Діти, щоб здобути знань основи,Вивчіть цю частину мови!Назва наче дуже звична,Але красива й поетична – Прикметник. Ці слова … називають – жодної не обминають,Їх знайти сьогодні постарайтесь,… для цього скористайтесь. Завжди з … у реченні пов`язані,Бувають … і … за значенням,Із ними мова як на свято. Стає … , … , … .
ІV. Мотивація навчальної діяльності. теми і мети уроку Повідомлення Наші предки за традицією випускали голубів та інших птахів на волю, щоб закликати весну. Один з голубів завітав до нас із загадковим листом. Деякі слова він розгубив і просить вас їх знайти. Діти, щоб здобути знань основи,Вивчіть цю частину мови!Назва наче дуже звична,Але красива й поетична – Прикметник. Ці слова … називають – жодної не обминають,
Інтерактивна вправа «Мікрофон» Впізнайте предмет за ознаками.високі, голі снігбілий, яскравий дереватепла, рання свято радісне, зимове водахолодна, прозора весна. Що виражають ці слова?(ознаку)На які питання відповідають слова, що виражають ознаку предмета?(який?,яка?,яке?,які?)Підберіть відповідні слова, що означають назву предмета.
Діти, щоб здобути знань основи,Вивчіть цю частину мови!Назва наче дуже звична,Але красива й поетична – Прикметник. Ці слова ознаку називають – жодної не обминають,Їх знайти сьогодні постарайтесь,Питанням для цього скористайтесь. Завжди з іменником у реченні пов`язані,Бувають … і … за значенням,Із ними мова як на свято. Стає … , … , … .
Що це за речення? (Вони зв’язані за змістом. Це текст)Про що говориться в тексті?Який заголовок дамо?З якою частиною мови пов`язується слово, що виражає ознаку предмета (з іменником) Самостійна робота. Випишіть з тексту сполучення іменника з прикметником,визначте число і рід прикметника
Доберіть близькі за значенням прикметники Калина красива, …Калина – символ України. Я думаю ви згодитесь, що це чудова рослина. Пригадайте, яка вона красива навесні у білому цвітінні, восени – в червоних ягодах. Калина красива, гарна, чудова, прекрасна. Які за значенням ці прикметники? (близькі).
Недаремно в народі кажуть: Книга – маленьке віконце, а світ великий видно. Як ви розумієте це прислів`я?Спишіть речення, знайдіть прикметник і підкресліть. Орфограма – великий . Яке значення мають прикметники? (протилежне)ВИСНОВОК. Які за значенням бувають прикметники? Вставляємо у вірш слова «близькі і протилежні».
Діти, щоб здобути знань основи,Вивчіть цю частину мови!Назва наче дуже звична,Але красива й поетична – Прикметник. Ці слова ознаку називають – жодної не обминають,Їх знайти сьогодні постарайтесь,Питанням для цього скористайтесь. Завжди з іменником у реченні пов`язані,Бувають близькі і протилежні за значенням,Із ними мова як на свято. Стає … , … , … .
Ми відшукали з вами майже всі слова, загублені голубом. Читаємо вірш, зупиняємось перед останнім рядком. ВИСНОВОК. Отже, яку роль виконують прикметники у мовленні?Саме таким яскравим, виразним, образним було наше мовлення на уроці. І треба, щоб було таким завжди, з безліччю різних прикметників
Діти, щоб здобути знань основи,Вивчіть цю частину мови!Назва наче дуже звична,Але красива й поетична – Прикметник. Ці слова ознаку називають – жодної не обминають,Їх знайти сьогодні постарайтесь,Питанням для цього скористайтесь. Завжди з іменником у реченні пов`язані,Бувають близькі і протилежні за значенням,Із ними мова як на свято. Стає … , … , … .