Презинтація проекту з етики "Права дитини" для 6 класу

Про матеріал

Матеріал презентації можна використати для уроку етики або як матеріал виховної роботи. В презентації викоритсані роботи учнів які готували повідомлення у вигляді віршів, казок, оповідань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проекту з етики в 6 класі на тему “ Права дитини” Учитель : Костиря Т.М.

Номер слайду 2

Права людини , дітей – цінність громадянського суспільства Права людини – це її соціальна спроможність вільно діяти , самостійно обирати вид та міру своєї поведінки з метою задоволення різнобічних матеріальних та духовних потреб. Права людини нерозривно пов'язані з уявленням про свободу. Права людини не можна купити , заробити або одержати у спадщину. Людина їх набуває у момент народження - це природні права кожної людини. Права людини не можна відібрати - ніхто не має права позбавити людину цих прав .

Номер слайду 3

Забезпечення прав дитини Батьки Держава Школа Охорона здоров’я Інформаційне забезпечення Органи Соціального забезпечення Забезпечення прав дитини

Номер слайду 4

Вибір теми проекту Обговорення з класом плану роботи над проектом Вироблення форми роботи над проектом Розподіл обов'язків між учнями класу Пошук необхідної інформації Оформлення зібраної інформації Презентація проекту

Номер слайду 5

Тема “ Права дитини ” Вивчення теми на уроці в 6-А класі Ознайомлення з “Конвенцією про права дитини ” Ознайомлення з “Загальною декларацією прав людини” Збір демонстраційного матеріалу Підготовка учнями творів з обраної теми Виготовлення агітаційного пано “Права дитини – очима дитини” Презентація проекту на уроці.

Номер слайду 6

Схвалена Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1989 року. Ратифікована Верховною Радою України 27 лютого 1991року. Ч. І. ст. 1. Дитиною є кожна людська істота до досягнення 18-річного віку. Женевська декларація прав дитини 1924 року Декларація прав дитини Генеральної Асамблеї ООН 20 листопада 1959року Загальна декларація прав людини 10 грудня 1948 року

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Кожна дитина має право на життя Держава повинна максимально забезпечити виживання і здоровий розвиток дитини Дитина реєструється одразу після народження і з моменту народження має право на ім'я та набуття громадянства , право знати своїх батьків і право на їх піклування Держава зобов'язується поважати право дитини на збереження індивідуальності Дитина не повинна розлучатися з батьками всупереч їх бажанню , за винятком випадків , коли компетентні органи згідно із судовим рішенням відповідно до закону , що таке розлучення необхідне в інтересах дитини . Держава забезпечує дитині , здатній сформулювати власні погляди , право вільно висловлювати ці погляди з усіх питань , що торкаються дитини . “Конвенція про права дитини” Ч.І. ст. 8.1; 7.1

Номер слайду 9

Номер слайду 10

“ Мій братик ” Вночі лелека прилетів , Лелека – довгий ніс. Ви здогадалися чи ні ? Він малюка приніс ! І кажуть всі: “ Ось хлопчик цей – Тепер твій братик, любий ! ” А він кричить , сльози з очей : Ні , з мене досі , буде ! Забрати хоче хтось його? Дивиться , гарна врода! Та ні, не дійде до того … Мені його вже шкода!

Номер слайду 11

Кожна дитина має право на захист від фізичного та психологічного насильства Жодна дитина не має бути піддана катуванню, жорстоким , нелюдським приниженням гідності, смертній карі та довічному ув'язненню Захист дитини від усіх форм сексуальної експлуатації та розбещення Повага гідності особи з урахуванням її потреб “Конвенція про права дитини ”Ч.І. ст. 32,.37, 28

Номер слайду 12

Номер слайду 13

“ Ввічливий дядечко” Неподалік від нашої школи зводять будинок. Коли я проходила повз нього , із під'їзду вийшов увічливий дядечко. У руках у нього був пакунок із молоком. “ Дівчинко , - сказав він, - тут кішечка привела кошенят. Ходимо подивишся”. Мені було дуже цікаво , і я пішла до дверей. Та раптом із-за рогу будинку виглянув хлопчик . “Немає там ніяких кошенят ! Він тебе хоче заманити ! Тікай звідси!” Дядечко хотів мене схопити , та я зуміла вирватися і швидко побігла геть. Прийшовши до школи я про все розповіла вчителю . Він сказав , що я молодець і зателефонував у міліцію.

Номер слайду 14

Кожна дитина має право на відпочинок Визнається право дитини на відпочинок Встановлюється мінімальний вік для прийняття на роботу Визначаються необхідні вимоги про тривалість робочого дня й умови праці Передбачаються відповідні види покарання за порушення прав дитини на відпочинок . “Конвенція про права дитини” Ч.І. ст 31, 32. 2

Номер слайду 15

Номер слайду 16

“ Зла чаклунка” У злої чаклунки жили двоє діток - брат Сергійко , та сестричка Оленка. Чаклунка ніколи не відпускала їх ні куди з хатини . Вони не бачили ні сонечка , ні пташок , ні квітів , у них не було друзів . Злюка завжди вимагала від них працювати з ранку до пізньої ночі. Діти майже не відпочивали , від цього вони завжди були сумні та бліді – одним словом вони були дуже нещасливі. А коли їх нарешті знайшли батьки і вони почали спілкуватися з друзями та відпочивати на свіжому повітрі , граючись на спортивному майданчику , їх самопочуття покращилося .

Номер слайду 17

“Наступає вечір” Вечір гляне у віконечко Спи, малесенький , спи, сонечко Я колиску гойдатиму, Мій маленький засинатиме. Ніжно дує вітер влітку, Бджілочка хитає квітку. Закривають пелюстки – Спатимуть всю ніч квітки. І синочок засинає , Сплять очиці і долоньки , Сплять маленькі сини й доньки.

Номер слайду 18

Кожна дитина має право на турботу з боку дорослих За кожною дитиною визнається право користуватися благами соціального забезпечення , включаючи соціальне страхування , вживати необхідних заходів для необхідного здійснення цього права Визнається право кожної дитини на рівень життя , необхідний для розумового , фізичного , морального та соціального розвитку дитини. “Конвенція про права дитини ” Ч.І. ст. 26.1; 27.1

Номер слайду 19

Номер слайду 20

“ Батьківська турбота ” Кожна дитина має право на турботу з боку дорослих , бо вона потребує того, щоб про неї піклувалися . Особливо , коли вона дуже маленька і їй потрібна їжа , ліжко зручне і тепле, увага і любов , а це можуть дати лише батьки. Завдяки турботі наших батьків ми ростемо здорові та щасливі. Коли дитина нездужає , батьківське піклування і любов допомагають подолати тяжкі недуги та проблеми. Навіть у дорослому житі батьки часто допомагають своїм дітям. На мою думку кожна дитина повинна отримувати необхідну увагу і турботу з боку дорослих.

Номер слайду 21

“ Як урятувалася ластівка” Високо в небі летіла Ластівка . Помітила Ластівку хижа Шуліка і погналася за нею , щоб з'їсти. От – от наздожене Ластівку. Жалібно заплакала Ластівка від горя , але потім згадала , що у гніздечку чекають її маленькі пташенята . Безпорадні загинуть без матінки. “Хто ж буде годувати вас , малесенькі , якщо я загину! Ні , не наздожене мене Шуліка”. Стрімко полетіла Ластівка і заховалася у гнізді . Зраділи пташенята , радісно запищали.

Номер слайду 22

Кожна дитина має право на медичну допомогу Визнається право дитини на користування найбільш досконалими послугами системи охорони здоров’я і засобами лікування хвороб та відновлення здоров’я. Забезпечення надання необхідної медичної допомоги та охорони здоров’я всіх дітей. Боротьба з хворобами та недоїданням , шляхом застосування та надання необхідної медичної допомоги “Конвенція про права дитини” Ч.І. ст. 24.1., 2

Номер слайду 23

Номер слайду 24

“ Якби я мав килим - літак” Далеко – далеко за морем , серед високих гір , росте дивовижна квітка. Розцвітає вона ранньої весни і цвіте усе літо до пізньої осені. Має ця квітка предивну властивість : вона очищує повітря і хто вдихає це повітря ніколи не хворіє. Якби я мав килим – літак , полетів би за море , опустився б у горах , знайшов би ту квітку . Я б зібрав її насіння і привіз би додому. Роздав би усім людям , а особливо дітям , щоб кожен з них виростив би цю квітку вдома. Тоді б не було б жодної людини і дитини хворої . Мій друг дуже часто хворіє і не має зараз ліків проти його хвороби . Я повів би його до чудової квітки . Він би подихав цілющим повітрям і вилікувався б назавжди.

Номер слайду 25

Кожна дитина має право на освіту Визнається право дитини на освіту Запроваджується безплатна і обов'язкова освіта , різні форми середньої освіти , доступність вищої освіти для всіх на основі здібностей кожного Освіта дитини повинна бути спрямована на розвиток особи, талантів, розумових та фізичних здібностей; виховання поваги до прав дитини і основних свобод , поваги до батьків, мови , національних цінностей; підготовка дитини до самостійного життя у вільному суспільстві. “Конвенція про права дитини ” Ч.І. ст. 28.1, 2,3 ст. 29

Номер слайду 26

Номер слайду 27

“Петрик пішов вчитися “ Петрик став проситися до школи . Пішли вони з мамою до школи , там їх зустрів вчитель і спитав: Як тебе звати хлопчик? Не знаю. – відповів Петрик А де ти живеш? Не знаю . – знов прошепотів хлопчик. А скільки ж тобі років? – дивується вчитель. Не знаю. А що ти сьогодні їв на сніданок? Не знаю. Він знає . Він просто розгубився . Малюкові можна пробачити. Синку , що ти їв сьогодні ? Скажи “ ка…” Петрик відповів : - “ …шу” Синку , а пив ти сьогодні “ ком…” Хлопчик відповів : - “ … пот” Ось , бачите , який він здібний! І Петрика прийняли до школи .

Номер слайду 28

Усі діти незалежно від кольору шкіри, мови , релігії , статі мають рівні права Забезпечуються усі права , передбачені Конвенцією, за кожною дитиною , яка перебуває в межах держави, без будь – якої дискримінації , незалежно від раси , кольору шкіри, статі, мови, релігії , політичних чи інших переконань, національного , етнічного чи соціального походження, майнового стану, стану здоров’я і народження дитини , її батьків або її опікунів. “ Конвенція про права дитини” Ч.І. ст. 2

Номер слайду 29

Номер слайду 30

“ Мандрівка світом” Ставлю стільчик біля стінки , Атлантичні сині води Стану зверху сам мерщій. Споглядаю наяву. Карту світу у клітинку Близько – статуя Свободи; Роздивлюся від душі. До Америки пливу. Антарктидою пройдуся, Над Парижем і над Віднем Аж на полюс я ступлю. Пролітаю навпростець. А чому? – пита матуся А тепер я в місті ріднім - Бо пінгвінів я люблю! Тут мандрівці і кінець! Дивовижі пролітаю , Подорож моя легка. До побачення, Китаю! Африка мене чека.

Номер слайду 31

Кожна дитина має право на корисну і якісну їжу Дитина повинна користуватися благами соціального забезпечення . Дитині має належати право на відповідне харчування. “Декларація прав дитини” принцип 4. Вживати необхідних заходів для надання достатньо поживного продовольства та чистої води, беручи до уваги небезпеку й ризик забруднення навколишнього середовища. “Конвенція про права дитини” Ч.І. ст. 24.2в

Номер слайду 32

Номер слайду 33

“ Іменинний суп” - Мамо, та де ж ти ? – закричав маленький Андрійко. – Ну куди ж ти пішла ? Адже сьогодні мій день народження, а іменного пирога ще немає. Андрійко задумався. Наближався вечір , а мама все не поверталася. Раптом він помітив велику каструлю, яка стояла на плиті. Ой, адже я можу приготувати суп, - закричав малюк . Я вмію готувати суп з картоплі, моркви та грибів , а мені головне нагодувати гостей. У комірчині він легко знайшов все, що було потрібно для супу. Вода вже закипала . Андрійко швидко нарізав овочі та покидав їх у каструлю. Не минуло й п'яти хвилин , як суп був готовий . Першою у двері постукала Маринка. Вона тихенько привітала і підійшла до плит. Як гарно пахне, що це? Це іменний суп. – гордо відповів Андрійко . - Ти можеш покуштувати його . Дякую , з задоволенням. – відповіла Маринка. Незабаром у двері знову постукали. На цей раз на порозі стояв Дмитро. В руці він тримав подарунок. Вслід за ним прийшли Владик та Мишко . Андрійко пригостив іменним супом і їх. Досхочу наївшись всі почали веселитися , а незабаром прийшла і Андрійкова мама . Вона принесла коробку зі справжнім іменинним пирогом. Ось тут вже і розпочалося справжнє свято.

Номер слайду 34

Кожна дитина має право на захист від експлуатації фізичною працею Право дитини на захист від економічної експлуатації та від виконання будь – якої роботи , що може становити небезпеку для здоров’я або бути перешкодою у здобутті нею освіти, завдавати шкоди її фізичному , розумовому, соціальному розвитку. “ Конвенція про права дитини” Ч.І. ст.32. “ Кодекс законів про працю України” “ Про охорону праці” ст. 15 ( Охорона праці неповнолітніх)

Номер слайду 35

Номер слайду 36

“ Важка доля” Діти бідного хлібороба часто голодували. Батько намагався покращити їх життя , але зробити йому цього не вдавалося. А поряд з ними жив багатий та одинокий чоловік . Він запропонував хліборобові відати своїх дітей до нього на заробітки . Батькові хоч і важко було прогодувати сім’ю , але він пожалів своїх маленьких дітей . А згодом він отримав гарний врожай і сім’я більше ніколи не мала нужди.

Номер слайду 37

Кожна дитина має право на дозвілля Дитині повинна бути надана повна можливість ігор та розваг, що були б спрямовані на цілі , які має на меті освіта; “ Декларація прав дитини ”ст. 7.1 Визнають право дитини на відпочинок і дозвілля, право брати участь в іграх та розважальних заходах, які відповідають її вікові , і вільно брати участь у культурному житті та займатися мистецтвом. “ Конвенція про права дитини” Ч.І. ст. 31.1,2

Номер слайду 38

Номер слайду 39

“ Шкільне свято” Діти зібралися на шкільне свято веселі та ошатні. В усіх був піднесений настрій в очікуванні виступів і наступного “вечора ласунів” , до якого кожний приніс різні солодощі. Лише Оля прийшла на свято у своєму звичайному одязі і без солодощів. Вона намагалася триматися осібно. Її обличчя було чимось засмучено , погляд погаслий, плечі опущені. Серед своїх однокласників вона відчувала себе “ білою вороною”. Усі раділи та відпочивали і жоден не підійшов до Олі, лише тому що вона виглядала не вишукано.

Номер слайду 40

Робота над проектом учнів 6 - А класу

Номер слайду 41

Участь у культурних заходах школи – право на відпочинок

Номер слайду 42

Януш Корчак ( 1878-1942) Започаткував рух на захист прав дітей . Автор праці “ Як любити дитину!”. Його називали “дитячим адвокатом”. Коли фашисти окупували Польщу, Януш Корчак боровся у варшавському гетто за життя єврейських дітей. Разом з ними він загинув у газовій камері концтабору Треблінка .

Номер слайду 43

Вислови відомого правозахисника Януша Корчака про дітей. “ Любіть дитину , і не тільки свою” “ Оскільки дитина маленька , її цінність не відразу буває помічена” “ Поважайте таємниці дітей” “Дитина не має права брехати, обманювати , красти” “ Дитина – це не лотерейний квиток, який повинен виграти головний приз” “Діти – це не люди завтра, це – люди сьогодні”

Номер слайду 44

Дякуємо за увагу !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Етика 6 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
Додано
6 березня 2018
Переглядів
6377
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку