Приклади застосування стратегій розвитку критичного мислення в Новій українській школі
Стратегії розвитку критичного мислення. Програма О.Я.Савченко. Клас 2
|
|||
Тема уроку |
Етап уроку |
Назва стратегії |
Приклад застосування (завдання учням)
|
Які властивості має вода
(я досліджую світ) |
Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності |
Методика «Гронування». Стратегія «Асоціативний кущ»
|
Учні висловлюють свої асоціації щодо поняття «вода». Усі відповіді записуються до «асоціативного куща».
|
Добре того вчити, хто хоче знати. Українська народна казка “Дрізд і голуб”
(українська мова і читання) |
Сприймання та усвідомлення знань. Застосування знань
|
Кубування
|
Після читання казки, запропонувати учням скласти запитання (користуючись першим словом, яке випаде на кубі) і відповісти на нього. Один учень складає запитання, а інший відповідає (за вибором учня). Наприклад: -НАЗВИ дійових осіб казки. -ЧОМУ голуб не навчився мостити гніздо? -ПОДІЛИСЬ враженням від прочитаної казки. -ЗАПРОПОНУЙ іншу назву казки. -ПОЯСНИ, чому дрізд розгнівався. -ПОМІРКУЙ, щоб ти порадив голубу.
|
Які ознаки в зими. Зимові місяці
(я досліджую світ) |
Рефлексія |
Стратегія “Метод прес” Сенкан
|
-Складіть сенкан до головного слова теми уроку
Зима сніжна холодна морозить посріблила замела Дітям радість принесла Пора року
|