Інформаційно-пізнавальний проект «Водопровід: незвичайне про звичайне»
Номер слайду 2
Для сучасної освіти пріоритетом є пошук педагогічних можливостей, що забезпечать подальше удосконалення навчально-виховного процесу, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.
Номер слайду 3
Метод проектів -оригінальна практично орієнтована діяльність, яка сприяє розвитку життєво важливих компетенцій учнів. До вашої уваги Інформаційно-пізнавальний проект «Водопровід: незвичайне про звичайне» Проект підготували учні 8,9,11 класів КЗШ №22 Мета проекту -збирання відомостей про певний об’єкт з метою аналізу, узагальнення й подання інформації для широкої аудиторії.
Номер слайду 4
Результат проекту оформлюється у вигляді онлайн стіннівки
Номер слайду 5
В процесі роботи учнів над проектом, були використані хмарні технології:-хмарне сховище One. Drive від Microsoft
Номер слайду 6
-Ліно (англ. Lino it) / безкоштовний сервіс, який працює в режимі web/
Номер слайду 7
Ліно як інтернет-майданчик може використовуватися для організації ідей, обміну ними з іншими користувачами і тому прекрасно вбудовується в технологію проведення онлайн мозкового штурму. Ліно може виконувати роль онлайн дошки, за допомогою якої створюються полотна , на які кріпляться листи стікери. Існує можливість не тільки розміщення зображень, відеофрагментів, документів різного формату, а й обмін ними. Це відбувається миттєво При роботі в Ліно процес організований в одному web-просторі, забезпечений всім необхідним і не вимагає зайвих перемикань.
Номер слайду 8
Ідеї щодо використання сервісу в освіті: Для створення віртуальної дошки оголошень, шнформаційної дошки класу і ін. З розміщенням стікерів, фото, відео, архівів. Як органайзер, для організації та проведення дослідження, проекту.
Номер слайду 9
Робота над проектом «Водопровід: незвичайне про звичайне»1. Учні ознайомились в документі хмарного сховища One. Drive від Microsoft з планом роботи та корисними посиланнями на Інтернет-джерела.
Номер слайду 10
2. Кожна група працювала над розкриттям своїх питань в онлайн режимі і зібрану інформацію вкладали у папки з загальним доступом.
Номер слайду 11
3.Інформацію редагували колективно для подальшого використання на онлайн дошці.
Номер слайду 12
Пропонуємо вашій увазі фрагмент учнівської роботи.