зовнішньої реклами. Літери можуть бути виконані з різних видів пластику та металів. Можуть бути пласкими та об'ємними, світловими чи без підсвічування. Встановлюються на дистанційних тримачах чи безпосередньо на стіні. Підсвічування об'ємних літер буває зовнішнім (галогенні прожектори) або внутрішнім (неонове чи люмінісцентне). Внутрішнє підсвічування може бути як фронтальним (звичайним), так і створювати ефект підсвічування навколо літери (технологія «контражур»).

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Призматрони Рекламоносії, що нагадують звичайні рекламні щити, проте, замість одного статичного зображення призматрони мають три зображення, що послідовно змінюють один одного. Зміна зображення привертає додаткову увагу. Зазвичай друкуються на основі, що самонаклеюється.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Пішохідні огородження Рекламні конструкції, що встановлюють уздовж доріг біля тротуарів з метою забезпечення безпеки пішоходів

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Сіті-лайти Поширений вид рекламоносіїв. Вони мають дві рекламні сторони і внутрішнє підсвічування. Невеликі розміри сіті-лайтів дозволяють встановлювати їх на тротуарах і уздовж автомобільних магістралей. Розміри рекламного поля 1,2 х 1,8 м і 1,2 х 2,4 м. Висота рекламоносія від 2 м до 2,6 м. дозволяє зображенню знаходитися на рівні очей пішохода, водія і пасажирів. Найпоширеніший формат сіті-лайтів – 1,2 х 1,8 м.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Сіті-формати Конструкції, павільйони для очікування транспорту, так звані вуличні меблі з рекламними поверхнями 1.2 х 1.8 м.

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Штендер Переносний, зазвичай двосторонній рекламний щит з рекламною поверхнею від 1 до 1,5 кв. м., єдиний з рекламних носіїв, що ніяким чином не закріплюється й не прив'язується ні до землі, ні до стін будинків. Зазвичай штендери розміщують поруч з місцями продажу, біля об'єктів, які потребують додаткової інформації або реклами (магазини, офіси, підприємства). Вони виготовляються з тонких сталевих труб різних діаметрів.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

2. Реклама на наземному та підземному транспорті

Номер слайду 32

Транспортні засоби наземної реклами. Для іміджевої реклами більше підходять тролейбуси або трамваї, тому що їхні маршрути здебільшого проходять по центральних трасах міста. Завдяки цьому кількість контактів зі споживачами буде максимальною

Номер слайду 33

Транспортні засоби наземної реклами. Якщо необхідно ознайомити клієнтів у конкретному невеликому районі, то краще використовувати борти автобусів чи маршрутних таксі.

Номер слайду 34

Транспортні засоби наземної реклами. Реклама на корпоративних автомобілях є актуальною як для компаній, що володіють великою кількістю власних транспортних засобів, так і для тих, хто має у своєму розпорядженні усього кілька автомобілів.

Номер слайду 35

Зовнішні плакати на бортах транспорту Реклама на бортах буває як навісною, так і мальованою. Транспортна реклама підходить для магазинів і фірм, що пропонують різні послуги населенню, а також для організаторів масових заходів, цільо> вий ринок яких зосереджений у певному населеному пункті. Реклама, розміщена зовні транспортних засобів, звернена до іншої групи населення, ніж реклама всередині них.

Номер слайду 36

Транспортні засоби підземної реклами. Внутрішні рекламні наклейки (стікери)Вивішуються в автобусах, тролейбусах, трамваях, метро, таксі. Наклеїти один стікер коштує $10–12. Мінімальна їхня кількість — 50 штук. Переваги стікерів — вони дозволяють з мінімумом витрат звер> нутися до людей, що проживають на певній території.

Номер слайду 37

Реклама на вагонах метро Реклама на вагонах метро має відповідати тим самим вимогам, що й реклама на наземному транспорті, тобто бути яскравою, лаконічною, ефектною. Зазвичай на вагони наносять назву закладу-виробника чи торговельної організації, тобто застосовують іміджеву рекламу, вагон фарбують у яскравий колір.

Номер слайду 38

Реклама у вестибюлях та переходах метро Реклама у вестибюлях та переходах метро — це різновид зовнішньої реклами. Рекламні установки можна розташовувати в міжстанційних переходах, на ескалаторних спусках, у вестибюлях метро тощо. Носіями є щити, інформаційні покажчики, постери-прапори та ін.

Номер слайду 39

Рекламні щити на ескалаторах. Вдалим місцем для розміщення реклами, особливо іміджевої, є рекламні щити на ескалаторах, оскільки це місця з гарною видимістю. Ефективність гаран> тується значними пасажиропотоками за умови привабливого сюжету. Вимоги до ескалаторних щитів ідентичні вимогам до динамічної реклами: пасажир має встигнути «схопити» оком щось цікаве і запам'ятати фрагмент або весь щит повністю.

Номер слайду 40

Реклама на склепіннях станцій. Реклама на постерах-прапорах на склепіннях станцій та міжстанційних переходах метро — досить оригінальний спосіб розміщення реклами. Відмітна ознака цього рекламного носія — місцерозміщення на станціях: вони кріпляться на стелях коридрів до ескалаторів, по входу та виходу пасажирів до наземних вестибюлів, у перехідних коридорах міжстанційних переходів. Це забезпечує безперешкодність сприйняття реклами та її чудову оглядовість.

Номер слайду 41

Реклама на дорожніх стінах метрополітену. Надзвичайно ефективним місцем розміщення реклами вважаються дорожні стіни станцій метрополітену, оскільки якість зображення та величезне рекламне поле мимовільно привертають увагу пасажирів і одночасно дозволяють розмістити необхідну рекламну інформацію. Вигідно відрізняються від інших постерів, тому що контакт відбувається не в русі.

Номер слайду 42

Література1. Булах Т. Д. Реклама у видавничій справі : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів [Текст] / Т. Д. Булах — Х., 2011. — 224 с.2. Реклама на транспорті (транзитна реклама) [Электронный ресурс]. — Режим доступа: https://stud.com.ua/63437/marketing/reklama_transporti_tranzitna_reklama p./stud.com.ua/63437/.3

pptx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
2444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку