Аспекти продуктивності сучасного уроку які залежать від учителя. Сучасний урок+ вчитель. Сучасні педагогічнітехнології Уміння спілкуватися з учнями. Знання їх вікових особливостей. Ситуація успіхуІнтерактивні форми роботи Відчувати проблеми. Толерантність Креативність. Любов до учнів. Співпраця. Педагогічна майстерність Якісна методична підготовка. Знання методів
Пізнай компетентність за описом. Уміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності.. Упевнене та водночас критичне застосування інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування.
Пізнай компетентність за описом. Культура логічного і алгоритмічного мислення. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Вміння раціонально вести себе як споживач, ефективно використовувати індивідуальні заощадження, приймати доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середо- вища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. Повага до закону, дотримання прав людини і підтримка соціокультурного різноманіття.
Завдання для груп (Станція "Один із чотирьох")Частково автоматизована дія людини: а) уміння; б) мотиви; в) навички; г) процес. Який психологічний процес грецькою має назву "мнема": а) пам’ять; б) темперамент; в) дія; г) уявлення. Форма організації пізнавальної діяльності, мета якої — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність: а) пасивне навчання; б) інтерактивне навчання; в) активне навчання; г) модульне навчання. Система навчання, що широко застосовувалася у школах Англії та Індії для навчання значної кількості учнів одним учителем, де старші учні навчали молодших:а) Батовська; б) Дальтон-план; в) Маннгеймська; г) Бел-ланкастерська.
Станція "Педагогічний "Пінг-понг" За запропонованим описом або визначенням з’ясувати, про яке поняття йдеться 1. Складна інтегрована якість особистості педагога, що включає засвоєння вчителем професійних знань та умінь, готовність і спроможність реалізувати свій потенціал ( знання, уміння, досвід, особистісні якості тощо) для успішної, творчої, продуктивної діяльності шляхом професійного й особистісного самовдосконалення – професійна компетентність 2. Динамічна комбінація знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність – компетентність 3. Модель навчання, побудована на основі діалогічного середовища –активна.4. Спрямування школярів на навчальну діяльність, внутрішнє ставлення до неї – мотивація. 5. Підхід, який сприяє формуванню ключових і предметних компетенцій- компетентнісний.6. Підхід, спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища - діяльнісний.7. Форми навчання як дорослих, так і дітей охоплюють весь потенціал людини: рівень та обсяг її компетентності (соціальної, емоційної та інтелектуальної), самостійність, здатність до прийняття рішень, взаємодії – Інтерактивні.8 Спрямування навчально-виховного процесу на оволодіння різними видами діяльності, у процесі якої учні здобувають знання, набувають діяльнісного досвіду, формують навички взаємодії зі світом, суспільством, іншими людьми – це … (діяльнісний підхід).
Станція "Педагогічний "Пінг-понг" Легендарний директор Павлиської школи. (В. Сухомлинський)Одна з основних видів діяльності дітей, особливо молодшого віку.(Гра)Закінчіть вислів славетного педагога. В. Сухомлинський: "Дитяча довіра до вчителя — це крапля чистої води на квітці троянди, потрібно так зрізати цю квітку... (щоб не струсити цю краплю)". Процес підготовки молодшого покоління до життя в суспільстві. (Виховання)Засновник класно-урочної системи навчання. (Я. Коменський)Що в перекладі з французької означає "педант"? (Учитель)Закінчіть вислів славетного педагога. К. Ушинський: "На жаль, дітей здебільшого карають за те, за що слід було б карати... (їхніх батьків та вихователів)". Закінчіть вислів славетного педагога. Ш. Амонашвілі: "Частіше запрошуйте на урок Момуса – бога сміху й жартів, щоб прогнати з уроку... (Морфея — бога сну)".
Завдання для груп. Встановіть відповідність між ключовими компетентностями учнів за Новим Державним стандартом із відомими у світі людьми. Вільне володіння державною мовою. Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами. Математична компетентність. Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.Інноваційність. Екологічна компетентність.Інформаційно-комунікаційна компетентність. Навчання впродовж життя. Громадянські та соціальні компетентності. Культурна компетентність. Підприємливість та фінансова грамотність. 1. Софія Ковалевська 2. Жак-Ів Кусто3. Альберт Енштейн4. Грушевський Михайло5. Білл Гейтс6. Леся Українка7. Чарлз Дарвін8. Стів Джобс9. Ада Роговцева10. Шаталов Віктор Федорович11. Вільям Шекспір