Приклад поурочного планування "Гімнастика; вправи з рівноваги"

Про матеріал
Розробка уроку фізичної культури для 5 класу з модулю "Гімнастика". Урок розроблено відповідно вимог НУШ.
Перегляд файлу

Таблиця 1. Календарно-тематичний план реалізації навчальної програми «Фізична культура». 5 клас.

 

Термін проведення уроків (тиждень, місяць)[1]

2т.10.2022

Педагогічне завдання уроку[2]

формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та  зміцнення здоров’я, фізичного розвитку

Загальні результати[3]

розвиває мисленнєві процеси засобами фізичного виховання

[6 ФІО 1.3.2]

Тип уроку[4]

урок-експромт

Компетентність[5]

Навчання впродовж життя/ розв’язувати проблемні завдання

Зміст інваріантного модуля[6]

загально-підготовчі вправи для розвитку гнучкості

Назва та зміст варіативного модуля[7]

ГІМНАСТИКА: вправи з рівноваги

 

Таблиця 2. Поурочне планування

Термін проведення. №№ уроків

2т.10.2022

ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАВДАННЯ УРОКУ

формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та  зміцнення здоров’я, фізичного розвитку

РЕЗУЛЬТАТИ

розвиває мисленнєві процеси засобами фізичного виховання

[6 ФІО 1.3.2]

ТИП УРОКУ

урок-експромт

КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Навчання впродовж життя/ розв’язувати проблемні завдання

ПРОГРАМНИЙ МАТЕРІАЛ[8]

Загально-підготовчі вправи для розвитку гнучкості

ГІМНАСТИКА: вправи з рівноваги

ЕТАПИ УРОКУ

ХВ.

ЧСС

ІНВАРІАНТНА СКЛАДОВА

ВАРІАТИВНА СКЛАДОВА

ВСТУП[9] «КРУТА РОЗМИНКА»

8-10

110-120

Рухове завдання «Повторюй, пропонуй»

Три колони учасників. Лідер від кожної колони учасників обирає (жеребкування) запропонований педагогом вид (розділ) рухової діяльності. В разі необхідності учасники беруть відповідний інвентар. Педагог обумовлює регламент (напр., всі різновиди вправ мають відповідати обраному виду рухової діяльності, однак з місця не сходити). Лідери від кожної колони учасників пропонують своїм товаришам вправу. Усі учасники в колоні повторюють за своїм лідером. Це відбувається до команди педагога «Пропонуй». У відповідь на означену команду лідери призначають нових лідерів зі складу учасників своєї колони. Нові лідери пропонують свої вправи, інші повторюють. Завдання продовжується. Тривалість часу від зміни лідерів до команди «Пропонуй» не менш ніж 40 секунд.

 

 

СЕНСОМОТОРНЕ ТРЕНУВАННЯ[10] «ОБИРАЙ СВІЙ ВИД»

9-11

120-145

 

Рухове завдання «Я запрошую»

Учасники розташовані цілим класом в обумовленому місці. Педагог виходить в центр майданчика і запрошує одного-двох-трьох учасників, показуючи їм місце їхнього розташування та вправу, яку вони почнуть виконувати й не припиняють до кінця завдання. Однак ті, кого запросили, спочатку також запрошують одного-двох-трьох учасників, показують їм місце розташування та вправу. А самі продовжують виконувати ту вправу, яку їм призначали їхні попередники. Головний акцент: якщо учасників запросили парою або трійкою, обумовлену вправу їм прийдеться виконувати у зв’язці.

 

КАРДІО-ТРЕНУВАННЯ[11] «Я МОЖУ БУТИ!»

9-11

145-160

 

МОТИВАЦІЯ[12] «Я ДІЮ»

8-10

110-120

«Що таке гнучкість, і  як її зобразити?»

Гравці обирають будь який інвентар, виконують з ним рухову дію, але не можна повторитися.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 січня 2023
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку