Приклади застосування стратегій розвитку критичного мислення в Новій українській школі

Про матеріал
У матеріалі наводяться приклади застосування стратегій розвитку критичного мислення в Новій українській школі за програмою О.Я.Савченко 2 клас
Перегляд файлу

Приклади застосування стратегій розвитку критичного мислення в Новій українській школі

 

 

Стратегії розвитку критичного мислення.

Програма О.Я.Савченко.

Клас 2

 

Тема уроку

Етап уроку

Назва стратегії

Приклад застосування (завдання учням)

 

Які властивості має вода

 

(я досліджую світ)

Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності

Методика «Гронування». Стратегія «Асоціативний кущ»

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Учні висловлюють свої асоціації щодо поняття «вода». Усі відповіді записуються до «асоціативного куща».

 

Добре того вчити, хто хоче знати. Українська народна казка “Дрізд і голуб”

 

(українська мова і читання)

Сприймання та усвідомлення знань.

 Застосування знань

 

Кубування

 

Після читання казки, запропонувати учням скласти запитання (користуючись першим словом, яке випаде на кубі) і відповісти на нього.

Один учень складає запитання, а інший відповідає (за вибором учня).

Наприклад:

-НАЗВИ дійових осіб казки.

-ЧОМУ голуб не навчився мостити гніздо?

-ПОДІЛИСЬ враженням від прочитаної казки.

-ЗАПРОПОНУЙ іншу назву казки.

-ПОЯСНИ, чому дрізд розгнівався.

-ПОМІРКУЙ, щоб ти порадив голубу.

 

Які ознаки в зими. Зимові місяці

 

(я досліджую світ)

Рефлексія

Стратегія “Метод прес”

Сенкан

 

-Складіть сенкан до головного слова теми уроку

 

             Зима

     сніжна   холодна

морозить посріблила замела

Дітям радість принесла

         Пора року

                

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
1020
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку