Презетація "Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння".

Про матеріал
Домогтися засвоєння учнями змісту поняття «дискримінант квадратного рівняння», сформувати первинні вміння знаходити за формулами дискримінант квадратного рівняння, за його значенням визначити кількість розв’язків квадратного рівняння й обчислювати корені квадратного рівняння; розвивати знання учнів про рівняння, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати позитивне відношення до навчання, уміння виділяти серед цих задач головне.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання.» Арістотель

Номер слайду 2

Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння

Номер слайду 3

Мета нашого уроку:домогтися засвоєння змісту поняття «дискримінант квадратного рівняння»,сформувати первинні вміння знаходити за формулами дискримінант квадратного рівняння, за його значенням визначити кількість розв’язків квадратного рівняння й обчислювати корені квадратного рівняння.

Номер слайду 4

 1.  2.  3.  4. 5. 6. 7. 8.  9.  10.  11.  12. 

Номер слайду 5

  1. Рівняння виду ах2 + bх + с = 0. ….2. Число с називають ……. членом. 3. 3х = 21, х = …. 4. Числа а або b називають. 5. Рівність, яка містить невідоме. 6. Квадратне рівняння, в якому хоча б одне із чисел (b або с) дорівнює нулю, називають. 7. Рівняння виду ах = b називають 8. х2 – 64 = 0, х1 = 9. Число, яке задовольняє рівняння. 10. Яку найбільшу кількість коренів може мати квадратне рівняння. 11. Квадратне рівняння є неповним і …. 12. Скільки видів є неповних рівнянь.

Номер слайду 6

Дискримінант (від discriminantis - по латині що "розрізняючий", "розділяючий"). А в тлумачному математичному словнику дискримінант квадратного тричлена - величина, що визначає характер його коренів.

Номер слайду 7

5m² - 8m + 3=0a=5, b=-8, c=3 D=b²-4ac=(-8)²-4*5*3=64-60=4 D>0 рівняння має 2 корені

Номер слайду 8

№1 Робота в парах. Знайдіть дискримінант квадратного рівняння та визначте кількість коренів рівняння.1. x²+10х+9=02. -0,5х²+х+1=03. 5у²-11у+1=04. k²-6k+9=05. 3x-x²+10=0

Номер слайду 9

x²+10х+9=0а=1, b=10, c=9 D=b²-4ac=10²-4*1*9=100-36=64; D>0, 2 корені-0,5х²+х+1=0a=-0,5 b=1 c=1 D=b²-4ac=1-4*(-0,5)*1=1+2=3; D>0, 2 корені5у²-11у+1=0a=5 b=-11 c=1 D=b²-4ac=(-11²)-4*5*1=121-20=101; D>0, 2 корені. k²-6k+9=0a=1 b=-6 c=9 D=b²-4ac=(-6²)-4*1*9=36-36=0; D<0, 1 корінь. 3x-x²+10=0-х²+3х+10=0а=-1 b=3 c=10 D=b²-4ac=3²-4*(-1)*10=9+40=49; D>0, 2 корені

Номер слайду 10

№2. Робота біля дошки1. 3х²+8х-3=02. 3х²-7х+4=03. 5m²-8m+3=0

Номер слайду 11

Кажіть усе, що спаде на думку. Не обговорюйте і не критикуйте висловлення інших. Розширення запропонованої ідеї заохочується.

Номер слайду 12

№3. Колективна робота. Розв'яжіть рівняння, попередньо звівши їх до виду ах²+bx+c=0x²-6x=4x-25;7=0,4y+0,2y²;y²-1,6y=0,36;3x²+16=14x

Номер слайду 13

Рефлексія “Мікрофон”Сьогодні на уроці я…- дізнався…- зрозумів…- навчався…- найбільший мій успіх – це…- я не вмів, а тепер умію…- на наступному уроці я хочу…

Номер слайду 14

Домашнє завдання1. Опрацювати даний матеріал з підручника (параграф 20 ст.190) формули + правила2. Розв’язати №925, №930 (підручника)

Номер слайду 15

Дякую за увагу

pptx
Додано
24 лютого
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку