Презетація З досвіду роботи викладача спецтехнології «Використання елементів інноваційних технологій на уроках спецдисциплін»

Про матеріал
Матеріал підготовлений для презентації на педагогічних читаннях в рамках обміну досвідом. Дана робота розкриває тему «Тестові технології», знайомить слухачів з видами тестів, принципами їх побудови та з історичними фактами виникнення тестів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвіду роботи викладача спецтехнології «Використання елементів інноваційних технологій на уроках спецдисциплін»Тестові технологіїПідготувала Рєзніченко В. О.

Номер слайду 2

Історія тестування

Номер слайду 3

Френсис Гальтон - Родоначальник сучасного тестування. Альфред Біне Теодор Симон. На замовлення Міністерства освіти Франції розробили тести для відбору учнів із затримками розвитку до спеціалізованих шкіл.

Номер слайду 4

Слово «Тест» походить від англійського слова «test» - проба, випробування, досвід. Тест - стандартизовані завдання, за результатами виконання яких судять про знання, уміння і навички учнів.

Номер слайду 5

Об'єктивність контролю Легко обробляються результати Розвивається логічне мислення

Номер слайду 6

Функції тесту

Номер слайду 7

Структура тесту: Правильно розроблені тестові завдання перевіряють всю пізнавальну сферу, яка містить (відповідно до складності):знаннярозуміннязастосуванняаналізсинтезоцінювання

Номер слайду 8

Форми тестових завдань

Номер слайду 9

Тест. Попереднього контролю. Поточного контролю. Підсумкового контролю. УсніПисьмові Комп'ютерні Масові, індивідуальні, групові

Номер слайду 10

Показники якості тестових завдань Валідність Визначеність. Простота. Однозначність

Номер слайду 11

Етапи розробки педагогічного тесту1. Визначення мети тестування, відбір змісту для тесту, вибір виду тесту, підходу до його створення2. Визначення структури тесту3. Створення завдань у тестовій формі. 4. Експертний аналіз змісту та форми тестових завдань. Доопрацювання5. Статистична обробка результатів тестування. 6. Оцінка якості завдань у тестовій формі і тесту в цілому за допомогою статистичних методів. style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

Системи комп’ютерного тестування 2. Testing

Номер слайду 13

Сервіси для підготовки і проведення тестування.

Номер слайду 14

Цікаво Наприкінці XIX – на початку XX ст. у дипломах та атестатах оцінки позначалися словами «відмінно», «вельми добре», «добре», «досить добре», «посередньо», «слабо». Семибальна шкала: 7 – «відмінно», 6 – «вельми добре», 5 – «дуже добре», 4 – «добре», 3 – «досить добре», 2 – «посередньо», 1 – «слабо». У 1918 р. постановою Наркому освіти була відмінена бальна система для оцінювання знань учнів. Відповіді оцінювалися словами «задовільно» і «незадовільно». У 1935 р. повернулися до п’ятибальної словесної оцінки знань учнів: «відмінно», «добре», «посередньо», «погано», «дуже погано». На початку 1944-1945 навчального року словесна система була замінена цифровою («5», «4», «3», «2», «1»).

Номер слайду 15

Творчого натхнення та успіхів у реалізації ідей! Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
11 січня 2020
Переглядів
590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку