Презетація "Урок у контексті компетентнісної освіти"

Про матеріал
Матеріал до засідання педагогічної ради з теми "Урок у контексті компетентнісної освіти"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Урок у контексті компетентнісної освіти» Підготувала: Гринько І. М., заступник директора з НВР Шандриголівської ЗОШ

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня В. Сухомлинський. Урок - перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем.(Г. О. Пуліна)

Номер слайду 6

Чи може бути продуктивним такий урок?

Номер слайду 7

Завдання для кожного педагога. Записати на стікерах які у вас є ознаки сучасного продуктивного уроку(педагоги записують на стікерах а потім на дошці прикріпляють ознаки ті які не співпали)Сучасний урок

Номер слайду 8

Завдання для груп педагогівІ група : записати аспекти ефективності уроку які залежать від викладача;ІІ група: записати аспекти ефективності сучасного уроку які залежать від учня;ІІІ група: записати об'єктивні аспекти від яких залежить ефективність сучасного уроку.

Номер слайду 9

Аспекти продуктивності сучасного уроку які залежать від учителя. Сучасний урок+ вчитель. Сучасні педагогічнітехнології Уміння спілкуватися з учнями. Знання їх вікових особливостей. Ситуація успіхуІнтерактивні форми роботи Відчувати проблеми. Толерантність Креативність. Любов до учнів. Співпраця. Педагогічна майстерність Якісна методична підготовка. Знання методів

Номер слайду 10

Аспекти ефективності сучасного уроку які залежать від учня. Сучасний урок+ учень. Підготовка до занять;Зацікавленість;Вміння слухати;Свідоме ставлення до навчання. Здібності дитини;Самомотивація учня. Бажання вчитись;Активність. Самоосвіта

Номер слайду 11

Аспекти ефективності сучасного уроку які залежать від учня. Обєктивні аспекти сучасного уроку. Навчальні програми. Кадрове забезпечення   Приміщення класної   кімнати. Матеріально-технічне забезпечення

Номер слайду 12

Завдання для груп педагогів. Група 1. Створити плакат «Коли учню не цікаво вчитись»Група 2 Створити плакат «Коли вчителю не цікаво вчити»Група 3 Створити плакат «Що треба зробити щоб зацікавити учнів»

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Пізнай компетентність за описом. Уміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності.. Упевнене та водночас критичне застосування інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування.

Номер слайду 15

Пізнай компетентність за описом. Культура логічного і алгоритмічного мислення. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Вміння раціонально вести себе як споживач, ефективно використовувати індивідуальні заощадження, приймати доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середо- вища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. Повага до закону, дотримання прав людини і підтримка соціокультурного різноманіття.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Завдання для груп: По асоціації з малюнками визначити відповідну технологію. (

Номер слайду 18

Завдання для груп (Станція "Один із чотирьох")Частково автоматизована дія людини: а) уміння; б) мотиви; в) навички; г) процес. Який психологічний процес грецькою має назву "мнема": а) пам’ять; б) темперамент; в) дія; г) уявлення. Форма організації пізнавальної діяльності, мета якої — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність: а) пасивне навчання; б) інтерактивне навчання; в) активне навчання; г) модульне навчання. Система навчання, що широко застосовувалася у школах Англії та Індії для навчання значної кількості учнів одним учителем, де старші учні навчали молодших:а) Батовська; б) Дальтон-план; в) Маннгеймська; г) Бел-ланкастерська.

Номер слайду 19

Станція "Педагогічний "Пінг-понг" За запропонованим описом або визначенням з’ясувати, про яке поняття йдеться 1. Складна інтегрована якість особистості педагога, що включає засвоєння вчителем професійних знань та умінь, готовність і спроможність реалізувати свій потенціал ( знання, уміння, досвід, особистісні якості тощо) для успішної, творчої, продуктивної діяльності шляхом професійного й особистісного самовдосконалення – професійна компетентність 2. Динамічна комбінація знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність – компетентність 3. Модель навчання, побудована на основі діалогічного середовища –активна.4. Спрямування школярів на навчальну діяльність, внутрішнє ставлення до неї – мотивація. 5. Підхід, який сприяє формуванню ключових і предметних компетенцій- компетентнісний.6. Підхід, спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища - діяльнісний.7. Форми навчання як дорослих, так і дітей охоплюють весь потенціал людини: рівень та обсяг її компетентності (соціальної, емоційної та інтелектуальної), самостійність, здатність до прийняття рішень, взаємодії – Інтерактивні.8 Спрямування навчально-виховного процесу на оволодіння різними видами діяльності, у процесі якої учні здобувають знання, набувають діяльнісного досвіду, формують навички взаємодії зі світом, суспільством, іншими людьми – це … (діяльнісний підхід).

Номер слайду 20

Станція "Педагогічний "Пінг-понг" Легендарний директор Павлиської школи. (В. Сухомлинський)Одна з основних видів діяльності дітей, особливо молодшого віку.(Гра)Закінчіть вислів славетного педагога. В. Сухомлинський: "Дитяча довіра до вчителя — це крапля чистої води на квітці троянди, потрібно так зрізати цю квітку... (щоб не струсити цю краплю)". Процес підготовки молодшого покоління до життя в суспільстві. (Виховання)Засновник класно-урочної системи навчання. (Я. Коменський)Що в перекладі з французької означає "педант"? (Учитель)Закінчіть вислів славетного педагога. К. Ушинський: "На жаль, дітей здебільшого карають за те, за що слід було б карати... (їхніх батьків та вихователів)". Закінчіть вислів славетного педагога. Ш. Амонашвілі: "Частіше запрошуйте на урок Момуса – бога сміху й жартів, щоб прогнати з уроку... (Морфея — бога сну)".

Номер слайду 21

Завдання для груп. Встановіть відповідність між ключовими компетентностями учнів за Новим Державним стандартом із відомими у світі людьми. Вільне володіння державною мовою. Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами. Математична компетентність. Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.Інноваційність. Екологічна компетентність.Інформаційно-комунікаційна компетентність. Навчання впродовж життя. Громадянські та соціальні компетентності. Культурна компетентність. Підприємливість та фінансова грамотність. 1. Софія Ковалевська 2. Жак-Ів Кусто3. Альберт Енштейн4. Грушевський Михайло5. Білл Гейтс6. Леся Українка7. Чарлз Дарвін8. Стів Джобс9. Ада Роговцева10. Шаталов Віктор Федорович11. Вільям Шекспір

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

1. Софія Ковалевська 2. Жак-Ів Кусто3. Альберт Енштейн4. Грушевський Михайло5. Білл Гейтс6. Леся Українка7. Чарлз Дарвін8. Стів Джобс9. Ада Роговцева10. Шаталов Віктор Федорович11. Вільям Шекспір Відповіді: 1 – 6 2 – 11 3 – 1 4 – 7 5 – 10 6 – 27 – 8 8 – 3 9 – 4 10 – 9 11 – 5 

Номер слайду 25

Завдання для груп. Створення педагогічного словника (креативно,з почуттям гумору!) - дати своє тлумачення слів: Урок, Журнал, Педрада, Останній дзвінок, Атестація, Учень

Номер слайду 26

Завдання для груп. Викистовуючи прийом Сторітеллінг скласти цікаву історіюІ група- «Урок»ІІ група – «Педагог»ІІІ група – «Інновація»

Номер слайду 27

Завдання для груп педагогів. За допомогою математичних дій, знаків, законів, символів скласти та записати формулу успішного педагога для сучасних учнів

Номер слайду 28

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
11 червня 2020
Переглядів
1553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку