Білборди, або рекламні щити Щитова реклама – найтрадиційніший, найдієвіший та найдешевший вид зовнішньої реклами. Нині найпопулярнішими є два розміри рекламного поля серійних щитів: 3х6 м та 3х12 м. Популярності рекламних щитів сприяють перш за все вигідні місця розміщення: на трасах та магістралях, перетворюючись на доступний та наочний засіб інформування водіїв та пасажирів. Певна кількість щитів дозволяє досягти кумулятивного ефекту повторюваності. Плакати для щитів поділяються на крупні та малогабаритні. Зазвичай їх виготовляють типографським способом, в ексклюзивних випадках – вручну.
Лайтбокси. Світлові короби (односторонні), які кріпляться на фасад будинку або на стіну. Для підсвічування лайтбоксу зазвичай використовують люмінісцентні лампи. Найефективніші у вечірній й нічний час. Для лайтбоксів великих масштабів застосовується банерна тканина, яка натягується на лицьову частину короба.
Літери Один із найпоширеніших носіїв зовнішньої реклами. Літери можуть бути виконані з різних видів пластику та металів. Можуть бути пласкими та об'ємними, світловими чи без підсвічування. Встановлюються на дистанційних тримачах чи безпосередньо на стіні. Підсвічування об'ємних літер буває зовнішнім (галогенні прожектори) або внутрішнім (неонове чи люмінісцентне). Внутрішнє підсвічування може бути як фронтальним (звичайним), так і створювати ефект підсвічування навколо літери (технологія «контражур»).
Сіті-лайти Поширений вид рекламоносіїв. Вони мають дві рекламні сторони і внутрішнє підсвічування. Невеликі розміри сіті-лайтів дозволяють встановлювати їх на тротуарах і уздовж автомобільних магістралей. Розміри рекламного поля 1,2 х 1,8 м і 1,2 х 2,4 м. Висота рекламоносія від 2 м до 2,6 м. дозволяє зображенню знаходитися на рівні очей пішохода, водія і пасажирів. Найпоширеніший формат сіті-лайтів – 1,2 х 1,8 м.
Штендер Переносний, зазвичай двосторонній рекламний щит з рекламною поверхнею від 1 до 1,5 кв. м., єдиний з рекламних носіїв, що ніяким чином не закріплюється й не прив'язується ні до землі, ні до стін будинків. Зазвичай штендери розміщують поруч з місцями продажу, біля об'єктів, які потребують додаткової інформації або реклами (магазини, офіси, підприємства). Вони виготовляються з тонких сталевих труб різних діаметрів.
Зовнішні плакати на бортах транспорту Реклама на бортах буває як навісною, так і мальованою. Транспортна реклама підходить для магазинів і фірм, що пропонують різні послуги населенню, а також для організаторів масових заходів, цільо> вий ринок яких зосереджений у певному населеному пункті. Реклама, розміщена зовні транспортних засобів, звернена до іншої групи населення, ніж реклама всередині них.
Транспортні засоби підземної реклами. Внутрішні рекламні наклейки (стікери)Вивішуються в автобусах, тролейбусах, трамваях, метро, таксі. Наклеїти один стікер коштує $10–12. Мінімальна їхня кількість — 50 штук. Переваги стікерів — вони дозволяють з мінімумом витрат звер> нутися до людей, що проживають на певній території.
Реклама на вагонах метро Реклама на вагонах метро має відповідати тим самим вимогам, що й реклама на наземному транспорті, тобто бути яскравою, лаконічною, ефектною. Зазвичай на вагони наносять назву закладу-виробника чи торговельної організації, тобто застосовують іміджеву рекламу, вагон фарбують у яскравий колір.
Реклама у вестибюлях та переходах метро Реклама у вестибюлях та переходах метро — це різновид зовнішньої реклами. Рекламні установки можна розташовувати в міжстанційних переходах, на ескалаторних спусках, у вестибюлях метро тощо. Носіями є щити, інформаційні покажчики, постери-прапори та ін.
Рекламні щити на ескалаторах. Вдалим місцем для розміщення реклами, особливо іміджевої, є рекламні щити на ескалаторах, оскільки це місця з гарною видимістю. Ефективність гаран> тується значними пасажиропотоками за умови привабливого сюжету. Вимоги до ескалаторних щитів ідентичні вимогам до динамічної реклами: пасажир має встигнути «схопити» оком щось цікаве і запам'ятати фрагмент або весь щит повністю.
Реклама на склепіннях станцій. Реклама на постерах-прапорах на склепіннях станцій та міжстанційних переходах метро — досить оригінальний спосіб розміщення реклами. Відмітна ознака цього рекламного носія — місцерозміщення на станціях: вони кріпляться на стелях коридрів до ескалаторів, по входу та виходу пасажирів до наземних вестибюлів, у перехідних коридорах міжстанційних переходів. Це забезпечує безперешкодність сприйняття реклами та її чудову оглядовість.
Реклама на дорожніх стінах метрополітену. Надзвичайно ефективним місцем розміщення реклами вважаються дорожні стіни станцій метрополітену, оскільки якість зображення та величезне рекламне поле мимовільно привертають увагу пасажирів і одночасно дозволяють розмістити необхідну рекламну інформацію. Вигідно відрізняються від інших постерів, тому що контакт відбувається не в русі.
Література1. Булах Т. Д. Реклама у видавничій справі : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів [Текст] / Т. Д. Булах — Х., 2011. — 224 с.2. Реклама на транспорті (транзитна реклама) [Электронный ресурс]. — Режим доступа: https://stud.com.ua/63437/marketing/reklama_transporti_tranzitna_reklama p./stud.com.ua/63437/.3