Етапи розробки педагогічного тесту1. Визначення мети тестування, відбір змісту для тесту, вибір виду тесту, підходу до його створення2. Визначення структури тесту3. Створення завдань у тестовій формі. 4. Експертний аналіз змісту та форми тестових завдань. Доопрацювання5. Статистична обробка результатів тестування. 6. Оцінка якості завдань у тестовій формі і тесту в цілому за допомогою статистичних методів. style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Цікаво Наприкінці XIX – на початку XX ст. у дипломах та атестатах оцінки позначалися словами «відмінно», «вельми добре», «добре», «досить добре», «посередньо», «слабо». Семибальна шкала: 7 – «відмінно», 6 – «вельми добре», 5 – «дуже добре», 4 – «добре», 3 – «досить добре», 2 – «посередньо», 1 – «слабо». У 1918 р. постановою Наркому освіти була відмінена бальна система для оцінювання знань учнів. Відповіді оцінювалися словами «задовільно» і «незадовільно». У 1935 р. повернулися до п’ятибальної словесної оцінки знань учнів: «відмінно», «добре», «посередньо», «погано», «дуже погано». На початку 1944-1945 навчального року словесна система була замінена цифровою («5», «4», «3», «2», «1»).