416 Прочитайте афоризм. Поясніть, як ви його розумієте. Висловіть припущення про те, що було б, якби у світі зникла музика. Які дієслова передають стан вашої душі, коли звучить улюблена музика? Що означає для вас слово «захоплення»? Складіть із ним речення. Музика надихає весь світ, сприяє польоту уяви. Музика оживляє і звеселяє все, що існує. Її можна назвати втіленням усього прекрасного і піднесеного(Платон).
417 Прочитайте перелік прикладів звукової інформації. Прокоментуйте кожну, поясніть походження її та значення. Зразок: «Кукурікання півня» означає настання світанку,попередження супернику; створила природа. Потріскування багаття, сигнал будильника, рипіння снігу, оголошення потягів на вокзалі, шум кавового апарата, тихий шелест листя, дзюркіт струмка, свист чайника, пташині голоси, легкий плескіт води, шум прибою, стук у двері, звук сирени пожежної машини, звук свистка тренера
Дайте відповідь: 1. Ви чули про таке поняття як звукотерапія? Випишіть у зошит корстуючись підказкою Як звуки природи впливають на настрій, розумову діяльність і навіть зцілюють хвороби? Підказка : Окреме місце у звукотерапії належать звукам природи. Слухаючи шум дощу, дзюрчання струмка, спів птахів абомуркотіння кошеняти, людина відволікається від обтяжливих думок, відчуває умиротворення і заряджається позитивною енергією. Під ці звуки дуже добре засинати, але і короткі прослуховування протягом дня справлять прекрасний терапевтичний ефект. За їх допомогою можна впливати на настрій, розумову діяльність і навіть зцілювати хвороби.
Домашнє завдання . Параграф № 57.вправа № 421 Дати письмово відповідь : 421 Прочитайте текст. Чому в слові «вулиця» протяжний саме звук[у]? Які слова ти чуєш. Коли вимовляєш звук – У? (декілька слів)Одного разу ми з донькою гуляли на майданчику, і вонаокупувала скрипучу гойдалку. Трохи погойдавшись, запитала мене: «Мамо, а ти чуєш, як каже гойдалка? Трава-трава,ву-у-у-у-улиця! Трава-трава, ву-у-у-у-улиця!» І справді, якщоуважно дослухатися, гойдалка вискрипувала саме ці слова!(М. Титаренко).