Таблиця 1. Календарно-тематичний план реалізації навчальної програми «Фізична культура». 5 клас.
Термін проведення уроків (тиждень, місяць)[1] |
2т.10.2022 |
Педагогічне завдання уроку[2] |
формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Загальні результати[3] |
розвиває мисленнєві процеси засобами фізичного виховання [6 ФІО 1.3.2] |
Тип уроку[4] |
урок-експромт |
Компетентність[5] |
Навчання впродовж життя/ розв’язувати проблемні завдання |
Зміст інваріантного модуля[6] |
загально-підготовчі вправи для розвитку гнучкості |
Назва та зміст варіативного модуля[7] |
ГІМНАСТИКА: вправи з рівноваги |
Таблиця 2. Поурочне планування
Термін проведення. №№ уроків |
2т.10.2022 |
||||
ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАВДАННЯ УРОКУ |
формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
||||
РЕЗУЛЬТАТИ |
розвиває мисленнєві процеси засобами фізичного виховання [6 ФІО 1.3.2] |
||||
ТИП УРОКУ |
урок-експромт |
||||
КОМПЕТЕНТНІСТЬ |
Навчання впродовж життя/ розв’язувати проблемні завдання |
||||
ПРОГРАМНИЙ МАТЕРІАЛ[8] |
Загально-підготовчі вправи для розвитку гнучкості |
ГІМНАСТИКА: вправи з рівноваги |
|||
ХВ. |
ЧСС |
ІНВАРІАНТНА СКЛАДОВА |
ВАРІАТИВНА СКЛАДОВА |
||
ВСТУП[9] «КРУТА РОЗМИНКА» |
8-10 |
110-120 |
Рухове завдання «Повторюй, пропонуй»Три колони учасників. Лідер від кожної колони учасників обирає (жеребкування) запропонований педагогом вид (розділ) рухової діяльності. В разі необхідності учасники беруть відповідний інвентар. Педагог обумовлює регламент (напр., всі різновиди вправ мають відповідати обраному виду рухової діяльності, однак з місця не сходити). Лідери від кожної колони учасників пропонують своїм товаришам вправу. Усі учасники в колоні повторюють за своїм лідером. Це відбувається до команди педагога «Пропонуй». У відповідь на означену команду лідери призначають нових лідерів зі складу учасників своєї колони. Нові лідери пропонують свої вправи, інші – повторюють. Завдання продовжується. Тривалість часу від зміни лідерів до команди «Пропонуй» не менш ніж 40 секунд.
|
|
|
СЕНСОМОТОРНЕ ТРЕНУВАННЯ[10] «ОБИРАЙ СВІЙ ВИД» |
9-11 |
120-145 |
|
Рухове завдання «Я запрошую»Учасники розташовані цілим класом в обумовленому місці. Педагог виходить в центр майданчика і запрошує одного-двох-трьох учасників, показуючи їм місце їхнього розташування та вправу, яку вони почнуть виконувати й не припиняють до кінця завдання. Однак ті, кого запросили, спочатку також запрошують одного-двох-трьох учасників, показують їм місце розташування та вправу. А самі продовжують виконувати ту вправу, яку їм призначали їхні попередники. Головний акцент: якщо учасників запросили парою або трійкою, обумовлену вправу їм прийдеться виконувати у зв’язці.
|
|
КАРДІО-ТРЕНУВАННЯ[11] «Я МОЖУ БУТИ!» |
9-11 |
145-160 |
|
||
МОТИВАЦІЯ[12] «Я ДІЮ» |
8-10 |
110-120 |
«Що таке гнучкість, і як її зобразити?» Гравці обирають будь який інвентар, виконують з ним рухову дію, але не можна повторитися. |
|
|