Приховані можливості речей. Пригода 1. Аварія. Секрет ідеального борщу.

Про матеріал
Урок «Я досліджую світ» НУШ до підручника «Я досліджую світ» 3 клас, частина 2 (автори: О. Волощенко, О.Козак, Г. Остапенко). ТЕМА 7. Приховані можливості речей. Тиждень 24. Пригода 1. Аварія. Урок 2. Секрет ідеального борщу. Очікувані результати: - виявляє інтерес до подорожей Україною; - читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою; - розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті; - називає інгредієнти української національної страви (борщ); - виконує усно та письмово обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить на мапі та позначає на контурній карті Сумську область та її обласний центр.
Перегляд файлу

                          ЯДС                     3 клас                                      

ТЕМА 7. Приховані можливості речей

ТИЖДЕНЬ 24. ПРИГОДА 1. Аварія

УРОК 2. Секрет ідеального борщу.

Очікувані результати: 

  •          виявляє інтерес до подорожей Україною;
  •          читає подумки та виразно вголос тексти різних  видів та з різною метою;
  •          розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті;
  •          називає інгредієнти української національної страви (борщ);
  •          виконує усно та письмово обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях;
  •          знаходить на мапі та позначає на контурній карті Сумську область та її обласний центр.

Обладнання

Хід заняття

  1. Ранкове коло (діти сидять в колі на килимку)
  1. Емоційне налаштування.

Доброго ранку, доброго дня!                                                                                                  Бажаєте Ви і бажаю Вам я!

- Покажіть настрій з яким ви прийшли до школи великим пальцем правої руки.

(Пальчик вгору – чудовий настрій, пальчик вбік – так собі, пальчик вниз – поганий настрій). Дякую,  у кого чудовий настрій, добре, а у кого не дуже буде піднімати дружною роботою та підтримкою.

  1. Вітання. Вправа“Побажання”

«Доброго ранку, Олеже! Бажаю гарного дня!» «Дякую. Навзаєм»

 «Доброго ранку, Вероніко! Бажаю успіхів у  навчанні!» і т.д.

3. Щоденні новини.

4. Об’єднання в групи (як у телепередачі «Майстер шеф»)

     -   У нас сьогодні три команди, потрібно три капітани. Хто хоче бути капітаном?

(Перших три учні, які підняли руку і є капітанами)

  • Тепер капітани набирають собі команду (по черзі).
  • Об’єднались, зайняли свої місця. Вперед до знань!

5. Передбачення теми уроку (робота в групах)

 

  • Розгадайте і прочитайте слова на картках (картки лежать у скриньках )

каласуп  живкиже рискня обрщ тчма

Спробуйте передбачити, про що будемо говорити на уроці.

6. Повідомлення теми уроку.

-  Ми продовжуємо подорожувати разом із жевжиками Україною. А куди та за чим вирушили жевжики, ми дізнаємося, коли прочитаємо про нову пригоду цих кумедних істот.

7. Робота над уривком “Аварія”

 

 

      

                  Вправа « Ти –мені, я – тобі»

                  Читання пригоди дітьми в парах на килимку. (підр. с. 58).

  • Куди  вирушили жевжики? (На Сумщину)

 

 

8. Вправа “Дай відповідь”.

  • Чи могли жевжики уникнути аварії? Як саме?
  • Що потрібно було жевжикам на Сумщині покласти до скрині?
  • Як Блискавка вирішила виконати завдання? Прочитайте.
  • Які якості проявив Номул?

9. Віртуальна подорож Сумщиною.

 

  1. Робота з мапою України.
  • Пригадайте, до якої області прилетіли жевжики.
  • Знайдіть на мапі Сумську область. У якій частині України вона розташована?
  • Із якими областями України вона межує?
  • Яке місто є адміністративним обласним центром Сумської області?

Довідка

 Сумська область розташована у північно-східній частині Лівобережної України.

На півночі та сході область межує з Брянською, Курською та Білгородською областями    Російської Федерації. На півдні, сході та заході Сумщина межує з Харківською, Полтавською та Чернігівською областями України. Відстань від обласного центру до Києва — 350 км.

Північна частина області розташована в межах Новгород-Сіверського Полісся, південна — належить до лісостепової зони.Обласним центром є місто Суми.

 

 

  1. Робота з контурною мапою (зош. с. 28, завд. 3).

  Зафарбуйте на контурній мапі Сумську область. Позначте обласний центр. (Суми)

 

 

  1. Ознайомлення із символікою області 

Подивіться на герб і прапор Сумської області. Що на них зображено? Як думаєте, що це може символізувати?

Елементи герба Сумської області розташовані на геральдичному щиті із синім полем та жовтою окантовкою.

Золотий шолом у верхній частині герба — символізує історичну належність цих земель до Київської Русі.

Золотий колос, зігнутий у вигляді букви “С”, символізує основне заняття жителів області з прадавніх часів - хліборобство і вказує на основні риси характеру: працелюбність, гостинність, любов до рідної землі.

Золотий хрест вказує на те, що ці риси характеру поєднуються з високою духовністю, яка передається з покоління в покоління.

Перевага синьо-жовтих кольорів свідчить про те, що область є невід’ємною частиною України.

Прапор — синє полотнище, у центрі якого розташований герб області.

      Руханка «Перлина –Україна»

https://www.youtube.com/watch?v=fay4etkp-Jg&t=2s

 

 

4.) Перегляд уривку з відео «Сумщина. ТОП-4 найцікавіших місць Сумщини»

https://www.youtube.com/watch?v=da76f8Yrzhk&t=28s

  • Які факти вас вразили / здивували?

10. Бесіда

 

  • Повернемось до  наших жевжиків. Нагадайте, що вони поклали до скрині?
  • Поговоримо про борщ. Ця національна страва українців дуже давня. На Сумщині варять дуже смачний борщ, надзвичайно запашний і смачний, особливо з пампушками та сметаною. А ще його готують із грибами, з вишнями, з “вушками”, з любистком і навіть із пивом!

11. Вправа “Приготуй борщ”(робота в групах)

 

  • Які продукти потрібні для приготування борщу? У Вас на партах лежать конверти в яких є картки зі словами. Оберіть ті, які необхідні для приготування борщу і наклейте відповідні на картинку ( на картині малюнок каструлі). Поміркуйте, що можна приготувати з тих продуктів, що залишилися. Запишіть назви цих страв.
  • Яка група впоралась, сідає на килимок і готується презентувати свою роботу. Не забудьте взяти цеглинки LEGO. Після презентації робіт оцініть свою роботу в групі цеглинками.

Зелена   Можу навчати інших!

             Синя   – Усе зрозуміло.                                                                                                                                           Ж         Жовта – Ще треба попрацювати…                                                                                                          Чер      Червона – SOS! Складно! Незрозуміло!

12. Підсумок

 

Рефлексія

  • Покажіть настрій з яким ви закінчуєте урок великим пальцем правої руки?

(Пальчик вгору – чудовий настрій, пальчик вбік – так собі, пальчик вниз – поганий настрій)

  • Що запам’ятали з подорожі Сумщиною?
  • Про що захотілося дізнатися більше?
  •  Повернемося до початку нашого уроку. То який же секрет ідеального борщу?

13. Домашнє завдання

У Google Classroom на вас чекає домашнє завдання. Переглянете відео “Секрет ідеального борщу”, підготуєте відповідь на запитання:

 

 

  • Про який секрет приготування борщу ви дізналися?
  • Розпитайте, пригадайте й порівняйте, чи за таким рецептом варять борщ у вашій сім’ї.
  • Запишіть та підготуйтесь презентувати свої рецепти на наступному уроці.

 

 

 

    

 

 

     ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА:

    

     Пі        Підручник «Я досліджую світ» для 3 класу О.Волощенко, О.Козак, Г. Остапенко

                 https://svitdovkola.org/3/lessons - сайт СВІТДОВКОЛА

                 дистанційні уроки за підручником «Я досліджую світ» для 3 класу

                 О.Волощенко, О.Козак, Г. Остапенко

  https://www.youtube.com/watch?v=fay4etkp-Jg&t=2s – руханка

   https://www.youtube.com/watch?v=da76f8Yrzhk&t=28s відео про Сумщину

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку