Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть:називати чинники ризику під час перебування надворі без дорослих; пояснюватимуть необхідність уникнення місць підвищеної небезпеки надворі; до кого можна звернутися у разі небезпечної ситуації;умітимуть безпечно поводитись з незнайомими людьми;дотримуватимуться правил безпеки надворі.
Правила безпеки під час користування Інтернетом. Не давай нікому без дозволу батьків особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, іхній номер телефону, номер та адресу школи. Якщо тобі в Інтернеті запропонували зустріч - погоджуйся, це може бути цікавою пригодою. Батьків попереджати необов'язково. Зустріч призначай в громадському місці.
3) Гра "ЗА" і "ПРОТИ" (Руханка) ЗА - підстрибнули, ПРОТИ - присіли. Назвіть безпечні і небезпечні місця для ігор і розваг:- горища, - дитячий майданчик, - будівельний майданчик, - глинище, - шкільне подвір'я, - дорога, - парк, - водойма, - пустир, - в домі однокласника, - в домі випадкового знайомого, - Інтернет, - пришкільний табір, - “Ігроленд”, - сміттєзвалище.
ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності. Ви добре засвоїли правила безпечної поведінки вдома, молодці! А де на дитину може чекати ще більше небезпек? Сьогодні на уроці ми поговоримо про небезпечні ситуації надворі, з незнайомцями. Для чого? Спробуйте відповісти, закінчивши речення.
ІV. Закріплення. Уявіть, що з вами сталося таке: На вулиці до вас підходить незнайома жінка і говорить, що ви підходите на роль у дитячому фільмі. Вона пропонує поїхати з нею на кіностудію. Виберіть правильну відповідь:а) Дам згоду, адже так можна стати знаменитістю;б) Запитаю, скільки заплатять за роль. Якщо багато, дам згоду;в) Скажу, що треба порадитися з батьками, але з незнайомою людиною нікуди не поїду.